נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

משפצים בית? קחו מנוף הרמה

שיפוץ ידית הרמה לבית

החלטתם לשפץ את דירתכם והיא מהווה חלק מבניין מגורים רב קומות? שימוש במנוף הרמה הוא הפתרון המושלם עבורכם. כחלק מהתהליך השיפוץ, נדרשות העברות רבות של ציוד כבד ושל חומרי גלם, חלקם מלכלכים. שימוש במנוף הרמה יבטיח את יעילותן ומהירותן של ההעברות הנדרשות, וידאג שהשכנים יופרעו מהשיפוץ כמה שפחות.

 

למה לא לסחוב עם הידיים?

לאורך כל שלבי השיפוץ לא ניתן להימנע מהעברה של ציוד רב אל הבית ומחוצה לו. הציוד כולל כלי עבודה, צבע, גבס וכדומה. ציוד מהסוג הזה אינו כבד במיוחד וניתן להשתמש במעלית כדי להעביר אותו, עם זאת העברות חוזרות ונשנות של חומרי גלם מהסוג הזה יבטיחו לכלוך רב אשר יגרום לעוגמת נפש של שאר דיירי הבניין.

כמו כן, ברוב מקרי השיפוץ נדרשים העברות של ציוד כבד יותר, כזה שלא ניתן להעביר במעלית. לדוגמה, כיורים, מקלחונים, אמבטיות וציוד מטבח כבד. מהסיבות האלו, מנוף הרמה יהווה פתרון נוח ופשוט.

 

החלטתי ללכת על מנוף הרמה, מה האפשרויות שלי?

במידה והחלטת לקחת מנוף הרמה לצורך עבודות השיפוץ של ביתך עומדות בפניך מספר אפשרויות. ההבדל העיקרי בין האפשרויות נוגע לקומה שבה ביתך נמצא. במידה והדירה היא מתחת לקומה 15, המנוף המתאים יהיה כזה שמחובר למשאית ובעל זרוע ארוכה. אם דירתך היא מעל לקומה 15, יהיה צורך במנוף מסיבי יותר כמו גם במשאית מסיבית יותר אליה יורכב המנוף. כמו כן, קיימת גם אפשרות מצוינת של שימוש באמצעות במות הרמה.

 

מה ההבדל בין מנוף הרמה לבין במות הרמה?

ובכן, השימוש בבמות הרמה אינו מחייב וישנם מספר תנאים חשובים לשימוש בהם כמו תנאי השטח הנתונים, אך ישנם יתרונות מובהקים לשימוש בבמות הרמה. בדומה למנוף ההרמה, גם במקרה זה ישנן מספר אפשרויות של במות נתונות וגם במקרה זה גובה הדירה ומשקל ההעמסה יהוו שיקול בבחירת סוג במת ההרמה.

בהקשר של השיפוץ, על במות ההרמה ניתן להעמיס ציוד רב וכבד, כמו גם עובדים, אותם נרצה לשנע אל הבית ומחוצה לו. בניגוד למנוף, במות ההרמה הן כלי מופרד שאינו צריך משאית שתתחבר אליו. יתרון מובהק בשימוש בבמות ההרמה הוא עניין הבטיחות, המבנה הייחודי של הבמות מבטיח בטיחות ברמה גבוה ויכול למנוע מפגעי בטיחות חמורים.

 

השכנעתי ואני רוצה כבר להתחיל לשפץ, איך מוציאים את זה לפועל?

בין אם בחרת במנוף הרמה ובין אם בחרת בבמות הרמה, ההמלצה היא תמיד לבחון היטב את האפשרויות, ובעיקר לפנות רק לאנשי המקצוע המומלצים. כאמור, שיפוץ מחייב עבודה עם ציוד כבד כך שפוטנציאל הנזק הוא גבוהה. ממש לא מומלץ להסתכן בהשלכות הקשות של אירועי בטיחות אשר גובה רב וציוד כבד מעורב בהם. מסיבות אלו כדאי לעבוד רק עם גורמים מקצועיים ורציניים.

שיפוץ ידית הרמה לבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה