נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שיפוץ דירה? 5 נקודות אזהרה

שיפוץ דירה ראשית

שיפוץ הדירה הוא תהליך מורכב מאוד אשר במקרים רבים עלול להסתבך. מהן נורות האזהרה שעלינו לשים לב במהלך התהליך? המומחים של שיפוצים פלוס מסבירים.

שיפוץ דירה
שיפוץ דירה

 

שיפוץ דירה – רבים מתאכזבים, אך ניתן לטפל בזה

שיפוץ הדירה הוא תהליך ארוך בדרך כלל אשר דורש עבודה של אנשי מקצוע בלבד, זאת משום שגם אם מדובר בשיפוץ קטן יחסית יש צורך בידע מקצועי ונרחב כדי לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, בטח כאשר מדובר בחללים מורכבים כמו אמבטיה, שירותים ומטבח להם נדרשים פעולות שונות ומורכבות הכוללות אינסטלציה, הרכבה ופירוק וכו'. אתם בדיוק במהלך של שיפץ דירה? 5 נקודות אזהרה חשובות אותן אספנו עבורכם כדי שתוכלו להימנע ממפח נפש:

 

 – שיפוצניק לא מקצועי – שיפוצניק לא מקצועי הוא שיפוצניק אשר לא רשום באף רשומה רשמית, ובדרך כלל ניתן לזהות אותו ע"י מספר סימנים מסגירים: ראשית, אם השיפוצניק אומר לכם כי הוא יכול לבצע את כל העבודה במקביל, כלומר גם לרצף, חשמל, אינסטלציה וכו' עלול לסבך אתכם מאוד, זאת משום שמדובר בפעולות מורכבות ביותר אשר בשום פנים ואופן לא ניתן לבצע לבד. בנוסף, במהלך השיפוץ ניתן להבחין שהגימורים רשלניים, ההתקנה עקומה ועוד ולכן גם זה סימן מסגיר לגבי טיב העבודה ורמת המקצועיות של בעל המקצוע. בנוסף, חשוב לבדוק כי הוא מציע לכם הצעת מחיר אשר מותאמת להיקף העבודה הצפויה, כך שהמחיר לא יהיה מצד אחד זול מצד ומצד שני יקר.

אי התמודדות עם אירועים לא צפויים – על מנת שתדעו כי השיפוצניק בבית שלכם הוא המקצועי ביותר, עליו לדעת להתמודד עם בעיות ונזקים לא צפויים, בייחוד כאשר מדובר בבתים ישנים אשר לעיתים מתגלים במהלך השיפוץ אי אלו תקלות אשר מקורן במערכת הניקוז, החשמל ועוד. לכן, עוד בטרם העבודה בדקו כיצד הוא התמודד במקרים אחרים, וזאת על מנת להימנע ממפח נפש לא רצוי.

תוכנית גרנדיוזית מדי – אחת מנורות האזהרה הגדולות ביותר יכולה להופיע עוד בטרם השיפוץ, כאשר בעל המקצוע מציג תוכנית שונה לחלוטין ממה שביקשתם. חשוב להיצמד ולהיות ראליים ביחס לתוכנית השיפוץ, זאת על מנת לא לחרוג מהתקציב.

חוסר תכנון מראש – במידה והשיפוצניק שלכם לא מציג תוכנית מראש לגבי תהליך השיפוץ, מדובר בתוכנית אזהרה. שיפוץ חייב להיות מדויק ומתוכנן מראש, ואין כמעט מקום לספונטניות. על מנת שהתהליך לא ישתבש חשוב לוודא כי אתם מקבלים תוכנית מתוכננת מראש וריאלית ביחס להיקף העבודה.

אי זמינות – במידה ואתם מנסים ליצור קשר עם השיפוצניק שלכם והוא לא זמין, מדובר בנורת אזהרה נוספת. חשוב מאוד כי השיפוצניק שלכם יהיה זמין עבור כל שאלה או בקשה, כך שתוכלו להיות בטוחים שבכל מקרה יש מי שיענה לבקשות שלכם.

 

חלק מהאמור בכתבה מסתמך על הרשום באתר המדריך לשיפוץ דירה של שיפוצים פלוס.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,