נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך לעצב חדר סביב פינת עבודה?

לילך רהיטים

לאחרונה יותר ויותר אנשים התחילו לעבוד מהבית, מה שעורר אצל המון אנשים צורך בפינת עבודה ייעודית בבית. כיצד ניתן להפוך את פינת העבודה לחלק מחדר, ומבלי להתפשר על העיצוב? במאמר זה נסביר כיצד כדאי לעצב חדר סביב פינת העבודה שלכם. 

 

הגדירו את חלל העבודה

חשוב להבין מה האזור אותו אתם רוצים להגדיר לעבודה וליצור חלוקה והפרדה בין חלל העבודה לבין שאר חלקי החדר. עבודות רבות דורשות שקט וריכוז, ולכן סביבות עמוסות מדי יכולות לגרום לירידה בתפקוד ובתפוקה. שימו לב לא לערבב בין האזורים ולא לגרום לכך שיהיה לכם עומס בפינת העבודה שלכם. אם אתם עובדים בחלל קטן יותר תשקלו לחפש פתרונות אחסון נוחים ויעילים על מנת להגיד את החלל עד כמה שאפשר.

 

פינות עבודה מעוצבות

אז איך בכל זאת ניתן לשלב את פינת העבודה בתוך החדר שלנו? כדאי לחפש פינות ישיבה מעוצבות הכוללות בתוכן אופציות אחסון. נסו לחפש פינות עבודה המאפשרות לכם להתמקד בעבודה ונותנות לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת ליצור סביבת עבודה נוחה ואפקטיבית. אם אתם לא יודעים איפה ניתן למצוא פינות עבודה כאלו, הסתכלו על פינות העבודה של לילך רהיטים ותוכלו להתרשם מהמבחר הרב.

 

התאימו את העיצוב של פינת העבודה לעיצוב החדר

כדאי ליצור בחדר מראה אחיד, ולכן מומלץ לחפש פינות עבודה המתאימות בצבע ובסגנון לשאר הרהיטים בחדר שלכם. למשל, אם החדר שלכם הוא בעיצוב ניטרלי ומינימליסטי, אל תבחרו בפינת עבודה גסה אלא בפינת עבודה בעיצוב מינימליסטי שתחמיא לשאר הריהוט בחדר. אפשר כמובן גם לבחור בפינת עבודה בצבע שונה וייחודי שתתן לחדר מראה חדשני יותר ופחות נורמטיבי.

 

אחסנו את ציוד העבודה במקום מרוכז

אם תבחרו לאחסן את כל הניירות והמסמכים בארונית מרוחקת, תמצאו את עצמכם כל הזמן מתרוצצים ממקום למקום ובהתאם תעבדו בצורה פחות יעילה. נסו לייעל עד כמה שאפשר את תהליך העבודה שלכם ותסדרו את כל מה שאתם חושבים שתצטרכו בפינת העבודה באופן מסודר. אם אין לכם מספיק מקום על שולחן העבודה שלכם, נסו למצוא מקום סמוך לאחסן בו מגירות משרדיות קומפקטיות או ארונית שתכיל את כל הציוד שלכם.

 

הכניסו אביזרים שעושים כיף בעיניים

פינת עבודה לא חייבת להיות משמימה ובנאלית, ותמיד מומלץ להוסיף לה משהו אישי שייחד אותה ושיגרום לכם לאושר ולתחושה נעימה וחיובית גם בזמן שאתם עובדים. בין אם תבחרו בתמונה משפחתית ממוסגרת, ובין אם תבחרו בכל פריט נחמד אחר שיש לכם ערך רגשי אליו, תמיד כיף שיש לכם משהו אישי ופרטי על שולחן העבודה שלכם. פינת העבודה שלכם צריכה גם לשקף אתכם ואת האישיות שלכם, ולכן שווה לעצב אותה בצורה כיפית ולא רק באופן פונקציונלי.

לילך רהיטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים