נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה כדאי לפנות עוד היום אל הר הביטוח?

ביטוח שלכם ראשית

ביטוחים הם מסוג אותם הדברים שאתם יודעים שיש לכם אבל אין לכם מושג איזה? אם כך, הדבר הראשון שכדאי לכם לדעת, זה שאתם לא לבד. הרבה מאוד אנשים למעשה עושים אינספור ביטוחים בשנה, מוסיפים עוד ועוד ביטוחים ככל שהם מתבגרים ובסופו של דבר בכלל שוכחים מכל מה שהם משלמים עליו מידי חודש. חשוב להבין שכאשר בודקים את הדברים לעומק מגלים שמדובר על מאות ולפעמים על אלפי שקלים בשנה, אז מה פתאום שתשלמו בלי שתבינו על מה? יתרה מכך, האם באמת יש סיבה שבגללה כדאי יהיה לשלם ע אותו סוג של ביטוח פעמיים? או לשלם על אותם סעיפים בכמה ביטוחים שונים? התשובה היא כמובן לא. כולנו היינו רוצים שיהיה לנו את הביטוח הכי מקיף שקיים והכי זול, מה שאומר שהגיע הזמן להתעמק בעניין ולהבין על מה אתם משלמים. תוהים איך עושים זאת? חשבתם שעליכם לפנות לכל חברות הביטוח הקיימות כדי לברר איפה יש לכם ביטוח ומה הוא כולל? אם כך, כדאי שתדעו שזה בדיוק מה שיעשה עבורכם הר הביטוח ולכן כדאי שתפנו אליו עוד היום.

ביטוח
ביטוח

חסכונות שמחכים רק לכם

 

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי יהיה לפנות אל הר הביטוח היא העובדה שלא מעט אנשים עושים בחברות הביטוח חסכונות לאורך שנים. כך קורה לא פעם שאדם חסך שנים, הלך לעולמו ולמעשה היורשים שלו בכלל לא יודעים שיש לו את החיסכון המדובר. חברות הביטוח לא באמת עושות את המאמץ לחפש את היורשים של אותו אדם שחסך, מה שאומר שהכסף שוכב כאבן שאין לה הופכין. לכן, אם ההורים שלכם נפטרו לא מזמן ואתם רוצים לברר איזה חסכונות יש להם, כדאי יהיה לבדוק גם את הנושא של חסכונות בחברות הביטוח שאולי הוריכם עשו. במקום שתתחילו לחפש לבד את חברות הביטוח הרלוונטיות ובמקום שתתעסקו בעניין הזה שבועות ארוכים, אתם יכולים לפנות אל הר הביטוח שיפתח לכם את העיניים. עליכם לתת לגוף הזה את פרטי הזהות של ההורים שלכם שנפטרו ובהתאם לכך הר ביטוח יבצע את החיפוש. בהחלט יכול להיות שתגלו חיסכון משמעותי שמחכה רק לכם, אז למה לדחות את העניין?

 

האם כדאי לבטל את הביטוחים שעשיתם לפני שנים?

 

בהחלט יכול להיות שכאשר תקבלו את המידע מהר הביטוח תגיעו למסקנה שאתם חייבים לעשות שינוי. השאלה היא האם באופן אוטומטי כדאי יהיה לבטל את כל הביטוחים שיש לכם, רק כי נדמה לכם שאתם משלמים יותר מידי? או שאולי עדיף יהיה לברר עוד כמה פרטים לפני קבלת ההחלטה הזאת? הניסיון שלנו מוכיח שברוב המקרים עדיף יהיה לעבור על הפוליסה ולבטל פשוט את הסעיפים שאתם משלמים עליהם בצורה כפולה מזה שנים. אין אומנם שום סיבה לתרום כספים מיותרים לחברות הביטוח אך מצד שני, לא כדאי פשוט לבטל את כל הביטוחים שיש לכם ולהישאר בלי כיסוי. לכן חשוב לעבור על הנתונים שתקבלו מהר הביטוח, להבין מה מתאים לכם יותר ולקבל את ההחלטה שתוכל להיות כמה שיותר מתאימה לכם באופן אישי. חשוב להיות מבוטחים ואין ספק שיש היום מוצרי ביטוח שיכולים להיות רלוונטיים לכולנו.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדל"ן ופיננסים