נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תתכננו מטבחון קטן ופרקטי בעבודה

מטבחון בעבודה

בעלי משרדים רבים תרים אחר דרכים מקוריות שיאפשרו להם לעצב מטבח קטן ופרקטי. מי שמכירים בתחום עיצוב המטבחים מקרוב, ידעו לומר שמדובר בהליך מאתגר. שכן, מטבחים קטנים צריכים להיעשות תוך מחשבה מעמיקה שתאפשר מקסום של המידות הקיימות. יצאנו לבדוק איך אפשר לעשות זאת על הצד הטוב ביותר וחזרנו עם כל הפרטים שיקלו עליכם בהליך. הישארו כאן ותצאו עם מטבח קטן ומושלם.

 

תתחילו בתכנון כללי של המטבח

חשוב שתשקיעו תחילה בתכנון מעמיק של המטבח, משום שאין מקום לטעויות בהליך מסוג זה. התכנון הוא הבסיס שיאפשר לכם לבצע את שאר השלבים על הצד הטוב ביותר. נסביר שהדבר יצריך מכם תחילה מדידה של הקירות ומכשירי חשמל גדולים שנמצאים ברשותכם, למשל:

  • מדיח כלים
  • מקרר
  • מיקרוגל

נמליץ בשלב זה להחליף את מכשירי החשמל שיתגלו כגדולים מידי. נסביר לדוגמא שבחירה במדיח כלים שולחני על פני מדיח כלים רצפתי, עשויה לפנות מקום רב שישמש אתכם לצרכים אחרים.

מִטְבָּח

תעיינו בקטלוגים

יש אינספור קטלוגים שמחכים לכם בחנויות מקוונות שמוכרות מטבח משרדי. נמליץ בשלב זה להיכנס לאתר של חנות מוכרת ולבדוק את הקטלוג שלה, כדי לבחון אם יש בו ארונות שמגיעים עד התקרה. הרי תצטרכו לנצל כל פיסה מהמרחב הקיים. ברגע שתבחרו בארונות גבוהים, אתם תוכלו לאחסן פריטים שונים מבלי לתפוס מקום מיותר במטבח.

 

 

תבחרו פתרונות אחסון מתקדמים

יש כיום פתרונות אחסון מתקדמים שמאפשרים לחסוך במקום. מי שמתכננים לקנות מטבחון משרדי צריכים לבחור בפתרונות אלה שיאפשרו לשלוף בקלות מגירות שניתן לאחסן בהן מכשירי חשמל שונים שנעשה בהם שימוש יום יומי, למשל:

  • טוסטר
  • בר מים
  • מכונת קפה ועוד

בנוסף לכך, פתרונות אלה יאפשרו להפחית את המראה העמוס והמבולגן שבא לידי ביטוי לא פעם במטבחים קטנים. מצב שכזה מעניק אשליה של מרווח במטבח ומאפשר לשהות בו בנוחות מקסימלית.

 

תשימו דגש על התאורה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בעיצוב מטבחים מכל סוג שהוא, מבלי לציין את טיפ קטן על תאורה. מטבחים קטנים מגדילים את הצורך בהתאמה אישית של תאורה. בתור התחלה, עליכם להוסיף תאורה פנימית בארונות הפינתיים. שכן, זו תאיר על משטחי העבודה השונים ותאפשר להתנהל במטבח מבלי למצוא את עצמכם עומדים מול צל. חשוב לשים לב שאתם בוחרים בגוון תאורה "קר" בגווני לבן בלבד. הימנעו משימוש בגוונים צהובים שעשויים להביא לאווירה מעומעמת.

 

מילים אחרונות לסיום

לא צריך לעבור למשרד חדש, כדי ליהנות ממטבח מרווח. מדריך זה הציג בפניכם את האינפורמציה שתאפשר לתכנן מטבחון קטן ופרקטי במקום עבודתכם. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שתצטרכו פשוט ליישם אותם לפי הסדר שהוצג לעיל, כדי שתוכלו ליהנות ממטבח מעוצב ונוח לשימוש.

מטבחון בעבודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים