נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איתור עו"ד לתביעת נזיקין לאחר טיפול קוסמטי

LAWSUIT

הדרך לאתר עורך דין לצורך הגשת תביעת נזיקין אחרי טיפול קוסמטי עוברת בקבלת המלצות, השוואה בין פרמטרים אובייקטיביים וכמובן גם בירור לגבי שכר טרחה. במאמר הבא נסביר על השלבים השונים ונציג את החשיבות של בחירת עורך דין שהוא גם מיומן וגם מנוסה

הגשת תביעת נזיקין אחרי טיפול קוסמטי יכולה לחוס תחת מקרים של רשלנות רפואית. אם למשל מוכיחים סטייה מרמת הזהירות הסבירה שמקובלת בתחום ובענף ומראים שנגרם נזק בגלל אותה סטייה בלבד, ניתן בהחלט לגבש כתב תביעה ולדרוש פיצוי כספי הולם.

מבחינה פרקטית, הדבר החשוב ביותר הוא לאתר עורך דין מתאים. באמצעות עורך דין ותיק, מנוסה ומקצועי, אפשר להגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של כל סוג של תביעת נזיקין לאחר טיפול קוסמטי. בנוסף, אפשר להתייעץ עם עורך דין עוד לפני שבוחרים להגיש תביעה לצורך בדיקת היתכנות כללית בלבד.

 

למה חשוב לקבל המלצות רלוונטיות?

אפשר לקבל המלצות על עורך דין נזיקין – תביעת נזיקין ולהתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה. המלצה היא דרך מעולה לבחור עורך דין בכל תחום, בעיקר אם מדובר על תחום רגיש כגון תביעות נזיקין. בהקשר הזה, המטרה היא להשתמש בהמלצות על עורך דין מסוים על מנת ללמוד מהניסיון של אנשים אחרים. כאשר משתמשים בניסיון של אנשים אחרים, מונעים טעויות ולומדים באיזה עורך דין לתת אמון.

דרך אחרת לבחור עורך דין לתביעת נזיקין לאחר טיפול קוסמטי היא להתמקד בפרמטרים אובייקטיביים. בעוד המלצה היא עניין סובייקטיבי כי חלקנו מרגישים כימיה טובה יותר עם עורך דין מסוים וחלקנו עם עורך דין אחר, קיימים פרמטרים שקשה לערער על החשיבות שלהם – כגון מספר שנות הניסיון של עורך הדין, סוג ההתמחות שלו ואפילו המיקום הגיאוגרפי שבו המשרד נמצא.

 

כמה עולה להתייעץ עם עורך דין?

השלבים המוקדמים של ניסיון לאתר עורך דין לצורך הגשת תביעת נזיקין לאחר טיפול קוסמטי מוקדשים בדרך כלל להשוואת מחירים. עם זאת, אלו שלבים מורכבים יחסית כי קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין שכר הטרחה של עורכי דין שונים. אז כדי לשלם שכר טרחה הוגן, צריך לא רק לדעת כמה גובה עורך הדין – אלא גם כמה מקובל לשלם בענף.

שכר הטרחה של עורך הדין בדרך כלל נקבע לפי סוג המקרה שעל הפרק. לאחר מכן, מחשבים את שכר הטרחה לפי מספר השעות שאותן הקדיש עורך הדין עבור ליווי משפטי של הלקוחות. מנגד, קיימים מקרים שבהם ניתן לתאם מול עורך דין שכר טרחה שייקבע לפי סכום הפיצוי – כמו למשל במקרים של פיצוי כספי בגלל רשלנות רפואית ותביעות נזיקין רלוונטיות.

לסיכום, איתור עו"ד לתביעת נזיקין לאחר טיפול קוסמטי דורש זמן, אך הוא שווה את ההשקעה.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
פורום רופאים
איך לתבוע גופים רפואיים?

בנוף שירותי הבריאות המורכב של היום, אנשים מוצאים את עצמם מדי פעם במצבים שבהם הם עשויים להצטרך לשקול צעדים משפטיים