נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לדעת לפני שמגישים תביעת פיצויים?

פטיש

נפגעתם? חליתם? אתם מרגישים שמגיע לכם פיצויים עבור נכות שאינה מאפשרת לכם לתפקד באופן מלא? חשוב שתבדקו האם אתם זכאים לפיצויים.

המאמר יפרט מה חשוב לדעת לפני שמגישים תביעת פיצויים.

 

כיצד תבדקו אם מגיעים לכם פיצויים?

בחיים קורים אירועים מפתיעים שעלולים להביא את האדם לחוסר תפקוד חלקי או מלא, לירידה בכושר ההשתכרות ולמצב כלכלי ירוד בשל אובדן כושר עבודה. באתר https://pitzuim.co.il ניתן לבדוק אם מגיעים לכם פיצויים ולהגדיל את הסיכוי לזכות בהם. ניתן להגיש תביעה על נזקי גוף כתוצאה מתאונת עבודה, תאונת דרכים או מחלה כרונית שגרמו לכם לנכות ולאובדן כושר עבודה. עורכי דין מקצועיים בתחום הפיצויים יסייעו לכם להבין האם אכן מגיע לכם פיצוי, מה הגובה שלו ולמי אתם יכולים להגיש את התביעה. ישנם אנשים המחזיקים בביטוחים שונים כמו ביטוחי בריאות פרטיים, ביטוח תעסוקתי, ביטוחי פנסיה, ביטוחי סיעוד או ביטוחי אובדן כושר עבודה שיכולים להגיש תביעה לחברות הביטוח ובמקביל להגיש תביעה לביטוח הלאומי עבור נכות כללית או תאונת עבודה ולקבל פיצוי.

 

מה צריך לעשות?

ראשית, יש לאסוף את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים לפגיעה או למחלה כולל ההוצאות הרפואיות על מכשור רפואי, תרופות, בדיקות, אשפוזים וכיוצא בזה. במידה והיה צורך בטיפולים משלימים עליהם הוצאתם לא מעט כסף, שמרו את הקבלות וסיכומי הטיפולים. חשוב להתייעץ עם רופאים מקצועיים ולא רק עם רופא המשפחה בקשר לבעיות שלכם ולבצע בדיקות הדמיה, בדיקות דם, טיפולי פיזיותרפיה וכל מה שהרופאים ממליצים. בשלב הבא יש להיכנס לאתר של הביטוח הלאומי ולבדוק אם אתם עומדים בתנאים להגשת תביעת נכות כללית למוסד, לעיין בפוליסות של הביטוחים הפרטיים והפנסיוניים ולקבל ייעוץ מקצועי. בשלב הבא ממלאים את מסמכי התביעה של הגורמים השונים בצורה מפורטת וחותמים על הסכם ויתור סודיות רפואית. כל התהליך של הגשת התביעה כרוך בבירוקרטיה רבה והתייחסות ממוקדת לבעיות הרפואיות.

 

ייעוץ וליווי של עורך דין

על מנת להגיש תביעה שתזכה אתכם לבסוף בפיצוי המגיע לכם, מומלץ לא לגשת לתהליך לבד. לא רק מדובר בייעוץ מקצועי של עורך דין הבקיא בתחום, אלא גם על ליווי לאורך כל התהליך. כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין יש תמיכה וסימוכין למצבכם. הוא ידאג שתבדקו אצל רופאים מומחים שיקבעו לכם דרגת נכות מומלצת. בנוסף, הניסיון והידע של עורך הדין יועילו בוועדות הרפואיות ובערעורים על פי מידת הצורך. חברות הביטוח הפרטיות לא ממהרות לשלם פיצויים ופעמים רבות הן מקשות על התובע. כאשר עומד מולם עורך דין שיודע מה שהוא עושה, הם נוטים להתפשר ולהציע סכומי פיצוי גבוהים יותר וגם אם זה לא מספיק, עורך הדין יסייע לכם בתביעה המשפטית. לסיכום, אל תהססו לקבל סיוע מעורך דין ואל תתמודדו עם תביעת פיצויים לבד.

 

שולחן עבודה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
פורום רופאים
איך לתבוע גופים רפואיים?

בנוף שירותי הבריאות המורכב של היום, אנשים מוצאים את עצמם מדי פעם במצבים שבהם הם עשויים להצטרך לשקול צעדים משפטיים