נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ספר תהילים כמתנה לבר מצווה – האם זו מתנה שווה?

שי

מחפשים מתנה לבר מצווה או בת מצווה? ספר תהילים הוא מתנה מושלמת לאירוע המרגש, שמעניקה משמעות, ערך רגשי ומזכרת מיום ההגעה למצוות 

 

למה נותנים ספרי תהילים לבר מצווה?

ספר תהילים בכריכה מהודרת משמש כמתנה מסורתית לאירועי בר או בת מצווה. ספר תהילים הוא קודם כל מתנה שיש בה חיבור עמוק למסורת היהודית ולטקסטים היהודיים, מה שהופך אותו למתנה מושלמת לבר או בת מצווה – אירוע שמסמל את גיל ההגעה למצוות, שבו הנער או הנערה הופכים להיות בוגרים מבחינת הדת.

ספר תהילים הוא מהספרים הבולטים בתנ"ך. הוא נכתב על ידי דוד המלך, ומכיל בתוכו התייחסות למצבים שונים של החיים: החל ממצבים של קושי גדול ועד למצבים של שמחה והודיה. יש בו מנעד עצום של רגשות שבאים לידי ביטוי בתפילות השונות בספר, מה שהופך אותו לרלוונטי בכל רגע בחיים. קריאה בספר תהילים מעניקה תחושת ביטחון ויציבות, ומאפשרת חקירה עצמאית של המקום הרגשי בו האדם נמצא, לצד תחושת התייחדות עם הבורא. פסוקי תהילים הם רלוונטיים לכל מצב בחיים, ולכן ספר תהילים הוא מתנה נהדרת לנער או לנערה שמגיעים למצוות.

 

מתנה עם ערך רגשי

ספרי תהילים הם מתנה פופולרית במיוחד כשזה מגיע לאירועי בר או בת מצווה. רבים בוחרים להעניק אותם לקרובי משפחה צעירים, ובכך נותנים להם מתנה שתלווה אותם לאורך כל החיים. ספרי תהילים יכולים להגיע עם כריכות מהודרות במיוחד, עם פרטים שעשויים מכסף טהור, וניתן גם לחרוט הקדשה מיוחדת בכריכת הספר. הקדשה כזאת מעניקה נופך אישי לספר, והופכת אותו לחפץ בעל משמעות עמוקה וערך רגשי עבור מי שמקבל אותו.

ספר תהילים עם כריכה מהודרת והקדשה אישית ילווה את בר או בת המצווה לאורך שנים, ויעניק להם שלווה ותחושת ביטחון ברגעים יפים וברגעים קשים.

 

מזכרת מאירוע מרגש

בר או בת מצווה זה אירוע שכל המהות שלו הוא החיבור למסורת ולדת. באירוע הזה, הנער או הנערה מקבלים עליהם את עול המצוות והופכים לפרטים עצמאיים בתוך הקהילה היהודית. ספר תהילים בכריכה מהודרת ישמש מזכרת נפלאה מהאירוע הזה, ויבטא את החיבור של הנער או הנערה למסורת היהודית. יתרון נוסף של ספר תהילים כמתנת בר או בת מצווה הוא שמדובר בחפץ שלא יישאר על המדף בבית: ספרי תהילים הם קטנים וניתן לקחת אותם לכל מקום, כך שמדובר במזכרת שתמיד מלווה את מי שמקבל אותה.

 

 חדד כסף טהור: ספרי תהילים ומתנות נוספות

חדד כסף טהור היא חברה המתמחה בייצור מוצרי כסף טהור. בין המוצרים בחנות ניתן למצוא ספרי תהילים שנוצרו על ידי אומנים יהודים מומחים בתחום, לצד מתנות נוספות מעולם היודאיקה: מזוזות, גביעים לקידוש, פמוטים לנרות שבת ועוד. לפרטים נוספים בקרו באתר של חדד כסף טהור: https://www.hadadbros.com

 

ספר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנות לגברים
מתנות שגברים אוהבים

בחירה של מתנה היא תמיד דבר מורכב, אולם כאשר מדובר על מתנות לגברים היא נעשית מורכבת עוד יותר. מצד אחד