נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מרוצים מעורך הדין שלכם? כמה חשוב שיהיו לו ביקורות טובות מהלקוחות?

pexels-rodnae-productions-6517319

אין ספק כי מלאכת בחירת עורך דין לייצוג משפטי היא מלאכה מאתגרת, המצריכה מאיתנו לבצע בדיקות נרחבות ומעמיקות, לפני שאנו בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר שייצג אותנו. אחת הדרכים הפופולאריות והמומלצות לאיתור עורך דין מומלץ היא קבלת המלצות וביקורות טובות מהלקוחות. עד כמה המלצות וביקורות אלו אכן חשובות?

 

בחירת עורך דין – שלב ראשון בדרך להצלחה

כל אחד מאיתנו נצרך בהזדמנות כזו או אחרת לייעוץ משפטי, בנושאים פיננסיים, תעבורתיים, פליליים ועוד. כשאנו נזקקים לשירותים משפטיים אלו, מתגנב חשש קל לליבנו, שכן קרוב לוודאי שגם אם נראה לנו כי הצדק נמצא בצד שלנו, הרי שאנחנו לא מכירים את החוק על סעיפיו ופרטיו המלאים, ולמעשה מתייצבים בפני סיטואציה לא מוכרת.

כשאנו נדרשים לייצוג משפטי, עלינו לבחור את עורך הדין המתאים ביותר, בכדי שייצג אותנו בצורה הכי מיטבית, עד להשגת התוצאות האופטימליות ביותר. לכן, עוד בשלב הכנת הטפסים לפני הגשתם לבית המשפט, עלינו להיוועץ ולהיעזר בעורך דין מקצועי ומיומן בתחום הספציפי של המקרה שלנו, כפי שתוכלו למצוא באתר https://mkadv.co.il.

 

מה חשוב לוודא לפני בחירת עורך הדין?

כשבישראל קיים עורך דין אחד על כל 128 אנשים בקירוב, הרי שבחירת עורך הדין למקרה הספציפי שלכם יכול להיות דומה לחיפוש של מחט בערימה של שחת. היות ועולם המשפט מתחלק לענפים ותתי ענפים רבים, המצריכים התמחות ספציפית בכל ענף וענף, רצוי לבצע את הסינון הראשוני על פי התחום המבוקש. לאחר מכן, תוכלו להתמקד בחיפוש אחר עורך הדין באזור המגורים שלכם, ובכך לצמצם באופן משמעותי את הכמות העומדת בפניכם לבחירה.

לאחר שבחנתם פרמטרים אלו, חשוב לוודא כי עורך הדין המיועד בעל זמינות ללקוח ושיתופו בכל ההליך המשפטי והמהלכים המתוכננים, וכי מדובר במשרד רציני, אשר נשען על מספר עורכי דין המתפעלים את המשרד. בנוסף, כדאי לוודא מראש את עניין תשלום שכר הטרחה, בכדי להימנע מהפתעות בסוף התהליך.

 

ביקורות טובות מהלקוחות

אין ספק כי אחד הפרמטרים המעולים ביותר לעמוד על טיבו של כל בעל מקצוע בכלל ועורך הדין בפרט, הוא שמיעת ביקורות טובות מהלקוחות. ביקורות טובות מעידות על הניסיון המקצועי של עורך הדין והיקף פעילותו בתחום הרלוונטי אליכם. ככל ששמו של משרד עורכי הדין הולך לפניו, הרי שניתן להסיק כי מדובר במשרד מבוסס, הן מבחינה אנושית והן מבחינה מקצועית.

חשוב לשמוע את ההמלצות והביקורות הטובות שיש לבני המשפחה או המכרים שלנו לומר על עורך הדין המיועד, אך יחד עם זאת, לא כדאי להסתמך רק על המלצות אלו, היות וכל אדם ומקרה נבדלים זה מזה, לעיתים אף באופן מהותי.

לכן, בבואנו לבחור עורך דין, מומלץ לשלב בין הבדיקות הראשוניות וקיומם של הפרמטרים שהוזכרו לעיל, לבין קבלת ההמלצות המתאימות. שילוב זה יבטיח לכם בסבירות גבוהה כי התיק שלכם יטופל בצורה הטובה ביותר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
פורום רופאים
איך לתבוע גופים רפואיים?

בנוף שירותי הבריאות המורכב של היום, אנשים מוצאים את עצמם מדי פעם במצבים שבהם הם עשויים להצטרך לשקול צעדים משפטיים