נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

היכן קיימות כיתות נפרדות למגזר החרדי בהשכלה הגבוהה?

המגזר החרדי

בישראל של שנת 2022 רוב מוסדות ההשכלה הגבוהה מיועדים לכלל הציבור החילוני ולא החרדי. נשים חרדיות המעוניינות לרכוש השכלה אקדמית, לא תמיד יכולות לבצע זאת ולהתאים את הלימודים לאורח החיים הייחודי להן. בתוך המסגרות האקדמאיות הקיימות, בשנים האחרונות הלך וגבר הביקוש של נשים חרדיות להשכלה גבוהה ומקצועית. אז היכן קיימות כיתות נפרדות למגזר החרדי בהשכלה הגבוהה? במאמר זה נציג לכן את כל האופציות. 

 

לימודים לנשים חרדיות

לא תמיד נשים חרדיות מצליחות למצוא את עצמן בעולם האקדמיה החילוני, או לחילופין בשוק העבודה המצריך השכלה אקדמית. בשנים האחרונות יותר ויותר נשים חרדיות החלו לפרוץ את תקרת הזכוכית ולצאת לרכוש השכלה גבוהה, דבר שלעיתים רבות התנגש עם אורח חייהן.

על מנת להצליח לשלב את אורח החיים הייחודי ולהעניק תמיכה שיכולה לגשר על הפער, נפתחו מסלולי למידה למגזר החרדי עם כיתות נפרדות ועזרה בחומר הלימודים. באתר https://e-academic.co.il תוכלי לקבל את כל המידע עבור לימודים גבוהים לנשים חרדיות.

 

היכן קיימות כיתות נפרדות לנשים חרדיות?

מכללות רבות נפתחו במהלך השנים האחרונת על מנת לענות על הדרישה של נשים חרדיות להשכלה גבוהה. המכללות הללו מעניקות לבוגרות ולבוגרים שלהן תעודות הסכמה המוכרות מטעם מוסדות האקדמיה המובילים בישראל כמו אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת בר אילן, מכללת הדסה ועוד. נשים שסיימו את המסלולים הללו יכולות להתקבל למשרות בעלות ערך כספי גבוהה בשוק העבודה.

המכללות השונות כוללות מסלולים לימודים למגוון תארים. חלקן מיועדות לנשים בלבד וחלקן מקיימות ימי לימודים נפרדים לנשים ולגברים. אחד המוסדות המובילים שיכולים לעזור לכן להשיג השכלה אקדמאית ומקצועית הוא מכללת חוי ארנפלד המציעה מסלול לימודים ייחודי לנשים חרדיות.

חוי מתאימה עבורך מסלול לימודים ואף תלווה אותך בכל צעד במסגרות האקדמיה. מסלולי הלימוד מתמקדים בתואר ראשון ושני בייעוץ, חינוך הגיל הרך, הנדסת תוכנה (הייטק), מנהל עסקים ועוד. הלימודים מתקיימים באווירה מקצועית וביתית גם יחד, כשכל אחת מהסטודנטיות זוכה ליחס אישי ונהנית מאווירת לימוד נעימה ומקדמת.

 

מה הן היתרונות של השכלה גבוהה לנשים חרדיות?

מסגרת המותאמת לנשים חרדיות כמו חוי ארנפלד ומוסדות לימוד חרדיים/דתיים שונים הפועלים ברוח דומה, למעשה מנגישה את המסגרת הלימודית עבור נשים רבות המעוניינות בכך. מסלולי לימוד מיוחדים יכולים לדאוג לזכויותיך הסטודנטיאליות כאמא בלימודים הגבוהים.

בנוסף מסגרות השכלות כאלו יכולות לעזור בחיזוק וגישור בין החברה החרדית לחברה הכללית בישראל. אם אתן מתקשות, תמיד תוכלו ליצור קשר עם הנהלת המסגרות הללו שיעניקו לכן עזרה באנגלית, במתמטיקה ובעוד שלל קורסים.

 

מדוע כדאי להירשם ללימודים גבוהים?

לא רק כדי לפרנס את המשפחה, אלא גם עבור הערך המוסף של ההשכלה. תואר מקנה מעמד חברתי ונקודות פתיחה לכל מקום אליו תלכי בחברה הישראלית.

המגזר החרדי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
פגישת ייעוץ
לימודי NLP זה לא דמיון

שיטת NLP היא שיטת טיפול ממוקדת אשר יוצרת שינוי עמוק ומשמעותי, תוך זמן קצר. אם גם לכם יש חלום לטפל