נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עיצוב שירותים – 5 טיפים לעיצוב

עיצוב שירותים - 5 טיפים לעיצוב

חדר השירותים בבית הוא החדר הכי אינטימי ובו זמנית החדר הכי מארח. איך אפשר לעצב את השירותים בצורה הטובה ביותר, שגם יהיה לנו נוח וגם יהיה לנו נעים? קבלו 5 טיפים לעיצוב שירותים שכל אחד חייב להכיר.

 

  • קבלו השראה מהמקומות הנכונים

לפני שאתם מתחילים לתכנן את חדר השירותים והאמבטיה שלכם, קודם נסו להבין מה החזון שלכם. נסו לחפש עיצובים שאתם מתלהבים מהם או חושבים שהם נראים טוב, והייתם רוצים משהו דומה. באמצעות השראה מגורמים חיצוניים תוכלו לבחור בקלות אביזרים שונים עבור השירותים מבלי להיסחף ולרכוש פריטים שאין בהם צורך.

קבלו השראה מהמקומות הנכונים

  • תכננו את המקום עבורכם

שירותים וחדרי אמבטיה ומקלחת לא צריכים לשמש אף אחד אחר מלבדכם. ודאו כי השירותים וחדר האמבטיה מתאימים לכם ולצרכים שלכם ולא כדי לנסות להרשים אחרים. בדקו עצמכם שוב ושוב האם אתם באמת זקוקים לאמבטיה או שמא מקלחון יהיה יותר נוח? האם המדפים מספיקים או שאתם צריכים עוד כמה? את החישובים הללו תעשו כמובן על פי האנשים המתגוררים בבית. למשפחות עם ילדים קטנים יהיו העדפות אחרות מבחינת אחסון, כמו למשל הוספת אקסטרה מתלים עבור כל המגבות.

 

  • התאימו את השירותים בצורה פרקטית

שירותים צריכים להיראות אסתטיים, אך הכי חשוב שיהיו פרקטיים. תכננו מיזוג אוויר כדי שיהיה מאוורר באופן תמידי בשירותים. חשוב לשמור על מעברים נוחים בין מיקום למיקום. השאירו רווח גדול בין האמבטיה או המקלחת לבין האסלה. נסו למקד את התכנון בהתאם לגודל של החדר ולא להעמיס עליו. אל תוסיפו סתם פריטים לא נחוצים – כל מוצר שאין לו שימוש אמיתי בשירותים, מיותר.

התאימו את השירותים בצורה פרקטית

  • חשבו על צורת האחסון המועדפת עליכם

האם אתם אנשים של ארונות או מדפים? האם יש לכם הרבה אביזרים שמקומם הוא בחדר השירותים? כך או אחרת, במקלחת ובשירותים חשוב שיהיו מקומות אחסון נוחים – קודם כל עבור הפריטים החשובים כמו נייר טואלט, מברשות שיניים, מוצרי היגיינה ותכשירים רפואיים שונים וכן הלאה. בנוסף לכך, אל תשכחו שיש לאחסן גם מגבות למיניהן, צעצועי מים לילדים, כלי איפור או פן לייבוש שיער. לכל אלה נדרש אחסון מתוכנן ומדויק, שיתאים בדיוק לצרכים שלכם.

 

  • ואל תשכחו תאורה טובה

תאורה זה דבר חשוב ללא ספק. לא הייתם רוצים לשבת בחדר שירותים חשוך או להבדיל בחדר שירותים עם אורות ניאון בוהקים. בחרו תאורה שעובדת על מספר נקודות בחלל של חדר השירותים. אם מדובר בחלל שירותים קטן – נורה בינונית יכולה לעשות את העבודה. אם מדובר במקלחת עם שירותים – אולי תציבו 2 מתגים במקום – אחד שיוכל להדליק תאורה חזקה והשני תאורה חלשה. לפני המקלחת או לאחריה, זה תמיד כיף להסתכל במראה כשהתאורה מחמיאה.

עיצוב שירותים - 5 טיפים לעיצוב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
יהלומים
כיצד ניתן לשמור על תכשיט?

בין אם אתם מתכוונים לרכוש עגילי יהלומים ובין אם יהיה מדובר על שרשרת או כל תכשיט אחר, יהיה מומלץ מבחינתכם לוודא כי אתם מקבלים את ההחלטות הנכונות וזאת כאשר אתם