נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשר לשים קישוטי רחוב שיהיו יפים ביום ובלילה

האם אפשר לשים קישוטי רחוב שיהיו יפים ביום ובלילה

התקופה המורכבת שעוברת על כולנו בחודשים האחרונים, גרמה לעיריות רבות לחפש אחר דרכים יצירתיות שיכניסו אור לחיי התושבים. כאשר הדרך הבולטת ביותר נוגעת להצבה של קישוטי רחוב שמכניסים חיות לרחובות בשעות היום ואור בשעות החשיכה.

מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע לעוסקים בתחום ולהציג בפניהם את קישוטי הרחוב שיחממו את לבבות העוברים והשבים בכל שעות היממה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל הרעיונות הדרושים לכם.

 

אפשרות מספר 1 – הצבת מגן דוד מואר

ניתן לחזק את התושבים באמצעות הצבת קישוטי רחוב בסמלי מגן דוד בצבעי כחול שנדלקים בשעות הערב. נציין שכל אחד יכול לשים את האצבע על הקישוט המתאים לו ביותר מבין מגוון רחב של אפשרויות, לדוגמא: מגן דוד אחד גדול שיוצב בכיכר מרכזית או מרכז מסחרי פתוח או שרשרת מגני דוד קטנים ומאירים שמלופפים על עמודי תאורה.

אפשרות מספר 1 – הצבת מגן דוד מואר  

אפשרות מספר 2 – תליית פרחים צבעוניים

אי אפשר לעסוק בקישוטי רחוב, מבלי להציג את הפרחים הצבעוניים שמוצבים כיום על גבי עצים בשדרות הערים. ראוי לציין שאלו

שנראים לעין ביום ובלילה. שכן, בשעות היום הם מוסיפים צבע לעצים ובשעות הלילה, הם נדלקים ונוכחותם ניכרת עוד יותר. חשוב לציין שבחירת צבעי הפרחים נתונה בידיכם. כך שתוכלו להציב פרחים בדרכים הבאות:

  • עץ עם פרחים בגוונים אחידים: עץ עם פרחים צהובים, עץ עם פרחים כחולים וכו'
  • עץ עם פרחים במגוון צבעים: עץ עם פרחים בגווני צהוב, כחול, ירוק וכו'

 

אפשרות מספר 3 – פרפרים מוארים

נוכחותם של פרפרים מסבה לנו אושר. שכן, אלה מעבירים מסר של חופש ושמחה. אם תרצו להעביר את המסרים הללו ברחובות הערים שלכם, תצטרכו לבחור בפרפרים מוארים שייתלו על גבי עמודים, עצים או מבנים. חשוב להדגיש שגם כאן יש התאמה לשעות היום והלילה. שכן, מדובר בפרפרים מעוצבים שצבעם נראה בשעות היום ובשעות החשיכה, הם מוארים בנורות לד צבעוניות.

אפשרות מספר 3 – פרפרים מוארים

אפשרות מספר 4 – מטריות צבעוניות

סביר להניח שנתקלתם לא פעם במטריות הצבעוניות שתלויות מעל שדרות עירוניות ורחבות של מדרחוב. מדובר בבחירה הנפוצה ביותר שמפיחה חיים בכל רחוב שקט ומשעמם. מדריך זה עוסק בקישוטים שמתאימים ליום וללילה. לכן, נמליץ לבחור במטריות שכוללות שרשראות דקות עם נורות לד קטנות. כך שבעצם, בשעות הערב, אלה נדלקות ומוסיפות אור רך ונעים שמשדרג את נראות המיצג.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור בקישוט המתאים

ניתן להציב קישוטי רחוב שיהיו יפים לא רק בשעות היום, אלא גם במהלך הלילה. בשלב זה אתם מכירים ב – 4 האפשרויות הנפוצות ביותר, כך שנותר לכם רק לבחור בזו המתאימה למבנה הרחוב והאלמנטים שקיימים בו. נאחל כעת שתבחרו נכון ותאירו את הרחובות שישמחו את כל העוברים והשבים.

האם אפשר לשים קישוטי רחוב שיהיו יפים ביום ובלילה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי