נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לימודי NLP זה לא דמיון

פגישת ייעוץ

שיטת NLP היא שיטת טיפול ממוקדת אשר יוצרת שינוי עמוק ומשמעותי, תוך זמן קצר. אם גם לכם יש חלום לטפל באנשים ולשנות את חייהם מהקצה אל הקצה – כעת נפתחת ההזמנות ללמוד ולהתמקצע, ובכך להפוך למאמנים מצליחים ומשני חיים.

 

לימודי NLP: כך תהפכו למאמנים מובילים אשר משנים חיים של אלפי אנשים

בשנים האחרונות אנו חווים מהפכה של ממש בתחום של בריאות הנפש. אם בעבר רובנו החלטנו לגשת לפסיכולוג לטיפול ארוך טווח, כיום רבים מבקשים לעבור טיפול ממוקד וקצר מועד אשר נועד לשנות דפוסי התנהגות ומחשבה. כאן בדיוק נכנס לתמונה ענף חדש ומסקרן במיוחד – NLP. NLP היא שיטת אימון אשר משלבת שלושה תחומי מדע מרכזיים: דפוסי התנהגות וחשיבה, פיזיולוגיה של המוח והמחשבות והתקשרות עם אנשים אחרים. באמצעות טיפול בשיטה ניתן להוביל לשינוי ברמה עמוקה וממוקדת, תוך פיתוח תקשורת בין אישית נכונה וכן שחרור מפוביות אשר גורמות להתנהגות שלילית ומעכבת. השיטה נחשבת ליעילה מאוד בעבור כל אדם כמו גם בני נוער, ולכן מדובר בעבור מטפלים מדובר בדרך מצוינת לא רק לטפל אלא גם לייצר חיים טובים יותר אשר מבוססים על חיבור בין גוף ונפש.

 

במה מתמקד טיפול NLP ובמה הוא שונה מטיפול אחר בתחום בריאות הנפש?

הפרשנות שלנו כבני אדם היא סובייקטיבית, ומוטה. למעשה, במסגרת של טיפול NLP נבדק כיצד האדם מפרש את האירוע, ואילו רגשות מתעוררים בעקבות האירועים הללו – בפן החיובי ובפן השלילי. היתרון בטיפול NLP נובע מתוך היותו כלי מעשי ומכוון תוצאות, ולכן הוא מאפשר למטופלים להתמודד בהדרגה עם מחשבות והתנהגויות שליליות, ולשנות אותן. הרעיון המרכזי של לימודי NLP הוא לשבור את ההרגלים וליצור סוג של "תכנות" מחדש של המוח ובהתאם לכך להשפיע באופן חיובי על צורת החשיבה, ההתנהגות וכן יכולת התגובה לסביבה. ללא הכשרה מתאימה, אין דרך לעזור למטופל ואף ניתן להחמיר את מצבו, ולכן ההכשרה חייבת להתבצע באופן מסודר ע"י מכללה מקצועית.

 

כיצד תוכלו להפוך למטפלים מוסמכים?

לימודי NLP הם לימודים אשר מתאימים בעבור אנשים אשר מחפשים משמעות לחייהם ואשר מעוניינים לשנות לחיוב את חייהם של אנשים, באמצעות טיפול NLP ממוקד. לאור הפריחה בתחום והביקוש הרב בעבור הטיפול ניתן לראות כיצד נפתחו לא מעט מרכזים אשר מכשירים מטפלים בתחום, אולם מכללה מובילה בתחומה היא מכללת מעיינות אשר מציעה תוכנית הכשרה מקיפה בעבור אלו אשר מעוניינים לרכוש מקצוע משנה חיים. מדובר בהכשרה מקיפה אשר מגלמת בחובה פוטנציאל תעסוקה נרחב בשל הביקוש הרב בעבור הטיפול מצד הציבור. לקבלת מידע נוסף אודות המחזור החדש אשר עתיד להיפתח בקרוב, היכנסו לאתר הרשמי של מכללת מעיינות, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר לקבלת מידע אודות הקורס החדש.

גוף האדם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים