נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בחירת הגולשים – זה מועדון בת המצווה שאתם בחרתם!

מועדון לבת מצווה ראשון לציון

ככל שאנחנו מתקדמים בשנים ובזמנים, מסיבות כמו בת מצווה הפכו להיות מסיבות מהטובות ביותר שניתן לקבל. היום כל ילדה כבר מגיל אחת עשרה יודעת איך תיראה הבת מצווה שלה, מה היא תלבש, את מי היא תזמין, אילו אטרקציות יהיו, איזו מוזיקה תהיה ועוד הרבה תכנונים שתוכננו עד לפרטי פרטים. 

מעבר לכך שהבנות היום יודעת מה הן רוצות, גם האימהות היום הרבה יותר מעורבות ויותר מבינות שאירוע מסוג זה חייב להיות מושלם מכל בחינה. השאלה הגדולה היא איך לחגוג אירוע כזה שיהיה מושלם עד לאחרון הפרטים אך מבלי "לקרוע את הכיס".

 

מגדירים מטרות, תקציב ובונים תכנון שמשקף את היכולות ואת השאיפות

בדרך כלל, מסיבות בנות מצווה חוגגים במקום שמכיל לא יותר מ- 200 אנשים, כאשר מזמינים את המשפחה הקרובה ביותר ואת החברים הטובים ביותר. כמובן שלוקחים בחשבון גם את ילדי הכיתה ועוד ילדים מחוגים ומעגלים קרובים של הילדה.

כיוון שהיום מסיבות אלו מציבות רף מסוים מאוד אשר כולל הופעה של הילדה החוגגת על ידי קטע ריקוד או קטע של שירה, החלפת שמלות, החלפת תסרוקות ועוד, כל אלו צריכים להילקח בחשבון ולכן מתחילים לעלות על הכתוב את כל מה שרוצים. לאחר שכתבנו את רשימת "המשאלות" מתחילים לברר מחירים ומתחילים לעשות סדרי עדיפויות.

מועדון אירועים

מה כבר יכול להיות מסובך בבת מצווה?

טוב ששאלתם, אך קודם צריך לסייג ולומר שהכול כמובן קשור בילדה ובאופי שלה, זאת אומרת שאם הילדה היא בדרך כלל כזאת שמוקפת בהרבה חברות, מופיעה על במות במסגרת חוגי ריקוד או שירה וכדומה, סביר להניח שהיא תרצה לעשות מסיבה גרנדיוזית אשר כוללת עיצוב בקונספט מסוים שמכיל סידור מסוים של שולחנות, כיסאות ומפיות, פרחים מעוצבים, רקדניות שמרקידות את הקהל, בר שתייה מתוקה, הפתעות ומתנות מגניבות שמחלקים על רחבת הריקודים ועוד.

את כל אלה מציע  מועדון בת מצווה הכל כלול שנקרא – "רוקסן". מאידך, ישנן בנות שיעדיפו לערוך ולחגוג מסיבה רק עם החברים ועם קצת משפחה ללא כל אטרקציה כלשהי, אלא, מסיבה נחמדה, מוזיקה שאוהבים, אוכל שתייה וזהו. בכל מקרה שתי חבילות אלו מתקיימות במועדון.

 

לסיכום – אפשר לעשות את זה בדרך הקלה ולסגור הכל במקום אחד או להתחיל לחפש אחר ספקים ואטרקציות

בגלל שמסיבה כזאת יכולה לשאוב הרבה אנרגיות שתצטרכו אותן בהמשך, אל תהססו ותקפידו לסגור הכל באותו המקום. שיהיה מקור אחד לכל ההחלטות שלכם, אחרת תיאלצו "לשבור את הראש" ולרוץ אחרי ספקים כאלה ואחרים, לנסות ולתאם מול כולם מה שמתברר תמיד כמשימה בלתי אפשרית, זה תמיד יוצר בלגן כשיש כמה דעות במיוחד שהם לא מאותו הבית. לכן, תעשו לעצמכם טובה תתרשמו באתר roxen.co.il ותורידו לכם מעמסה מיותרת וסגרו הכל במקום אחד

מועדון אירועים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב