נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תביעה על פציעה במהלך בוחן כשירות בצבא

חיילים אמיצים בעשן

בוחן כשירות בצבא עשוי להוביל גם לפציעות, ואם חלילה נפגעתם במהלכו יהיה עדיף לקבל סיוע משפטי כמה שיותר מוקדם. רגע לפני שאתם מחליטים להוביל תביעה משפטית נגד הצבא, האם כבר נפגשתם לפגישת ייעוץ עם עורך דין משרד הביטחון? כל הפרטים למי שמחליט להוביל תביעה משפטית נגד הצבא:

כל קצין, החל מדרגת סג"ם ועד דרגת אל"מ, חייב לעבור בוחן כשירות בצבא. בימינו ישנם אנשי קבע רבים אשר מבססים את הקריירה שלהם בצבא, ולפעמים במהלך הקריירה הזו הם גם נפצעים. במקרים אלו, עורך דין משרד הביטחון יהיה המענה המתאים להובלת תביעה משפטית. בואו נכיר את המקרים האלו מקרוב יותר, מה יהיה חשוב לדעת רגע לפני הסתייעות משפטית?

 

פציעה במהלך בוחן כשירות ובמהלך שירות בצבא

בוחן כשירות בצבא כולל בתוכו תרגולים שונים, ובין היתר גם אימונים כאלו ואחרים אשר מאופיינים עם הלוחמים בשטח. יהיה על הקצינים העוברים את הבוחן לסחוב משקלים, לרוץ בין ג'בלאות, לזחול ועוד. במהלך בוחן הכשירות הזה, שכאמור מותאם ובנוי במקביל ובחופף לאימונים קרביים, קצינים לעיתים גם נפצעים.

במקרים אלו שבהם קצין נפצע במהלך בוחן כשירות בצבא, לפעמים הפציעה יכולה אפילו לסיים את הקריירה של הקצין בצבא. כמובן, זוהי דוגמה יחסית קיצונית, אבל לא לגמרי בלתי אפשרית. גם קורים מקרים כאלו, במהלכם אנשים נפצעים באופן חמור במהלך כל מיני אימונים כאלו ואחרים בצה"ל.

 

חובה להסתייע בעו"ד משרד הביטחון כדי להוביל תביעה נגד הצבא?

תביעה נגד הצבא חייבת להיות מובלת על ידי עורכי דין אשר מכירים את הדינים האלו של צה"ל. לרוב, אנשים יבחרו לפנות לסיועו של עורך דין משרד הביטחון. חשוב לציין, אדם אשר נפצע במהלך שירות בצבא, או במהלך בוחן כשירות, יכול למעשה לפנות גם לעורכי דין בדינים אחרים.

במילים אחרות, האדם שנפצע לא חייב לפנות לעו"ד משרד הביטחון, אבל בהחלט יהיה מומלץ לעשות זאת. בסופו של דבר, הכי חשוב שתבחרו בעורך הדין שיהיה מסוגל להוביל את כתב התביעה שלכם כמה שיותר מהר וכמה שיותר ביעילות.

 

ניסיונו של עורך הדין ישפיע על התנהלות כתב התביעה

בשורה התחתונה, ניסיונו של עורך הדין ישפיע באופן ישיר על ההתנהלות של כתב התביעה. אם עורך הדין שפניתם אליו חסר ניסיון מקצועי ולא ממש מכיר את המערכת הצהלי"ת-משפטית, סביר שכתב התביעה יתארך ויהיה מורכב יותר.

אם אתם מעוניינים לסיים את כתב התביעה כמה שיותר מהר, תמיד יהיה מומלץ להסתייע בעורך דין אשר מכיר את המערכות והמסגרות הנ"ל. צריכים סיוע משפטי בנושאים אלו של פציעה בבוחן כשירות בצבא? פנו לעורך הדין שלכם עוד היום, עדיף עו"ד משרד הביטחון. בהצלחה, אל תוותרו על הזכויות שלכם, הן בצה"ל והן כאזרחים!

 

פטיש דין ומשפט מוזהב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
פורום רופאים
איך לתבוע גופים רפואיים?

בנוף שירותי הבריאות המורכב של היום, אנשים מוצאים את עצמם מדי פעם במצבים שבהם הם עשויים להצטרך לשקול צעדים משפטיים