נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם ניתן ליישר ללא גשר?

גשר מברזל

אם נזכרים אחורנית ומסתכלים על ימי העבר, הרי שפעם לא היה נהוג לייחס חשיבות עליונה לחיוך של האדם. כיום, אנשים מיישרים שיניים באמצעות דרכים ושיטות שונות, חלקן בלתי נראות ומספקות חיוך אסתטי ביותר. במילים אחרות, הימים של גשר ברזלים כמעט וחלפו להן, אך עדיין משתמשים בשיטה זו במקרים מסוימים, היות והיא גם עשויה להיות מאוד אפקטיבית בגילאים ומצבים מסוימים של חלל הפה והלסת.

אין ספק, מי שהרכיב פעם גשר שיניים עם ברזלים, מכיר את התחושות השונות הנלוות לכך. בדרך כלל, השפה העליונה תשתפשף בגשר הברזל ואפילו תדמם, הגשר תמיד יצריך ניקוי וטיפול, המראה אינו אסתטי ואנשים בדרך כלל יתביישו לחייך. כיום, תוכלו לבקר אצל אורתודנטים מומלצים בכדי להתקין פתרונות יישור שיניים בלתי נראים, המספקים לכם תוצאות יישור בזמנים יחסית מהירים. בכל מקרה בו אתם תרים אחר שירותי מרפאת שיניים באשקלון עבור יישור שיניים, זכרו תמיד להסתייע במומחי יישור שיניים בלבד, בקשו תוכנית עבודה מסודרת, בקשו לראות הדמיות אם אפשרי. במקרים מסוימים, אורתודנטים מספקים הדמיות הממחישות למטופל את הנראות הסופית בסוף התהליך של יישור השיניים.

ילדה עם גשר
ילדה עם גשר

פלטה לשיניים בלילה, האם היישור מתבצע באופן מוצלח?

במקרים מסוימים, ההמלצה היא לא להתקין פלטות ברזל לשיניים. גשר ברזל לשיניים למעשה מפעיל לחץ רב על הלסתות, מה שגורם ליישור הלסת. יחד עם זאת, ניתן גם לשים בפה פלטה במהלך הלילה ולישון איתה, מה שאינו מפעיל כל לחץ על הלסת. זכרו תמיד כי התקנת גשר ברזל מחייבת אבחון של רופאי שיניים מקצועיים ביותר או אורתודנטים איכותיים, מפני שהלחץ הנוצר על הלסתות בזמן יישור ברזל, עשוי לגרום לחוסר איזון במרכות שונות בגוף, בעמוד השדרה ועוד.

לא פעם, כשאנשים ניגשים לבצע עסקאות כאלו ואחרות, הם מסתמכים על הקסם האישי שלהם, שלפעמים נפגע כתוצאה מחיוך שאינו אסתטי. בין אם אתם מחפשים אחר לקיחת משכנתא מיידי או מעוניינים סתם לשכור שירות כזה או אחר, תמיד כדאי להקפיד על נראות אסתטית ראויה. נרצה או לא נרצה, ישנה משמעות רבה לאופן בו אנחנו נראים ומגישים את דברינו לאחר.

פלטה בלתי נראית ליישור שיניים

מעבר לכך שפלטה בלתי נראית מספקת תהליך יישור שיניים שאינו לוחץ על הלסתות כמו גשר ברזלי, פלטה בלתי נראית מספקת לכם ביטחון עצמי. חשוב מאוד להזכיר כי אנשים לפעמים נמנעים מלחייך במשך כל התקופה שמותקן הגשר הברזלי, כך שאין ספק כי פלטה בלתי נראית שונה במהותה מגשר ברזל. הפלטה הבלתי נראית תספק לכם את האפשרות להשיב את החיוך בזמן הרבה יותר מהיר.

זכרו תמיד כי מאמרים באינטרנט  הם אינם תחליף לייעוץ רפואי, פנו לרופא השיניים המומלץ באזורכם בכדי שתסופק לכם תוכנית עבודה מותאמת ליישור שיניים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
צמח
4 יתרונות של צמח הליקוריץ

צמח הליקוריץ הוא צמח בר שגדל במקומות רבים בעולם. בשנים האחרונות הולכת ומתבררת ההבנה שלצמח הזה יכולות להיות השפעות חיוביות