נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 דברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים במת הרמה

דברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים במת הרמה

במות הרמה הן כלי חיוני בפרויקטי בנייה הכוללים עבודה בגובה. הן מספקות אמצעי בטוח ויעיל להרמת עובדים וציוד, והן מאפשרות להם לבצע משימות בעמדות גבוהות. בין אם אתם שוקלים לשכור או לרכוש משטח הרמה, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה. במאמר מקיף זה נסקור חמישה דברים מרכזיים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים במת הרמה. מההבנה מהי במת הרמה ומדוע משתמשים בה בפרויקטים של בנייה, ועד לתהליך השינוע וההבאה שלה, נתייחס לכל מה שצריך לדעת.

 

מהי במת הרמה?

במת הרמה, היא כלי רב-תכליתי המאפשר הרמה של עובדים, ציוד וחומרים לגובה בצורה בטוחה ומבוקרת. הוא מורכב מפלטפורמה או סל המחוברים למנגנון הרמה הידראולי, מכני או חשמלי. במות הרמה ניתן למצוא במסגרות שונות כמו אתרי בנייה, מפעלים, מחסנים ואפילו בשירותי טיפול בעצים. הן נועדו לספק פלטפורמת עבודה יציבה ומאובטחת בגבהים שונים, ולשפר את הבטיחות והיעילות של העובדים.

 

מדוע במת הרמה משמשת בפרויקטי בנייה?

משטחי הרמה, נמצאים בשימוש נרחב בפרויקטי בנייה מכמה סיבות.

בטיחות עובדים

במות הרמה, מספקות חלופה בטוחה יותר לסולמות או פיגומים. הן מציעות פלטפורמה יציבה עם מעקות בטיחות ותכונות בטיחות, המפחיתות את הסיכון לנפילות ותאונות.

קיצור משך העבודה

עם במת הרמה, העובדים יכולים להביא את כל הכלים והציוד שלהם איתם לסל, ולמטב את התפוקה שלהם. הם יכולים לנוע בקלות אופקית ואנכית, ולצמצם את הזמן הנדרש להשלמת משימות.

חיסכון בעלויות

שימוש בבמת הרמה, יכול להוזיל משמעותית את עלויות העבודה. עובד אחד המפעיל במת הרמה יכול לרוב לבצע משימות שיצריכו שלושה עובדים באמצעות סולמות או פיגומים ניידים.

 

שיקולים בהם צריך להתחשב לפני ההבאה של במת ההרמה

העברה והבאת במת הרמה למקום הרצוי כרוכה בחמשת השלבים הבאים.

1. הערכת צרכים

לפני הזמנת במת הרמה, יש צורך בהערכה יסודית של הדרישות הספציפיות. קחו בחשבון את גובה העבודה, סוג העבודה, סביבת העבודה, מכשולים אפשריים ומשקל ההעמסה הנדרש למשטח. הערכה זו תסייע לקבוע את פלטפורמת ההרמה המתאימה ביותר לפרויקט.

2. בדיקת רישיונות

יש לוודא שלמפעילים של במת ההרמה, יש את הרישיונות וההסמכות המתאימים הנדרשים להפעלת משטח ההרמה בצורה בטוחה. שלב זה חיוני לעמידה בתקנות הבטיחות ולמזעור הסיכון לתאונות.

3. קביעת פרטי מסירה

כעת יש לבצע תיאום עם ספק במת ההרמה, לקביעת מקום ותאריך המסירה. חברה אמינה כמו ליפטר בע"מ, היא חברה מומלצת שאת שירותיה מומלץ לשכור, שכן היא מבצעת תיעדוף לעמידה בזמנים ולאספקת במות הרמה ברישיון תקין, עם מיכל דלק מלא או מצבר טעון.

4. תיאום מועד איסוף

בדומה להשכרת רכב, אם במת ההרמה מושכרת, חיוני להחזירה באותו מצב בו קיבלתם אותה. לכן, יהיה עליכם לבצע תיאום עם הספק, כדי לקבוע את זמן האיסוף ולהבטיח שהפלטפורמה תוחזר ללא כל נזק.

5. תחזוקה ותמיכה

בדקו את דרישות התחזוקה ואת שירותי התמיכה הניתנים על ידי ספק פלטפורמת ההרמה. ליפטר בע"מ, למשל, בודקת בקפדנות את הפלטפורמות שלה כל שישה חודשים כדי לעמוד בתקנים מחמירים. הם גם מציעים שירות מקצועי ויחס אישי כדי להבטיח חוויה חלקה ללקוחות.

 

היתרונות של שימוש בשירותים של ליפטר בע"מ לבמות הרמה

ליפטר בע"מ הינה חברה אמינה המציעה במות הרמה איכותיות ושירות מעולה. החברה הוקמה בשנת 2017, והיא מתמחה במתן פתרונות הרמה בצפון הארץ ובמרכזה. להלן מספר סיבות מדוע אנחנו ממליצים לשכור את שירותיה של חברת ליפטר בע"מ.

במות הרמה החדשות ביותר

ליפטר בע"מ, מציעה את הדגמים העדכניים ביותר של במות הרמה, המבטיחים ביצועים ובטיחות מיטביים.

מחירים נוחים

ליפטר במות הרמה, מספקת אפשרויות תמחור תחרותיות, המאפשרות ללקוחות להפיק את המרב מהתקציב שלהם מבלי להתפשר על האיכות.

אספקה ​​מיידית

החברה, מתחייבת לעמידה בלוחות זמנים ומתן אספקה ​​מיידי של במות הרמה, מה שמבטיח שהפרויקט שלכם יוכל להתקדם ללא עיכובים מיותרים.

בדיקות ובטיחות קפדניות

ליפטר בע"מ מבצעת בדיקות שוטפות, על מנת לוודא שבמות ההרמה שלה עומדות בתקנים המחמירים ביותר באירופה ובישראל. מה שמבטיח את הבטיחות והאמינות של הציוד.

שירות מותאם אישית

ליפטר בע"מ מציעה הערכות מותאמות אישית של צרכי הפרויקט ומספקת ייעוץ מומחה על פלטפורמת ההרמה המתאימה ביותר לדרישות הספציפיות של כל לקוח. היא גם מספקת תמיכה וסיוע מתמשכים לאורך תהליך ההשכרה או הרכישה.

 

לסיכום

הזמנת במת הרמה לפרויקט הבנייה שלכם מחייבת התייחסות מדוקדקת של מספר גורמים. על ידי הערכת הדרישות הספציפיות שלכם, בדיקת רישיונות, תיאום מסירה, הבטחת תחזוקה ותמיכה ובחינת עלות-תועלת, תוכלו לקבל החלטה מושכלת. ליפטר בע"מ בולטת כחברה בעלת מוניטין המספקת במות הרמה איכותיות, המבטיחות את בטיחות העובדים, היעילות והחסכוניות של הפרויקט שלכם.

 דברים שכדאי לבדוק לפני שמזמינים במת הרמה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שיפוצים ובניה
שיפוץ ידית הרמה לבית
משפצים בית? קחו מנוף הרמה

החלטתם לשפץ את דירתכם והיא מהווה חלק מבניין מגורים רב קומות? שימוש במנוף הרמה הוא הפתרון המושלם עבורכם. כחלק מהתהליך