נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהן הדרכים היעילות ביותר לפתרון מחלוקות עסקיות?

סכסוכים עסקיים

מחלוקות עסקיות עלולות להוות בעיה משמעותית עבור שני הצדדים, ולא תמיד ניתן לגשר על המחלוקות בקלות. כשמדובר בפתרון מחלוקות עסקיות ישנן שתי דרכים עיקריות שיכולות לעזור. איזו מהדרכים טובה יותר? האם יש אופציה נוספת? ואיך תצליחו לצאת מהמחלוקת בצורה הטובה ביותר? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על פתרון מחלוקות עסקיות.

 

ניסיתם לשבת ולדבר?

סביר להניח שאם הגעתם למחלוקת בעסקים אז ניסיתם לדבר על כך קודם, אבל במידה ואתם מרגישים שיש לכם עם מי לדבר כדאי לנסות זאת לפני שניגשים לשאר סוגי הפתרונות. לעיתים המחלוקת נובעת מפער בתקשורת וניתן לגשר על הפער בשיחה גלויה ומכבדת, אך במקרים רבים יהיה צורך בסיוע של גישור מקצועי.

 

גישור עסקי – הפתרון הטוב ביותר עבורכם

במידה ולא הצלחתם להגיע לפתרון המחלוקת בינכם תוכלו לפנות לגישור עסקי מקצועי. תהליך הגישור העסקי יעזור לכם להגיע לפתרון המוסכם על שני הצדדים ושמשרת אתכם, וכן יעזור לכם להימנע מהליך משפטי ארוך ומורכב. היות ומדובר בהליך נוח ומהיר שמותאם על שני הצדדים, מדובר בפתרון הטוב ביותר למחלוקות עסקיות, ואם תרצו שירותי גישור מקצועיים תוכלו לבחור גישור עסקי עם MPV.

 

איך נראה הליך גישור?

הליך הגישור יתחיל עם פגישות של המגשר למול שני הצדדים לצורך הבנת המצב. לאחר שהמגשר הבין את המחלוקת ייפגש שוב עם שני הצדדים ויציג את האינטרסים של שני הצדדים על מנת שיהיו גלויים. לאחר מכן, יחל הליך כתיבת ההסכם תוך הצבת התנאים המותאמים לשני הצדדים, בניסיון להגיע לפשרה שתשרת את כולם. לאחר ההגעה להסכם כתוב תהיה חתימה מבית המשפט וההסכם יחייב את שני הצדדים.

 

מה היתרונות של גישור?

כאמור, גישור יחסוך לכם את הצורך בהגעה לבית המשפט לצורך פתרון המחלוקת, שזהו הליך ארוך יותר בו האינטרסים שלכם פחות מובטחים. בתהליך הגישור תוכלו לעמוד על התנאים שלכם בהסכם וכן תוכלו לוודא בצורה בטוחה יותר כי האינטרסים שלכם יהיו מגולמים ויהיה להם תוקף. בסופו של הליך גישור מוצלח תוכלו להגיע להסכם שתרגישו איתו בנוח.

 

פתרון משפטי – מתי כדאי?

פתרון משפטי יהיה הפתרון שתרצו להגיע אליו לאחר שמיציתם את כלל סוגי הפתרונות אך המחלוקת נותרה בעינה ולא נמצא הסכם. מדובר בהליך ארוך יותר שבו האינטרסים שלכם לא מובטחים באופן ודאי, אך לעיתים לא ניתן להימנע מהגעה לבית המשפט והדבר מחייב. על כן, כדאי לנסות פתרונות נוספים ורק לאחר מכן לפנות לבית המשפט כאשר אין ברירה אחרת.

 

לסיכום – במידה ויש לכם מחלוקת עסקית כדאי לפנות לגישור

הליך גישור הוא הפתרון הטוב ביותר למחלוקות עסקיות ובו האינטרסים שלכם מובטחים. תוכלו לנסות להגיע להסכם לבדכם ובמידת הצורך יהיה עליכם להגיע לבית המשפט, אך מומלץ להשתדל להימנע מכך.

גישור עסקי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים