נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סטנדאפיסט ליום הולדת – מומלץ או לא? 

אמן סטנדאפ ליום הולדת

בשנים האחרונות מופעי סטנדאפ הפכו לבילוי נפוץ יותר ויותר. סטנדאפיסטים מופיעים בתוכניות טלוויזיה ובכל מועדוני ההופעות הנחשבים והגדולים בארץ. בהתאם לכך, עלתה גם הפופולריות של הזמנת סטנדאפיסט לאירוע חברה או לשמחה משפחתית. האם מומלץ להזמין סטנדאפיסט ליום הולדת? מדוע? 

אם יצא לכם להגיע לאחרונה למופע סטנדאפ טוב, אתם ודאי יודעים שמדובר באחד הבילויים המהנים ביותר שיכולים להיות. הופעה של סטנדאפיסט מוצלח עם פאנצ'ים חדים ותזמון נכון, כזה שצוחקים אצלו עד שהראש כבר כואב, זו חוויה מעולה ומרעננת. בשנים האחרונות יש לנו גם אפשרות להזמין את הסטנדאפיסט אלינו להופעה, לאירוע פרטי. מהם היתרונות של הזמנת סטנדאפיסט ליום הולדת?

 

סטנדאפיסט ליום הולדת – אופציה מקורית

סביר להניח שיום ההולדת שאתם מזמינים אליו הוא לא יום ההולדת הראשון שבו האורחים משתתפים ובהתאם לכך סביר שהם כבר התנסו עם מספר סוגי מפעילים או סגנונות של ימי הולדת – החל ממתנפחים בפארק, דרך יום הולדת בקולנוע וכלה במפעילים מכל הסוגים והמינים. יחד עם זאת, מופע סטנדאפ כאירוע יום הולדת הוא עדיין לא משהו שכיח במיוחד, ולכן זו אופציה מקורית ומרעננת ליום ההולדת שתארגנו.

 

אין מי שלא אוהב לצחוק

היתרון המרכזי בהזמנת מופע סטנדאפ ליום הולדת הוא שכולם אוהבים לצחוק ונהנים מכך. מופע סטנדאפ טוב יוכל לגרום לכל המשתתפים באירוע לחייך, לשמוח ולצחוק, וקהל שמח הוא קהל שנהנה וזוכר את האירוע לטובה.

 

מופע שניתן להתאים לקהל

סטנדאפיסט שמופיע באירועים פרטיים יוכל על פי רוב להתאים את תוכן ואופי המופע לקהל היעד שלו – ילדים, מבוגרים, חילונים, דתיים, או כל קהל אחר והייחוד שלו. בנוסף, כאשר מזמינים סטנדאפיסט ליום הולדת, ניתן לשתף את חתן או כלת השמחה במופע, ולאפשר להם להיות חלק ממנו. יתרון נוסף של מופע סטנדאפ הוא שמכיוון שהוא מבוסס בעיקר על קול, ולא על משהו שרואים, הוא יכול להתאים גם לקהל משתתפים גדול, במידה ומדובר ביום הולדת עגול וחגיגי.

 

האם כל סטנדאפיסט מתאים להופיע ביום הולדת?

כדי למצוא סטנדאפיסט שיתאים ליום ההולדת, חשוב שתבררו איתו בשיחת הטלפון על ניסיונו בימי הולדת ובהופעה לפני קהל הגילאים שישתתפו באירוע. לא כל סטנדאפיסט יכול או רוצה להתאים את הופעתו לילדים או לקהל גילאים מגוון, שיאפיין חגיגת יום הולדת משפחתית.

 

כיצד לבחור את הסטנדאפיסט שתזמינו?

ראשית, כמו עם כל מפעיל אחר שתזמינו, מומלץ לחפש המלצות אצל חברים, משפחה וקולגות שאתם סומכים עליהם. לאחר מכן, צרו עמו קשר ושוחחו איתו, הסבירו לו מה אתם מחפשים ומי קהל היעד והתרשמו ממנו. בהמשך, מומלץ לצפות בסרטונים על מנת לוודא שהתחברתם לסגנון של אותו סטנדאפיסט. במידה וההזמנה אינה בהפתעה, רצוי שגם חתן או כלת השמחה יאשרו את הבחירה שלכם.

אמן סטנדאפ ליום הולדת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
מתנות
מתנות לעובדים לראש השנה 2020

תקופת החגים לפנינו וכולם עסוקים בהיערכות – ניקיונות, בישולים, תכנונים וגם התמודדות עם סגר אפשרי לאורך החגים. השנה האחרונה הייתה

חנות בגדים
3 כללים ללבישת טוקסידו

גברים רבים לא יודעים שכדי להגיע לאירוע בלבוש רשמי הם יצטרכו להשקיע קצת זמן ומחשבה כדי להגיע לתלבושת המושלמת. לרוב