נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניהול קופות גמל בעזרת תוכנה פיננסית

קופות גמל ראשית

האמצעים הטכנולוגים פורצי הדרך מאפשרים כיום לאזרחים רבים לקבל הקלה משמעותית, בייחוד כאשר מדובר בכל הנושא של קופות הגמל. מדוע? כל הפרטים במאמר הבא.

ניהול קופות גמל – פעולה בירוקרטית וקשה להבנה

קופות גמל היא אחד מהסדרי ההשקעה הנפוצים ביותר ואזרחים ישראלים מחזיקים בקופת גמל אחת או במספר קופות גמל אשר יכולות להגיע בין היתר מקרנות פנסיה, ביטוח מנהלים וקרנות השתלמות. לאור העובדה כי כל נושא קופות הגמל הוא נושא סבוך ובירוקרטי עבור רוב האזרחים, עד לכניסה של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים רבים מצאו עצמם חסרי מודעות לחלוטין לגבי התשואה של קופת הגמל, כמו גם הניהול שלה וקצב ההתקדמות ביחס לשוק. בנוסף, אחד מהקשיים המשמעותיים ביותר נוגע בהקשר לניהול קופת הגמל ע"י קופות הגמל השונות אשר דורשות לעיתים אחוזים מופרכים לחלוטין וגבוהים מאוד, מה שהקשה על רבים עוד יותר. אולם, בשנים האחרונות אנו עדים לכניסתן של חברות אשר מפתחות פתרונות טכנולוגים ייחודים ופורצי דרך כמו חברת לירם אשר מאפשרת לראשונה לבצע ניהול קופות גמל בעזרת תוכנה פיננסית ייחודית אשר מאפשרת לנהל את קופות הגמל השונות בצורה יעילה, שקופה ובעיקר – חסכונית.

קופות גמל
קופות גמל

ניהול קופות גמל בעזרת תוכנה פיננסית של לירם

חברת לירם היא כיום החברה המובילה בישראל למתן פתרונות טכנולוגיים ופורצי דרך בתחום הפיננסים. לחברה וותק של מעל 30 שנים בתחום, וברבות השנים צברה מאות לקוחות מרוצים כאשר בסקרי שביעות רצון עולה באופן חד משמעי כי השירות אותו מקבלים הלקוחות מחברת לירם הוא שירות מקצועי לעילא ולעילא. צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחומם, ואשר יש להם התמקצעות רבה בעולם הפיננסים הישראלי וקופות הגלם בפרט. החברה אשר מפתחת כבר שנים ארוכות פתרונות מתקדמים לעסקים בדמות תוכנות המאפשרות לקבל תמונת מצב רחבה בכל הקשור לניהול הפן הפיננסי פיתחה תוכנת ניהול בעבור קופות הגמל וזאת באופן פשוט וקל. למעשה, התוכנה מאפשרת לקבל הנפקה של דוחות על בסיס חודשי או שנתי, חישוב התשואה וכן קבלת שליטה מלאה על הניהול והתשואה המתקבלת מקופות הגמל השונות, הכול תחת קורת גג אחת – אך דיגיטלית. לאור העובדה כי לרוב ניהול קופות גמל הוא תהליך מורכב, מאפשרת החברה לקבל צוות מקצועי וליווי צמוד לכל אורך התהליך, לכל שאלה או עזרה לה אתם נזקקים. בנוסף, מדובר בחיסכון משמעותי בדמי הניהול אשר כאמור בחברות הביטוח השונות עומדים על עשרות אחוזים, ואילו בקנייה של תוכנה פיננסית כמו שמספקת לירם תוכנות פיננסיות ניתן להבטיח הקלה משמעותית בדמי הניהול וכן הגדלה של הרווחים מקופת הגמל, כמו גם לקבל הבנה ושליטה טובה בהרבה ובאופן עצמאי לחלוטין.  מעוניינים לקבל מידע נוסף? השאירו את הפרטים שלכם באתר וקבלו ייעוץ והכוונה בחינם מצוות המומחים של החברה.

מאמר זה מוגש בשיתוף My advice.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים