נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עמי אולפני גיור – נעים להכיר

כותל

מעוניינים לעבור קורס גיור אשר מוכר ע"י מדינת ישראל בליווי אישי של מיטב הדיינים בישראל? הכירו את עמי אולפני גיור אשר יאפשר לכם לעבור קורס גיור בהתאמה אישית.

עמי אולפני גיור – מוסד הגיור המוביל בישראל

עמי אולפני גיור הוקם לפני שנים רבות בכדי להעניק לקהל הרחב אשר איננו מוכר כיהודי לעבור קורס גיור מקצועי אשר מתבצע באמצעות דיינים אשר מתמחים בליווי אישי אשר נועד להוביל להצלחה. למעשה, עמי אולפני גיור חרט על דגלו מיום הקמתו לספק בעבור כל אדם את המענה הטוב ביותר אשר יבטיח כי תהליך הגיור יעבור בשלום, ובתוך זמן קצר. אין עוררין על כך כי תהליך של גיור הינו תהליך מורכב אשר מצריך לא מעט שינון, חשיבה וכן הפגנת רצינות בדמות קבלת הלכות ומצוות הכוללות שמירת שבת וחגים, ולכן חשוב שתקבלו את המענה הנדרש הן מבחינה רוחנית והן מבחינה נפשית, כל זאת על מנת שבסיום התהליך תוכלו לקבל תעודה אשר מאששת את הגיור והופכת אתכם ליהודים מן המניין. עמי אולפני גיור מציע למעשה התאמה אישית של תהליך הגיור אשר מתבצע באמצעות קבוצות או בשיעורים אחד על אחד, כאשר בתום תקופת הלימודים אשר עומדת על בין 8-10 חודשיים ניתן לגשת למבחן המסכם אשר נעשה בבית הדין, כאשר ברבות השנים זכו התלמידים אשר למדו בעמי אולפני גיור לאחוזי מעבר גבוהים ביותר אשר חוצים את רף ה 90%.

מעוניינים לקבל מענה על שאלות כמו גם להתחיל קורס גיור מקצועי? כעת יש לכם את הדרך

אם אתם מחפשים כעת קורס גיור כהלכתו אשר יעניק לכם את התעודה המיוחלת, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר עכשיו עם נציגי עמי אולפני גיור, וזאת על מנת שתוכלו להתחיל בתהליך אשר יניב בסופו את היותכם יהודים כשרים. חשוב לציין כי למבחן המסכם תלוו ע"י דיין בעל ניסיון של שנים רבות בליווי של תלמידים אשר ניגשים למבחן, ולכן תוכלו להיות בטוחים כי לאורך כל הדרך, גם כאשר יהיו מצבי משבר אשר הם אופייניים לתקופה מרגשת כמו תהליך של גיור תקבלו את המענה ההלכתי כמו גם האישי אשר נועד להוביל אתכם להצלחה מרובה ולסיום תהליך הגיור על הצד הטוב ביותר.

צרו קשר עוד היום לצורך הרשמה לקורס גיור במוסד המוביל בישראל

על מנת להירשם לקורס הבא אשר עתיד להיפתח בקרוב או להירשם לקורס פרטני אשר נעשה באמצעות דיינים מומחים, כל שנותר לכם לעשות הוא ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי של עמי אולפני גיור לצורך קבלת פרטים נוספים, מענה על שאלות נוספות וכן הצטרפות לאלפי התלמידים אשר עברו תהליך גיור מקצועי. היכנסו עוד היום לאתר בכתובת https://www.ami4u.org השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דת