נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אמן חושים לאירועים פרטיים

מקל קסמים

עומדים להפיק אירוע פרטי? רון גליקסמן, אמן על חושי מוביל בתחומו יאפשר לכם לקבל אטרקציה מעניינת ומרתקת אשר משלבת דינאמיות, כיף והרבה מאוד הנאה. להלן כל הפרטים.

אירועים פרטיים – הפקה מורכבת לביצוע

הפקה של אירוע פרטי הפכה לבעיה לא קטנה בעבור אנשים רבים, זאת לאור העובדה כי כיום גם אירועים פרטיים מחייבים חשיבה על אטרקציות ייחודיות. למעשה, במדינת ישראל מתרחשים מדי יום מאות אירועים פרטיים, כאשר כל אחד רוצה לבלוט על פני האחרים. הדרך הטובה ביותר לקבלת בולטות וייחודיות היא ע"י הבאה של מופע אותו מעביר אמן על חושים ומנטליסט אשר ידע להתאים את המופע לקונספט של האירוע, ולשלב את האורחים הנפעמים. על כן, חשבו היטב עוד בשלב ההפקה באיזה אמן חושים אתם בוחרים, וזאת לאור העובדה כי כיום יש לא מעט אמנים אשר מתחזים לאמן על חושי, ועל כן חשוב לבחור רק באמן מקצועי אשר לו וותק של שנים בתחום, כמו גם ניסיון במופעים של אירועים פרטיים. אמן כזה הוא רון גליקסמן, אחת מאמני העל חושים המובילים בישראל אשר לו שנים של ניסיון בתחום, והצלחה חסרת תקדים אשר כעת – גם לכם ניתנת ההזדמנות לקבל.

שפן בקובע
שפן בקובע

רון גליקסמן – אמן חושים לאירועים פרטיים

המופע של רון גליקסמן משלב טכניקות אשר מגיעות מעולם המיסטיקה, קריאת מחשבות, משחקי חשיבה כמו גם הדגמות של אשליות שונות באמצעות משחקי קלפים ומחשבה. מדובר במופע דינאמי אשר מערב את הקהל, ובכך מגביר את המעורבות ואף גורם לגיבוש – זאת לאור העובדה כי רון גליקסמן יכול לגלות מחשבות, פרטים כמו גם אינפורמציה רגישה, אך בעיקר מצחיקה. המופע של רון גליקסמן מתאים בעבור כל אירוע פרטי – מסיבת רווקות, אירוע בת/בר מצווה, חגיגת יום נישואין וכו', ומהווה את חוד החנית אשר יאפשר לכם להעניק לאורחים שלכם חוויה יוצאת דופן אשר מורכבת מאין ספור להטוטים, קסמים ומחשבות.

האירוע שלכם ייראה אחרת לגמרי –מופע חושים יוצא דופן אותו מעביר רון גליקסמן

כאמור, על מנת להפיק אירוע מושלם אשר משלב גיבוש ואוכל טוב, חשוב לחשוב על אטרקציה מתאימה כאשר כיום האטרקציה של מופע חושים אותו מעביר רון גליקסמן יגרום לכל הנוכחים לחוויה בלתי נשכחת כמו גם תדהמה רבה, כתוצאה מאין ספור להטוטי מחשבה וראייה אשר משלבים את כל החושים, וגורמים גם לספקנים ביותר לתהות כיצד ניתן לבצע את זה. על כן, אם אתם רוצים שהאירוע שלכם ייראה אחרת לגמרי ומיוחד בצורה בלתי רגילה, אתם מוזמנים לפנות עוד היום דרך מספר הטלפון 054-6515743 או באתר הרשמי בכתובת https://admagic.co.il, לציין את שמכם, מקום האירוע וכן הקונספט ודגשים נוספים אשר חשובים לכם ובכך תוכלו לקבל את רון גליקסמן, אמן החושים המוביל בישראל – לאירוע שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב