נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מתנות שגברים אוהבים

מתנות לגברים

בחירה של מתנה היא תמיד דבר מורכב, אולם כאשר מדובר על מתנות לגברים היא נעשית מורכבת עוד יותר. מצד אחד חשוב לנו לקנות מתנה מקורית, כזו שלגבר שלנו יהיה מה לעשות איתה, אך יחד עם זאת אנחנו רוצים לשמור על מקוריות ולא לקנות מתנה גנרית שיש לכולם. כאן נספר לכם על מספר אפשרויות למתנות נהדרות שישמחו כל גבר שיקבל אותן. 

 

מחזיק מפתחות

כאשר אנחנו חושבים על מתנות מיוחדות לגבר, מחזיק מפתחות הוא רעיון נהדר. על מחזיק המפתחות ניתן לחרוט אמירה מסוימת, פסוק או סתם להטביע על גביו תמונה אהובה. המחזיק הוא חפץ שבו הגבר שלכם ישתמש בכל יום, מה שאומר שמדובר על מתנה שימושית במיוחד. רק חשוב להקפיד על עיצוב שימצא חן בעיניו, כדי לא להגיע למצב שבו מחזיק המפתחות נותר ללא שימוש.

מחזיק מפתחות

ערכה לשתיית ויסקי

יותר ויותר גברים ישראלים מגלים את הקסם הרב שיש לוויסקי. כדי שהגבר שלכם לא יצטרך לצאת לבר על מנת להנות מחוויית השתייה האמיתית של המשקה הנהדר, תוכלו לקנות לו ערכה לשתיית ויסקי. הערכה הזו כוללת בקבוק מהודר, כוסות מתאימות וכלי מיוחד למזיגה מה שיאפשר לו להנות בכל מקום מוויסקי איכותי. עם הערכה הזו, כל מה שיישאר לו זה פשוט לקנות את הבקבוק.

 

ארנק עור איכותי

ארנק הוא אחד המוצרים הכי חשובים שכל אחד מאיתנו צריך, אולם למרבה הצער הוא מוצר שמתבלה באופן די מהיר. דווקא בגלל זה ארנק עור איכותי הוא משהו שישמח כל גבר באשר הוא. הקפידו לקנות ארנק שיש בו מקום לכרטיסים, כסף מזומן וכמובן מטבעות כדי שהגבר שלכם יוכל להכניס אליו את כל מה שהוא צריך. העיצוב של הארנק צריך להיות בהתאם לטעם שלו.

ארנק עור

קורא ספרים דיגיטלי

המתנה האחרונה שעליה נספר היא מתנה שמשלבת יחד שני עולמות שגברים אוהבים, קריאה וטכנולוגיה. אם הגבר שלכם אוהב לקרוא ספרים, המתנה הזו היא בדיוק בשבילו. במקום להפוך את הבית למחסן ספרים אחד גדול, קורא ספרים מאפשר לנו לקרוא את כל הספרים האהובים עלינו על גבי מסך, כאשר קניית הספרים היא פשוט הרשות להוריד את הקובץ.

הרבה מאוד קוראים טוענים שהקריאה באמצעות הקורא נוחה הרבה יותר מאשר הקריאה באמצעות ספר, מה גם שמדובר על אופציה שחוסכת לכם הרבה כסף ומקום. הקוראים מגיעים בדרך כלל בגודל אחיד, כך שלא קשה לבחור.

 

לסיכום

בבחירת מתנה לגבר יש כמה דברים שאנחנו צריכים לחשוב עליהם. הדבר שהכי חשוב לגברים הוא שהחפץ שבהם מקבלים יהיה שימושי, ולא כזה שהם יכניסו לארון ולא יוציאו אותו משם לעולם. בנוסף, הקפידו על חפץ שמושך את העין, כזה שהגבר שלכם יוכל להראות לכל החברים שלו. כדי לעשות את הבחירה הזו קלה עבורכם כמה שיותר הבאנו לכם מספר רעיונות נהדרים למתנות לגבר.

מתנות לגברים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות