נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתי אשתמש בקבל PoE?

מתי אשתמש

פשטו את תשתית הרשת שלכם והפחיתו עלויות קבל PoE. בטקסט שלפניכם תוכלו לגלות כיצד סוויץ' PoE יכול להועיל לארגון, לעסק ואפילו לבית שלכם.

 

מה זה קבל PoE

קבל PoE (Power over Ethernet) הוא התקן רשת שיכול לספק חשמל וקישוריות רשת להתקנים תומכי PoE, כגון נקודות גישה אלחוטיות, מצלמות אבטחה ומרכזיות טלפון, באמצעות כבל Ethernet אחד. קבל poe נקרא גם PoE Switch. סוויץ' PoE מבטל את הצורך במקורות כוח נפרדים למספר מכשירים, ומפשט את ההתקנה והתחזוקה של התקני רשת.

מתי אשתמש

מתי משתמשים בקבל פי או אי

אפשר – וכדאי – להשתמש בסוויץ' PoE כאשר אתם צריך להפעיל התקנים תומכי PoE, כגון מצלמות IP, ראוטרים וטלפונים שעובדים בטכנולוגיית VoIP. סוויץ' PoE יספק להם קישוריות רשת באמצעות כבל Ethernet יחיד.

קבל PoE יכול להיות שימושיים במיוחד במצבים שבהם קשה או לא מעשי לספק מקורות חשמל נפרדים להתקני רשת, למשל במקומות חיצוניים או מרוחקים, או במקומות שיש בהם צורך בפריסה של התקנים מרובים באזור קטן.

 

האם יש סוגים שונים של סוויץ' PoE

ישנם סוגים שונים של סוויץ' PoE שתוכלו לבחור ביניהם בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. ישנם קבלי PoE סטנדרטיים. מתגים אלו מספקים הספק של עד 15.4 וואט לכל יציאה ועומדים בתקן IEEE 802.3af.

ישנם סוויצ'ים מסוג PoE+, שמספקים עד 30 וואט לכל יציאה ועומדים בתקן IEEE 802.3at. מתגי PoE+ משמשים בדרך כלל עבור התקנים בעלי הספק גבוה יותר כגון מצלמות אבטחה מסוג PTZ ונקודות גישה אלחוטיות בעלות ביצועים גבוהים.

הסוג השלישי של קבלי PoE הוא Ultra PoE. סוויץ' מסוג זה ייתן לכם הספק של 60 וואט בכל פורטץ שימו שקבלים מסוג Ultra PoE אינו עומד בתקן IEEE. מתגי Ultra PoE משמשים בדרך כלל למכשירים שדורשים הרבה מאוד כוח, כגון מערכות לקיום ועידת וידאו ומצלמות אבטחה צבאיות.

מתי אשתמש

איך מתקינים קבל PoE

אתם יכולים להתקין ולהגדיר סוויץ PoE בעצמכם בהתאם לשלבים הבאים. שימו לב שהשלבים הספציפיים עשויים להשתנות בהתאם ליצרן ולדגם של הקבל שלך. ובכן, אלו הם השלבים הכלליים להגדרת מתג PoE:

  1. חברו את כבל החשמל לקבל וחבר אותו לשקע חשמל.
  2. חברו כבל Ethernet מהנתב שלכם ליציאת ה-uplink של הסוויץ'.
  3. חברו את המכשירים התומכים ב-PoE למתג באמצעות כבלי את'רנט.
  4. הגדירו את הגדרות הסוויץ' באמצעות ממשק ניהול מבוסס אינטרנט. הגישה אל ממשק הניהול בדרך כלל מתבצעת דרך דפדפן אינטרנט.
  5. בדקו את החיבור כדי לוודא שהמכשירים שלכם מקבלים גם חשמל וגם קישוריות רשת דרך הקבל.

 

סיכום

לסיכום, סוויץ' PoE יכול לעזור לכם להביא את הבית, העסק או הארגון שלכם למאה ה-21. יחד עם זאת, חשוב לציין שלא כל המכשירים תומכים ב-PoE. חשוב לבדוק את התאימות של כל מכשיר לפני בחירת קבל PoE.

מתי אשתמש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מחולל חמצן
מתי נצטרך מחולל חמצן?

מחולל החמצן נכנס לשוק הרפואי בתחילת שנות ה-90. מאז הוא שיפר את חייהם של מיליוני חולים ברחבי העולם. חולים רבים

עיצוב בטון
4 עובדות מרתקות על עיצוב בבטון

עיצוב מבטון, הוא אחד מהטרנדים הפופולריים ביותר של השנים האחרונות בכל הנוגע לעיצוב הבית ושיפורו על ידי אקססוריז ומוצרים שונים