נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תהפכו כל חוזה שכירות לבטוח יותר עבורכם

חוזים ראשי

אתם עומדים להשכיר בפעם הראשונה את הדירה שקניתם למשפחה שלכם לפני שנים? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות הכול כדי שהעסקה תהיה טובה. זה אומר אומנם שצריך להשקיע בבחירת הדיירים הטובים והמתאימים ביותר שיש, אך לא תמיד רק תחושת בטן יכולה להספיק. כלומר, על מנת שתוכלו להימנע מכמה שיותר תקלות ובעיות בעתיד, אתם צריכים שהדברים יהיו מעוגנים בחוזה ולכן חשוב לפנות עוד היום לעורך דין מקרקעין. עורך דין מקרקעין הוא איש מקצוע שיוכל לעזור לכם להכין את החוזה הנכון ביותר עבורכם, כי אם חשבתם להוריד חוזה מהאינטרנט, עדיף שתוותרו על כך. אומנם יש היום לא מעט אתרים שמהם ניתן להוריד בקלות, ואפילו בחינם, חוזים סטנדרטיים של שכירות, אך ברוב המקרים זה לא כדאי. עדיף שאי שמקצוע רציני יקרא את החוזה שעליו אתם עומדים לחתום עם הדיירים ואם צריך, הוא גם יוכל להכניס לא מעט סעיפים ספציפיים שחשובים לכם לחוזה.

חוזים
חוזים

החשיבות של בחירת איש מקצוע מוביל

 

כמובן שיש בכל עיר בישראל עורכי דין רבים שמתעסקים, בין היתר, בתחומי המקרקעין השונים ולכן עולה השאלה לאיזה מכל אותם עורכי דין כדאי לפנות. עורך דין לענייני מקרקעין צריך להיות אדם מנוסה, מוכר ועדיף שגם יהיה לו מוניטין בתחום הזה. העניין הוא שכאשר הכול זורם על מי מנוחות וכאשר העסקה מתבצעת ללא בעיות, זה לא משנה מי עורך הדין שלכם. עם זאת, ברגע שבו מתחילים העניינים מול השוכרים, לעורך הדין הופך להיות תפקיד חשוב. לכן לא כדאי לבחור עו״ד מקרקעין בצורה שרירותית אלא מומלץ לברר כמה שיותר פרטים אודותיו. האם הוא אדם שכל הלקוחות שלו ממליצים עליו בחום? והאם הוא יהיה זמין עבורכם תמיד, לכל שאלה או בקשה? אתם עומדים לשלם לו לא מעט כסף ולכן עדיף שתעשו הכול להבטיח שהוא לפחות ייתן לכם שירות מעל ומעבר.

 

מה עושים אם הדיירים לא מתפנים?

 

אחד מהסיוטים הכי גדולים של אנשים שמשכירים את הנכס שלהם, זה המצב שבו אנחנו משכירים את הדירה למשפחה והמשפחה לא משלמת ולא מתפנה. ראשית, אם כזה דבר קורה לכם חשוב שתדעו שאתם לא הראשונים ושנית, זה בדיוק הרגע שבו עורך הדין שלכם חייב להיכנס לעניינים. הוא יבדוק עבורכם מה ניתן לעשות ויתרה מכך, הוא יעשה הכול כדי שזה יקרה וכדי שתוכלו לקבל את הנכס שלכם חופשי מכל חפץ כמה שיותר מהר. לכן חשוב שיעמוד לצדכם עו״ד שכבר התמודד עם סיטואציות כאלה ושיודע מה בדיוק לעשות כדי לסיים את הסיוט הזה כמה שיותר מהר. חשוב להפקיד את ההתעסקות בצד החוקי של השכרת הדירה שלכם בידי איש מקצוע מוביל כי כך תוכלו להיות רגועים יותר לגבי כל התהליך הזה.

 

מידע נוסף על הנושא ניתן למצוא כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
פורום רופאים
איך לתבוע גופים רפואיים?

בנוף שירותי הבריאות המורכב של היום, אנשים מוצאים את עצמם מדי פעם במצבים שבהם הם עשויים להצטרך לשקול צעדים משפטיים