נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דוגמאות לתיקים בהם תצטרכו סיוע מעו"ד תעבורה

עורך דין לתעבורה

עבירות שקשורות בנהיגה ובהתנהגות של משתמשים שונים בדרך בעת השימוש בה, הן לעיתים קרובות עבירות פליליות. חלק מעבירות אלה גורר קנסות כבדים כמו שלילת רישיון ועוד שלל עונשים לא נעימים שעדיף להימנע מהם. ריכזנו עבורכם 5 מקרים שבהם כדאי לכם לקבל סיוע מעורך דין, בכדי להפחית או לבטל את העונשים שיושתו עליכם בגינם. 

 

מעבר ברמזור אדום

עבירות רמזור אדום הן עבירות שלא נחשבות כחמורות במיוחד אצל הרבה ישראלים. עם זאת,  במקרים מסוימים ותחת נסיבות מסוימות, עבירת רמזור יכולה לגרור אפילו עונש של מאסר בפועל. עבירות רמזור נעות בחומרתן לפי המקטע בדרך בו התבצעה העברה ולפי הנסיבות של העבירה עצמה.

לדוגמה, במקרה של מעבר ברמזור אדום שגרם לתאונת דרכים שפגעה באדם או הולך רגל, העונש המקובל הוא לא פחות מכמה חודשים של שלילת רישיון ולעיתים קרובות בית המשפט מטיל עונשים כבדים יותר. בכדי לפנות לעורך דין תעבורה שיוכל לסייע לכם במקרה עברת רמזור אדום, לחצו על הקישור הבא – http://oron-law.co.il.

 

נהיגה ללא רישיון או עם רישיון שלא בתוקף

נהיגה ללא רישיון היא עבירה שמסכנת את כלל המשתמשים בכביש\ ויכולה לגרום לתאונה ואף למוות של נהג או הולך רגל. לכן בית המשפט רשאי להטיל עונשים של מאסר בפועל בגין עבירות אלה. במידה ונתפסתם נוהגים ללא רישיון, יהיה עליכם לעמוד לדין בבית משפט לתעבורה. מי שנהג ללא רישיון בתוקף, יקבל קנס ונקודות בהתאם לאורך הזמן שהרישיון איבד את תוקפו. במקרים אלה התייעצות עם עורך דין יכולה להקל מאוד בעונשו של הנאשם.

 

נהיגה ברכב בעת שהנהג נמצא בשלילה

שלילה של רישיון נהיגה היא עונש שניתן לנהגים שנתפסו עוברים על חוקי התנועה מספר פעמים, או שעברו על חוק תנועה משמעותי וביצעו עבירה חמורה. משום כך, אדם שנתפס נוהג בעודו בשלילת רישיון, יקבל עונש חמור בדרך כלל. בית המשפט רואה עבירה זאת בחומרה כפולה, מכיוון שמדובר על זלזול בבית המשפט. העונשים בגין עבירה זאת יכולים להגיע לשנתיים מאסר.

 

תאונת דרכים שגרמה לפציעה קשה של אדם אחר

תאונות דרכים שבהן נגרמה פציעה קשה או מוות של אדם, הן תאונות שלרוב יגיעו לדיון בבית המשפט. אם אין ספק שהתאונה שהתרחשה לא הייתה באשמתכם, אין צורך בליווי של עורך דין, אבל אם החל משפט תעבורתי בעניין או שנשלחה הזמנה לחקירה, חשוב להתייעץ עם עורך דין בהקדם.

 

נהיגה בשכרות או תחת השפעה של סמים מסוכנים

נהיגה בשכרות היא אחת מהעבירות תנועה החמורות בישראל. נהיגה בעת שאחוז האלכוהול בדם עולה על המותר בחוק, מסכנת את שאר הנהגים והולכי הרגל בסביבה, ועלולה בקלות להסתיים באסון. לכן, העונש המינימלי המוטל בגין עבירה זאת הוא שלילת הרישיון של הנהג למשך תקופה של שנתיים שלמות.

עורך דין לתעבורה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
פורום רופאים
איך לתבוע גופים רפואיים?

בנוף שירותי הבריאות המורכב של היום, אנשים מוצאים את עצמם מדי פעם במצבים שבהם הם עשויים להצטרך לשקול צעדים משפטיים