נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 עובדות מרתקות על עיצוב בבטון

עיצוב בטון

עיצוב מבטון, הוא אחד מהטרנדים הפופולריים ביותר של השנים האחרונות בכל הנוגע לעיצוב הבית ושיפורו על ידי אקססוריז ומוצרים שונים מבטון. מלבד האיכות העיצובית והעובדה שנחשב לחומר עיצובי טרנדי, אלגנטי וגבוה, הוא גם מחזיק ביתרונות רבים ונוספים, כמו למשל העמידות והאיכות ש החומר, שיכולה להחזיק לשנים ולשמש אתכם לטווח ארוך ללא צורך בתחזוקה, ניקוי או צביעה. כדי ללמוד עוד על החומר המדהים הזה – לפניכם 4 עובדות מרתקות על עיצוב בבטון.

 

איפה מומלץ לרכוש מוצרי עיצוב מבטון?

מוצרי עיצוב מבטון, הם מוצרים שניתן לרכוש בחנויות עיצוב רבות לבית, כאשר ההמלצה כמובן היא לחפש אחר המוצרים האיכותיים, בחנויות וסטודיו המתמחים בעיצוב מבטון. כך למשל, מומלץ להיכנס לd-a-r-y-a.store וליהנות ממבחר מוצרים שונים ואיכותיים בעיצוב אלגנטי. כאשר נקנה מוצר בטון, חשוב ללכת על מוצר איכותי שיהיה מספיק חזק ועמיד, כדי להחזיק ולשדרג את פינות הבית למשך שנים, ולכן מומלץ לפנות לחנויות המתמחות בעיצוב זה ובעלות ניסיון בתחום.

 

4 עובדות מרתקות על עיצוב מבטון

 

נצרך ופופולרי

בטון הוא החומר הכי פופולרי ונצרך בעולם, בכל הנוגע לעיצוב ובנייה. מלבד החומר מים, מדובר בחומר שנצרך ברמה הכי גבוהה מכלל החומרים על כדור הארץ. רוב הבתים כיום מעוצבים מבטון, ורבים בוחרים ללכת על בטון חשוף כדי להדגיש את הצבע האפרפר והנקי שעולם העיצוב כל כך מעריך ואוהד בעשורים האחרונים.

 

חומר עתיק וותיק

הבטון נחשב אמנם לתערובת מודרנית, אך למעשה יש לה כבר שימוש ועבר עוד בימי בניית הפירמידות, הקולוסאום, ומבנים שונים עד לפני כ- 3000 שנה לפני הספירה. לכן ברור כי מדובר בחומר מיוחד, ששרד את השנים וצבר תאוצה עד להיותו החומר הנצרך ביותר היום.

 

עיצוב מבטון צבר תאוצה במאה ה- 20

הבטון אמנם היה אתנו כבר אלפי ואלפי שנים, אך רבים לא יודעים שרק במאת השנים האחרונות, בנייה ועיצוב בבטון באמת צברו תאוצה, והפכו לאהודים ומוערכים. לפני כן, רבים נרתעו מהצבע האפרפר של הבטון – אך בזכות תנועות אומנותיות כמו הבאו – האוס והמינימליזם, הפך הבטון למוערך ואהוד כחומר בעל צבע נקי, שליו ופונקציונלי. כיום, מדובר כבר בעיצוב מוערך שמשדר אומנות גבוהה ואלגנטיות שמשדרגים את הבית.

 

עמיד ואיכותי

כידוע, בטון הוא בין החומרים החזקים שקיימים כיום ולכן גם נבנים אתו מגוון של מגדלים, גשרים ומבני ענק שונים. מדובר גם בחומר חזק ועמיד, שנשאר נקי, חזק ואיכותי גם לאחר שנים של שימוש. מהסיבה הזו, מוצרי עיצוב שונים העשויים מבטון, מחזיקים לשנים ונותרים עמידים ואיכותיים לאורך זמן – כך שלא רק מדובר במוצר אלגנטי ומרשים, אלא גם בכזה שיוכל להחזיק למשך שנים, לשרוד את מבחן הזמן. מעבר לכך, הבטון גם לא נדרש לאיזה טיפול או תחזוקה מיוחדים.

עיצוב בטון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
מחולל חמצן
מתי נצטרך מחולל חמצן?

מחולל החמצן נכנס לשוק הרפואי בתחילת שנות ה-90. מאז הוא שיפר את חייהם של מיליוני חולים ברחבי העולם. חולים רבים

מתי אשתמש
מתי אשתמש בקבל PoE?

פשטו את תשתית הרשת שלכם והפחיתו עלויות קבל PoE. בטקסט שלפניכם תוכלו לגלות כיצד סוויץ' PoE יכול להועיל לארגון, לעסק