נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תבחר את מערכת האבטחה שתתאים לעסק שלך!

מערכת אבטחה בעסק שלך

יש לכם עסק? אם כן, אנחנו לא צריכים לספר לכם כמה עסק הוא דבר שואב וממלא. כל בעל עסק מכיר את ההרגשה הזו, כי העסק נמצא אצלו בתודעה 24 שעות ביממה. אנו כל הזמן חושבים איך לקדם את העסק שלנו ולהפוך אותו לטוב יותר. אבל חוץ מהמחשבה הזו, כדאי גם למנוע מאנשים אחרים להזיק לעסק שלנו.

בשביל זה ישנן כיום שלל מערכות אבטחה חכמות ומתקדמות. הכנו כאן ממש בשבילכם מדריך קצר שיסייע לכם בבניית מערכת אבטחה מתאימה לצרכים שלכם, כזו שתאפשר לכם ללכת לישון בשקט בלילה או אפילו לצאת לחופשה ברוגע ובידיעה שהעסק שמור ומאובטח היטב.

 

מה כוללת מערכת אבטחה לעסק?

כדי להבין בכלל על מה אנחנו מדברים, יצאנו להתייעץ עם המומחים של חברת ג'יאס מערכות אבטחה. הם הסבירו לנו שמערכת אבטחה לעסק היא בעצם מערכת רב שכבתית שכוללת שלל אמצעי הגנה מתקדמים שכל מטרתם היא הגנה על העסק.

כך למשל, נוכל למצוא כחלק ממערכת האבטחה מצלמות אבטחה במעגל סגור, קודנים לדלתות, אזעקות, ועוד. איך תדעו לבחור את מערכת האבטחה שמתאימה לעסק שלכם? תמשיכו לקרוא ותגלו.

מערכת אבטחה בעסק שלך

הגדרת הצרכים

קודם כל חשוב להגדיר בדיוק את צרכי האבטחה שלנו, ולהבין מה וכמה אנו מוכנים לשלם עבורם. ברור שאם יש לכם עסק קטן יחסית עם סחורה לא ממש יקרה כמו דוכן פלאפל, אין מה להשקיע מאות אלפי שקלים בכל חודש כדי להגן עליו.

אז כדאי להגדיר לעצמכם מסגרת תקציב בשלב הראשון. בשלב השני נחשוב מה אנו רוצים להרוויח: האם אנו רוצים למנוע פריצות לעסק, האם אנו מנסים להילחם בוונדליזם? מה בעצם המטרה שלנו.

 

התייעצות עם אנשי מקצוע

צריך להבין שאבטחה היא מקצוע לכל דבר ועניין. כמו שלא היינו מנסים לתפור בכוחות עצמנו בעיה מורכבת שדורשת חשמלאי או אינסטלטור, כך אין שום סיבה שבעולם שננסה לתכנן מערכת אבטחה לעסק. יש אנשים וגופים שמתמחים בדיוק בתחום הזה, והם ידעו להגיד לנו בדיוק מה כדאי לעשות, איך כדאי לעשות את זה, ועם אילו אמצעים זה יהיה הכי נוח.

מערכת אבטחה בעסק שלך

שילוב של כמה טכנולוגיות ושכבות הגנה

אנו ממליצים לכם לא לסמוך אף פעם על מערכת יחידה או על שכבת הגנה אחת. אל תסתפקו באזעקה אחת, תתקינו גם קודנים ומצלמות אבטחה.

בסופו של דבר, לכל מערכת יכולים להיות כשלים והפרעות, וכמובן שלפי חוק מרפי הם יקרו בדיוק ברגע שבו ממש תזדקקו למערכת. בנוסף, גנב או פורץ מיומן יוכל להתגבר על מערכת אחת, אבל ברגע שיש עוד מערכת זה כבר יהיה לו הרבה יותר קשה.

 

סיכום

ברור לנו שאבטחת העסק היא דבר שמטריד ומעסיק כל בעל עסק ויושב לו בראש. אל תחכו עם זה, פנו לאנשי מקצוע ובנו לעסק שלכם חליפת הגנה.

מערכת אבטחה בעסק שלך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אבטחה