נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נזקי גוף בתאונת דרכים – כך תפעלו

פנה לאיש מקצוע

הייתם מעורבים בתאונת דרכים? ראשית, אתם לא לבד. מדובר בתופעה רחבה אשר נראה כי לא הולכת להיעלם מהכבישים. אנשים נפגעים וניזוקים בתאונות דרכים ולצערנו, גם יש את אלו המוצאים את מותם במעורבות בתאונה על הכביש. אם הייתם מעורבים בתאונה וחוויתם נזקי גוף כתוצאה ממנה, ישנם כמה דברים שכדאי שתעשו כדאי להטיב את המצב כמה שאפשר ולמצות את הזכויות שלכם.

 

יוצרים קשר עם איש מקצוע

הדבר הראשון שכדאי לעשות לאחר מעורבות בתאונת דרכים, ובטח כאשר אתם חווים אחריה נזקי גוף, הוא ליצור קשר עם עורך דין מנוסה. גם אם תקבלו את כול הטיפים שניתן לתת, לא תשתוו למקצועיות ולניסיון של עורך דין נזקי גוף, אך למזלכם, אתם יכולים לשכור את שירותיו והוא יהיה לצדכם לכול אורך הדרך. מקצועיות, ידע וגם זמן לטפל בכול הבירוקרטיות, יסייעו לכם לעבור תהליך איכותי ומקצועי שבסופו, תקבלו את כול שמגיע לכם.

 

מתעדים את הנזקים

במידה ולא עשיתם זאת מיד לאחר התאונה, חשוב מוקדם ככול האפשר לתעד את כול נזקי הגוף שנגרמו לכם, ובנוסף נזקים לרכוש (אם חוויתם גם כאלה). תמונות ותיעודים רפואיים אודות המצב יאפשרו בהמשך לביסוס הטענות שלכם בגין נזקי הגוף וקישורן לתאונה שהתרחשה. זאת יהיה רלוונטי הן במקרה של תביעה בבית משפט, אך הן במקרה של תביעת חברת הביטוח שלכם לדוגמא או אפילו אל מול הביטוח הלאומי.

 

מטפלים בעצמכם

ברור לכול כי אם חוויתם נזקי גוף מתאונת דרכים אתם כנראה מאוד מבולבלים וזועמים ורוצים לקבל את מה שמגיע לכם כדי להתמודד עם המצב. אך חשוב לא פחות, לטפל בעצמכם, לתת זמן להחלמה ולשיקום אם נדרש ולעשות כול מה שצריך על מנת להתמודד עם המצב. תנו לאיש מקצוע להתמודד עם הליך התביעה ולצמצם בעבורכם בירוקרטיות וזמן מיותר שצריך להשקיע בניהול ובהכנת התביעה.

 

מחליטים כיצד להתקדם

לאחר שהשקעתם זמן בהחלמה ובשיקום, חשוב שתבקשו מעורך הדין שלכם להבין מה הן האפשרויות העומדות בפניכם כדי שיהיה לכם את כול המידע הנתון למצב זה. יכול להיות כי תחליטו רק לתבוע את חברת הביטוח בה אתם מבוטחים בביטוח חובה, אך יכול להיות שתרצו גם לתבוע בתביעה אזרחית את מי שגרם לנזקים שלכם. בדקו לדוגמא אם אתם זכאים לקבלת אחוזי נכות מהביטוח הלאומי אשר יגיעו לרוב עם קצבה חודשית שתסייע לכם מאוד.

נזקי גוף כתוצאה מתאונת דרכים, בין אם מדובר בתאונת עבודה ובין אם לאו, מזכים בפיצויים ובמענקי סיוע מכול מיני גורמים אשר מבטחים אתכם בפני מקרים שכאלה. באם חוויתם נזקי גוף בתאונת דרכים, אל תוותרו על הזכויות שלכם וצרו קשר עוד היום עם איש מקצוע על מנת להבין מה תוכלו לעשות בנושא.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
פורום רופאים
איך לתבוע גופים רפואיים?

בנוף שירותי הבריאות המורכב של היום, אנשים מוצאים את עצמם מדי פעם במצבים שבהם הם עשויים להצטרך לשקול צעדים משפטיים