נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אבנר קופל – פעילות התנדבותית

שחקנים מקצועיים

בוודאי שמעתם את שמו צץ במספר הזדמנויות אך ייתכן שרבים מכם לא יודעים על מי מדובר. ובכן, אבנר קופל הוא איש עסקים מוכשר בהווה ויושב ראש ההתאגדות לכדורסל בעבר שמשתמש בכישרונו הרב על מנת לטפח ולפתח שירותים לתועלת ורווחת הציבור. כדי להגשים זאת, מבצע אבנר קופל פעולות התנדבותיות רבות שמעניקות ותורמות לאנשים ולקהלים רבים בישראל.

 

כך תרם בהתנדבות אבנר קופל לציבור הישראלי:

ההתוודעות לפועלו של אבנר קופל החלה כאשר נבחר לשמש כיושב ראש איגוד הכדורסל, אך עוד לפני כן עורר את סקרנותם והתפעלותם של בעלי עסקים רבים בעולם הפיננסי, כשהנהיג בחברת הביטוח שבבעלותו מודל חדש לשירות לקוחות שעל פיו חל שיקוף מוגבר ועמוק יותר למבוטחים לגבי תנאי הפוליסות שברשותם והתנאים למימושן. כאשר חבר בהצלחה לענף הכדורסל הוא ראה בכך כשליחות וכהזדמנות לפעול לשיפור התחום ולעודד את הציבור להגיע למשחקים ולטפח ספורט ותזונה נכונה כמפתח לאורח חיים בריא, בעיקר בקרב צעירים. הוא הקים את מנהלת הליגה שנועדה כדי לטפל בבעיות שונות בענף וכיהן כיושב הראש שלה. על פני עשור של כהונה הצליח להשיג חסויות שתקצבו קבוצות שעד אז סבלו מגירעון חמור, השקיע בפתיחת מגרשי כדורסל ציבוריים ובמוסדות לימודיים ופינה משאבים אישיים כדי להגביר את המקצועיות בתחום, כמו גם הצבה של מתקנים רבים יותר. כל זאת למרות שמינויו לא כלל את דרישות אלה והן נחשבות ליוזמתו הפרטית של אבנר קופל.

גבר מצליח

 

מדוע פילנתרופיה היא סוגיה חשובה כל כך?

פעילות התנדבותית ופילנתרופיה היא עניין שיש לתת עליו את הדעת במדינה שבה רוב האזרחים מצויים באורח חיים ברמה בינונית ומטה. ככל שקיימים אנשים רבים יותר שנכונים לתרום מזמנם וכספם לטובת קידום מטרות אזרחיות, המדינה מסוגלת לקבל תנופה טובה להמשך התפתחותה החיובית. למרבה הצער אנשים כאלה הם נדירים בדרך כלל ועל כן אנשים רואים בפעולה הפילנתרופית ובעומד מאחוריה כמעשים שצריך להוקיר ולהודות עליהם. אבנר קופל שיפר ופיתח אלמנטים רבים שנוגעים לאיכות החיים הבריאה ובראשה טיפוח מודעות לנושא, שהתעורר מחדש רק בעשור האחרון.

 

פעילות התנדבותית משנה חיים

מבחינה חינוכית חשוב להמשיך ולעודד פעילות התנדבותית גם בקרב ילדים ובני נוער. ההתנדבות מובילה לסיפוק גדול מהחיים באופן כללי ומחקרים מראים כי אנשים העוסקים בפעילות התנדבותית הינם מצליחים ומשגשגים יותר בתחומם. ניתן להשפיע באלפי דרכים על מנת לשפר את איכות החיים של מגזרים ואוכלוסיות וכל אדם יוכל למצוא לעצמו את הדרך המתאימה, אם בין קידום ועידוד הספורט וענף הכדורסל הלאומי, ובין אם בהקמת איגוד לקבלני איטום גגות ושיפוצים שסובלים ממספר רב של נוכלים. ככל שהפעילות ההתנדבותית נועדה לשמר את הטוב ולשקם את מה שלא, היא ראויה לשבחים. שבחים אלו מגיעים ללא ספק לאבנר קופל על תרומתו הרבה לענפי הספורט, הביטוח והבריאות וכל שנותר הוא לאחל לכולנו שנזכה לפגוש ביותר ויותר אנשים כאלו, הפועלים למעננו במשהו שנראה כמו עניין עצום ועבורם הוא דבר פשוט ומובן מאליו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ספורט