נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך יודעים האם משרד תיווך הוא משרד טוב?

חברת תיווך

כל מי שקורא או שומע חדשות, יודע שבכל עסקת נדל"ן מעורבים מיליונים של שקלים (או מאות אלפים לכל הפחות). לכן, זה חשוב לשכור את שירותיו של משרד תיווך טוב. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת משרד תיווך לעסקת נדל"ן. כדי להקל עליכם את הבחירה, ריכזנו בטקסט שלפניכם 4 דרכים לזהות אם משרד תיווך הוא משרד טוב.

 

מחפשים המלצות באתרים אמינים

באתר https://proagents.co.il מופיעים משרדי תיווך הכי טובים בישראל. בנוסף, תוכלו למצוא בו גם את כל המתווכים ועורכי דין המקרקעין הכי מומלצים. כדי לדעת אם משרד תיווך הוא משרד טוב, אתם יכולים לחפש באינטרנט ביקורות, כדי לראות את האם מדובר במשרד מומלץ ואמין.

חשוב גם לוודא שהביקורות שאתם קוראים נבדקו ושהן מאומתות. הזהרו מאתרים מפוקפקים שמקדמים שרלטנים ורמאים. למשרד טוב יש מוניטין טוב בשוק ובקרב לקוחותיו. אתם צריכים לקרוא ביקורות באינטרנט, לבקש המלצות ממשפחה וחברים, ולהיעזר בדירוגים של חברות דירוג אמינות.

חברת תיווך

פני המשרד – כפני המתווך

למשרד טוב יש מתווכים מנוסים ומוסמכים שיכולים להדריך אתכם בתהליך הקנייה או המכירה. משרד טוב יעסיק רק מתווכים אמינים ומנוסים. דרך אגב, תוכלו למצוא גם מידע על מתווכים באתר 'המקצוענים בנדל"ן'. כדי להבין האם המתווך שלפניכם הוא אכן אמין ומנוסה, אתם יכול להסתכל על הרישיון המקצועי שלו, כמו גם על התמחויות שלו בשכונות מסוימות בעיר בה נמצא הנכס שאתם מוכרים או קונים. מתווך טוב לא יהסס להראות לכם שיש לו את הכישורים והידע הנדרשים.

 

קשרים והקשרים – האם מדובר במשרד מקושר

למשרד טוב יש רשת רחבה של אנשי קשר ומשאבים שיכולים לעזור למצוא את העסקאות הטובות ביותר. כדי להבין אם המשרד שלפניכם הוא משרד תיווך טוב, אתה צריכים להבין כיצד המתווכים במשרד ניגשים לנתוני השוק ומשתמשים בהם. מעבר לרישומים אינטרנטיים, אליהם גם לכם אמורה להיות גישה, למתווכים יש הפניות ממתווכים אחרים. זו דוגמא רק לכלי אחד שמתווך, ומשרד, טובים יכולים להשתמש כדי לשרת את הצרכים שלכם.

חברת תיווך

בסופו של דבר זה תמיד מגיע לכסף

למשרד טוב יש מבנה עמלות ברור ושקוף התואם את הערך שהם מספקים. בדרך כלל, משרד תיווך ידרוש 2 אחוז משווי העסקה בתור שכר טרחה. אחוז אחד ישלם המוכר, ואחוז אחד ישלם הקונה. עם זאת, ישנם מתווכים שמשתמשים בתמהילים שונים (למשל חצי אחוז מהמוכר ואחוז וחצי מהקונה) כדי ליצור תחרות בשוק. כדי להבין אם מדובר במשרד טוב, אתם יכולים להשוות את שיעורי העמלות, ולהבין מה אתם מקבלים תמורת הכסף שלכם.

 

סיכום

לסיכום, כדי להבין אם משרד תיווך הוא משרד טוב צריך לבחון שלושה אלמנטים – מוניטין, שירותיות ומחיר. גם לכמות שיתוף המידע של המשרד עם מתווכים ומשרדים אחרים יש חלק חשוב במערך השיקולים. בחרו בחכמה!

חברת תיווך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן