נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו מזיקים הכי נפוצים בקיץ הישראלי?

קוברה הדברת מזיקים

קרציות, פרעושים, פישפשים ותיקנים, כל אלו הם אורחים לא קרואים לקראת הקיץ וכדי להמנע מהם יש להקדים תרופה למכה ולהזמין הדברה מקצועית. אז אילו מזיקים הכי נפוצים בקיץ הישראלי? במאמר זה נפרט עבורכם את רשימת חמשת המזיקים המציקים ביותר ואיך אפשר להמנע מהם. 

 

קוברה הדברת מזיקים

קוברה הדברת מזיקים הינה חברה מנוסה ומקצועית להדברת כל סוגי המזיקים החל בחרקים וכלה במכרסמים אשר ממררים את חיינו בחורף, בקיץ, באביב וגם בסתיו. עם קורבה הבעיה תיפטר פעם אחת ולתמיד באמצעות הדברה ירוקה, אמינה ויעילה תוך סיכון מינימלי לילדים ולחיות המחמד ושימוש באמצעים רבים ומגוונים כדי להפטר מן המטרד.

קוברה הדברת מזיקים

אילו מזיקים הכי נפוצים בקיץ הישראלי?

כל חודשי החורף חיכיתם לקיץ החם והנהדר, שמש, ים, בריכה ואבטיח קר וגם…גירודים ועקיצות? מזיקי הקיץ כבר ערוכים ומוכנים לפשוט לכם על חדר האמבט והמטבח, המרפסת והחצר? הקדימו תרופה למכה והזמינו מדביר מקצועי שיטפל בבעיה עוד לפני שהתחילה. להלן חמשת המזיקים הנפוצים והמציקים ביותר בקיץ הישראלי:

  • תיקנים – תיקנים או בלשון העם, ג'וקים, הם חרקים הניזונים משאריות פסולת שאנחנו בני האדם משאירים אחרינו. הם נמצאים במערכת הביוב, בשדות שמקיפים את הבית שלנו ובאיזורים מוזנחים במיוחד, גם במרווחים שבין הקירות.
  • חולדות – החולדה הינה מכרסם שאוהב מאד לחיות לצד בני האדם ולאכול את השאריות שאנחנו מפזרים בכל מקום. הם גרים במערכת הביוב העירונית, בשדות ובחורשות, יש להם אויבים טבעיים רבים אך גם מנגנון התרבות רב עוצמה שמאפשר לאוכלוסייתם לפרוח ולשגשג במיוחד באיזורים משופעים באוכל כמו זבל או ביוב.
  • עכברי שדה – עכבר השדה הזעיר והחמוד אינו נראה כה מזיק, אך הוא נושא עימו מחלות ופוגע במזון המאוחסן במזווה שלנו ולפעמים גם בתשתיות. לכן חשוב להרחיקו ולהשיבו אל הטבע, שם מקומו.
  • פרעושים – כל גודלו של הפרעוש הוא כראש סיכה, כארבעה מ"מ בסך הכל, אך הוא עוקץ וגורם לגירוי ואודם ולעיתים גם דלקות עור, מטרד אמיתי שיש לסלקו מיידית למען בריאותינו, בריאות ילדינו וחיות המחמד שלנו שסובלות ממנו מאד.
  • קרציות – אם לא די בעצם המחשבה על חרק המוצץ את דמכם, חשוב שתדעו שקדחת המערות המועברת על ידי עקיצת קרציה מסוכנת לאדם ולחיה כאחד. לכן חשוב כל כך למנוע את התרבותן בחצרות ועל גבי חיות המחמד שלנו.

 

קוברה הדברות – לקיץ נקי ממטרדים

קוברה הדברות הינה חברת מקצועית ואמינה במיוחד לחיסול ממזיקים עוד לפני ההתפרצות על ידי ריסוס החצר, הנחת מלכודות, סתימת פרצות וטיפול בחיות המחמד שלנו על פי הוראות הוטרינר. במידה ויש לכם תינוקות וילדים קטנים או חיות מחמד הגרות באיזורי הריסוס חשוב שתספרו זאת למדביר על מנת שיבנה את תוכנית ההדברה היעילה והטובה ביותר ללא כל פגיעה בהם ובבריאותם.

קוברה הדברת מזיקים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה