נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הפסיכולוגיה מאחורי הלבוש

מאחורי בגדים

אנו לובשים בגדים לא רק כדי לכסות את גופנו, אלא גם כדי לבטא את עצמנו, להציג את אישיותנו ולשדר מסרים לעולם סביבנו. הבגדים שלנו יכולים להשפיע רבות על איך שאנחנו מרגישים, איך שאחרים תופסים אותנו ואפילו על איך שאנחנו מתנהגים. קבלו כל מה שצריך לדעת על הפסיכולוגיה מאחורי הלבוש.

 

הבגדים משפיעים על מצב הרוח שלנו

מחקרים מראים שלבגדים שלנו יש השפעה פסיכולוגית חזקה. כאשר אנו לובשים בגדים שגורמים לנו להרגיש טוב עם עצמנו, אנו נוטים להיות בביטחון עצמי גבוה יותר, שמחים יותר ומוטיבציוניים יותר. לדוגמה, כאשר אנו לובשים בגדים יפים ומהודרים שרכשנו באתר H&M אונליין ישראל לראיון עבודה, אנו נוטים להרגיש יותר בטוחים בעצמנו ויכולים להציג את עצמנו בצורה טובה יותר. לעומת זאת, כאשר אנו לובשים בגדים שגורמים לנו להרגיש לא בנוח או לא מושכים, אנו נוטים להיות בביטחון עצמי נמוך יותר, מוטרדים יותר, ופחות פרודוקטיביים.

בגדים

הבגדים משדרים מסרים לעולם סביבנו

הבגדים שלנו יכולים גם לשדר מסרים לא מילוליים לאנשים סביבנו. לדוגמה, אדם שמתלבש בצורה מקצועית עשוי להיתפס כאמין ומומחה יותר, בעוד שאדם שמתלבש בצורה לא פורמלית עשוי להיתפס כיותר נינוח ופתוח. הבגדים שלנו יכולים גם לשדר את הזהות החברתית שלנו, את תחומי העניין שלנו, ואפילו את האמונות הפוליטיות שלנו. לדוגמה, אדם שמתלבש בסגנון גותי עשוי להיתפס כחבר בקהילה גותית, בעוד שאדם שמתלבש בסגנון צבאי עשוי להיתפס כחובב צבא.

 

הבגדים יכולים להשפיע על ההתנהגות שלנו

מחקרים מראים שהבגדים שלנו יכולים להשפיע על ההתנהגות שלנו. לדוגמה, כאשר אנו לובשים בגדים שמעוררים בנו תחושת ביטחון עצמי, אנו נוטים להיות יותר נועזים וליטול יותר סיכונים. לעומת זאת, כאשר אנו לובשים בגדים שגורמים לנו להרגיש לא בנוח, אנו נוטים להיות יותר זהירים ופחות נכונים לקחת סיכונים.

 

טיפים לבחירת בגדים

  • השתמשו בבגדים כדי לבטא את האישיות שלכם. אל תפחדו לנסות סגנונות שונים ולמצוא את מה שגורם לכם להרגיש בנוח ויפה.
  • התלבשו בהתאם למצב .שימו לב לאירוע אליו אתם הולכים ולבשו בגדים שיתאימו לאווירה.
  • השתמשו בבגדים כדי להגביר את הביטחון העצמי שלכם. כאשר אתם מרגישים טוב עם עצמכם בבגדים שלכם, זה ניכר!
  • קחו בחשבון את האנשים סביבכם. כאשר אתם מתלבשים לאירוע חברתי או מקצועי, שימו לב למה שאנשים אחרים ילבשו ונסו להתלבש בצורה שתתאים לסביבה.
  • הכי חשוב, תהיו אתם עצמכם. הבגדים שלכם צריכים להיות ביטוי של מי שאתם ולא ניסיון להיות מישהו שאתם לא.

 

סיכום

הבגדים שלנו הם הרבה יותר מסתם כיסוי לגוף. הם משפיעים על מצב הרוח שלנו, על איך שאנו נתפסים ע"י אחרים ועל איך שאנחנו מתנהגים. כאשר אנו בוחרים מה ללבוש, חשוב לקחת בחשבון את המסרים שאנו רוצים לשדר ואת ההשפעה שאנו רוצים להשפיע על הסביבה שלנו.

מאחורי בגדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מחולל חמצן
מתי נצטרך מחולל חמצן?

מחולל החמצן נכנס לשוק הרפואי בתחילת שנות ה-90. מאז הוא שיפר את חייהם של מיליוני חולים ברחבי העולם. חולים רבים

מתי אשתמש
מתי אשתמש בקבל PoE?

פשטו את תשתית הרשת שלכם והפחיתו עלויות קבל PoE. בטקסט שלפניכם תוכלו לגלות כיצד סוויץ' PoE יכול להועיל לארגון, לעסק