נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

 כמה עולה מופע של אמן חושים באירוע קטן?

אמן חושים

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המגמה של הזמנת אמני חושים כמופע מרכזי באירועים. מופע של אמן חושים טוב משלב אלמנטים של משחק, קומדיה, מתח ולבסוף הפתעה גדולה. אך כמה עולה כל הטוב הזה? האם מדובר במחירים יקרים באופן כזה שכבר כדאי להזמין מופע אחר? ובכן, מחיר מופע של אמן חושים באירוע קטן נקבע לפי מספר קריטריונים, בואו לגלות כל מה שצריך לדעת על כך. 

 

מה הוא בעצם אמן החושים?

אמנות החושים היא אמנות רחבה ומגוונת, בהתאם ישנם הרבה עולמות בהם עוסקים אמני החושים, אך ישנם גם קווי דמיון. לרוב, אמני החושים יעסקו באופן כזה או אחר בקריאת מחשבות, יצירת אשליות, סוגסטיה ותמרון הצופים, כל זאת תחת שימוש בעקרונות מעולמות של פסיכולוגיה, קריאת ספת גוף ולעיתים רחוקות גם היפנוזה.

אמן חושים טוב יצליח להשרות על הצופים בו את התחושה שהכול אפשרי ושאין דבר שהוא לא יכול לעשות או לגלות. בעבר, צפייה באמני חושים בפעולה הייתה נחלתם של יחידי סגולה, היום ניתן להזמין ולהגיע למופעי אמנות חושים בקלות יחסית, בין היתר באמצעות אתרי אינטרנט, כמו לדוגמה האתר https://admagic.co.il.

 

למה להזמין לאירוע אמן חושים ולא מופע אחר?

הייחודיות העיקרית של מופע שכולל בתוכו אמן חושים ביחס למופע של אמנים אחרים נוגעת לשיתוף הקהל בחוויות המופע. אמנות החושים היא אומנות שמחייבת אינטראקציה בין אנשים, זמר יכול להופיע בלי לשתף כלל את הקהל, הדבר דומה גם אצל רקדנים, אצל אמני חושים הקהל הוא בעצם המופע עצמו.

השיתוף של הקהל בתוך המופע מעניק חוויה שלא ניתן להחליף בשום צורה, במידה והייתה רוצים לתת למשתתפי האירוע חוויה מהסוג הזה, כדאי לבחור באמן חושים.

 

כמה זה עולה מופע של אמן חושים באירוע קטן?

כאמור, בשנים האחרונות קיים ביקוש רב לאמני חושים בהקשר של אירועים קטנים. אמן חושים לבר מצווה, בת מצווה, חגים, בריתות, ימי הולדת ועוד, כל אלו הם אירועים בהם מופיעים אמני חושים. המחיר אותו אמן החושים דורש עבור מופע לאירוע קטן תלוי במספר פרמטרים.

ראשית, אורך המופע יהווה מרכיב מרכזי במחיר אותו ידרוש האמן, ככל שהמופע ארוך ומרכזי יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. בנוסף, ככל שאמן החושים מבוקש יותר ובעל ניסיון רב יותר, המחיר שהוא יבקש יעלה כי הביקוש אליו יהיה גבוה, לעומת זאת אמן חושים בתחילת דרכו ככל הנראה יבקש מחיר נמוך יותר.

כאשר מדובר באמן חושים מתחיל ובעל ניסיון דל, 2000 ₪ יהיה מחיר סביר עבור מופע באירוע קטן, אמן חושים מנוסה יותר ובעל ניסיון עשיר יותר יכול לדרוש בסביבות כ-3000 ₪ עבור מופע באירוע קטן, כשזה מגיע לאומני חושים בעלי שם מוכר ובעל מוניטין מכובד, המחירים קופצים משמעותית ומגיעים לעשרות אלפי שקלים למופע באירוע קטן.

אמן חושים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב