נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהי הדרך הטובה והנכונה לעשות על האש

לעשות על האש

החלטתם לעשות ערב על האש לכל החברים? רוצים לפנק את המשפחה ולעשות ערב על האש איכותי עם בשרים מיוחדים? חשוב לעבוד בצורה נכונה על מנת לעשות על האש איכותי וטעים. הוציאו דף ועט ותתחילו לרשום את הכללים החשובים לערב על האש מוצלח.

לעשות על האש

שלב ההכנות

אם החלטתם שהגיע הזמן להכין על האש לכל החברים או למשפחה, חשוב לדאוג להצלחת הערב בכל ההיבטים. ראשית ואולי חשוב מכל – וודאו כי יש לכם גריל איכותי וטוב שיוכל להעניק לחברה את הבשר שאתם רוצים שהם יאכלו. אם אתם מתלבטים מהו הגריל האיכותי והטוב ביותר כיום – גריל גז הוא התשובה עבורכם. באמצעות גריל גז תוכלו לשלוט בעוצמת האש, להכין כמות בשרים גדולה ולדאוג למנוע זיהום סביבתי – לכם ולכדור הארץ.

חשוב מאוד לדאוג לכך שיהיה מקום לכולם, לכן וודאו כי יש מספיק מקומות ישיבה (כיסאות) ומספיק מקום בשולחן לכלל האורחים שהזמנתם. באותו אופן, תדאגו לכך שיהיה מספיק סכום, פיתות, רטבים ושתייה לכל המוזמנים. השלב הבא הוא שלב קניית הבשר. מדובר בשלב לא פחות חשוב מבחירת הגריל. חשוב מאוד לרכוש את הבשר בהתאם לכמות המוזמנים שמגיעים אליכם, וכמובן בהתאם לסוג האוכלוסייה – אם אתם עושים מסיבת יום הולדת לחברים של הילד שלכם בכיתה ד' – סביר להניח שסטייקים ובשר אדום פחות יתאימו. לכן, חשוב מאוד להתאים את סוג הבשר ואת כמות הבשר שאתם מתכננים לקנות לפני סוג האוכלוסייה שמגיעה אליכם.

 

שלב צליית הבשר

שלב הכנת הבשר הוא אולי השלב המלחיץ ביותר לאורך כל הערב. על מנת שתוציאו את הבשר הטוב ביותר והטעים ביותר, חשוב מאוד לעבוד על פי כמה כללים חשובים. ראשית, כאשר הדלקתם את גריל הגז, חשוב לתת לו כמה דקות להגיע לדליקה אחידה של האש. לאחר שניקיתם את הגריל בצורה טובה, תוכלו להניח את הבשר. חשוב להקפיד להניח את הבשר בהתאם לעוצמת האש – לצורך העניין סטייקים דקים מצריכים אש בינונית, דקה וחצי לכל צד. אש גבוהה מדי עשויה לשרוף את הבשר ולהוציא אותו יבש. אם אתם בוחרים לתבלן את הבשר או השיפודים, חשוב לעשות זאת לפני הגריל (בהנחה ומדובר ברטבים או מרינדות). תבלינים כמו מלח, פלפל או פפריקה, ניתן ורצוי לשים כאשר הבשר מונח על הגריל, לקבלת טעם אחיד וטוב יותר (באיזו חנות לגרילים בירושלים תוכלו לרכוש גריל איכותי?).

לא מעט אנשים חוטאים ורוצים להוציא את כל הבשר יחד לשולחן הסעודה. אל תעשו זאת! כל פעם שיש בשר מוכן, הוציאו לסועדים שיתחילו לאכול. כך הם יאכלו בצורה יותר כיפית (כל פעם יאכלו סוג אחר ובכמות מצומצמת יותר), וכך גם הבשר יישאר חם ויקבל את המיצים הרצויים. עבדו לפני הכללים הללו ותרימו ערב על האש – לפנים!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
כלב
אקאנה אוכל לכלבים

אימצתם לא מזמן כלב ואתם לא בטוחים איזה אוכל כדאי לתת לו? שמעתם על אינספור אפשרויות ואתם מתלבטים?