נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לשתות בירה ללא אלכוהול – 3 בירות מומלצות

כוס

שתייה של בירה ללא אלכוהול מאפשרת ליהנות מהטעם ומהאווירה של הבירה, ועדיין לשמור על פיכחות ועל יכולת לחזור הבית בנהיגה. במאמר זה נציג פירוט על הבירות המומלצות ביותר ללא אלכוהול, ועל היתרונות בשתייתן.

 

מהם היתרונות של בירה ללא אלכוהול?

בירה היא יותר מאשר סתם משקה, היא אמירה חברתית. גם אם אתם אנשים אשר מעדיפים את טעמו של מיץ, ככל הנראה כאשר תצאו עם חברים תזמינו גם אתם בירה. לבירה רגילה אחוז אלכוהול נמוך יחסית, אך צריכתה מתבצעת לרוב בכמויות גדולות אשר הופכות את האלכוהול למשמעותי. האפקט המשכר של האלכוהול, מחייב מינוי נהג תורן לקראת כל יציאה עם חברים כדי לא לקבל דוח על נהיגה בשכרות, ושתייה של בירה ללא אלכוהול מייתרת את הצורך בכך. יתרון נוסף של בירה ללא אלכוהול נוגע לשמירת משקל. אלכוהול הוא מוצר בעל ערך קלורי גבוה במיוחד, והסרתו מהבירה הופכת אותה למשקה דיאטטי עם תכולת קלוריות נמוכה בהרבה. מסיבה זו, ספורטאים רבים בוחרים בבירה ללא אלכוהול כמשקה שיקום לסוף האימון. הבירה מכילה באופן טבעי חומרי הזנה חיוניים, ולאחר שמסירים ממנה את תכולת האלכוהול היא הופכת למשקה בריאות של ממש.

 

בירה נשר בירה שחורה ללא אלכוהול

אחת הבירות ללא האלכוהול הקלאסיות והאהובות ביותר בישראל, היא הבירה השחורה. הפופולאריות הגדולה של הבירה השחורה בישראל, נובעת בין השאר מהצלחתו האדירה של מותג ישראלי ידוע, בירה נשר. בירה נשר החלה את דרכה כמעט בלעדית כיצרנית של בירה שחורה, אשר נמכרה גם בבקבוקי זכוכית, כדי להעניק חוויה אמיתית ככל האפשר. טעמה של בירה נשר הוא עשיר ומלא ארומה וטעמים. מדובר בטעם אשר כמעט כולם מכירים, ולמרות שהוא איננו זהה כלל לזה של בירה אלכוהולית, הוא עדיין אהוב ומיוחד.

 

בירה הייניקן אפס אחוז אלכוהול

הפופולאריות ההולכת וגדלה של בירות ללא אלכוהול, הובילה לכך שהצריכה שלהם מוערכת ב-20 אחוז משוק הבירות העולמי. מדובר באחוז מכובד מאוד, ונתח שוק אשר גם יצרניות ותיקות לא יכולות להרשות לעצמן לוותר עליו. אחד המותגים המובילים אשר לקחו את האתגר בשתי ידיים, הוא המותג הייניקן. בירה הייניקן היא אחת מהבירות הפופולאריות ביותר בעולם, והיא הספונסרית הראשית של מגוון עצום של אירועי ספורט. הבירה ללא אלכוהול אשר מייצר המותג, מצטיינת בטעם כמעט זהה למוצר האלכוהולי. בשונה מבירה נשר, בירה הייניקן נמכרת היום אך ורק בבקבוקי זכוכית מעוצבים, אשר נותנים חווית שימוש מעולה ואפשרות לשלב אותה בקלות ביציאה לבאר עם חברים.

 

בקס היא המתחרה החדשה בתחום הבהירות ללא אלכוהול

מותג נוסף אשר החליט לנסות להשיג דריסת רגל בעולם הבירות ללא אלכוהול, הוא בקס. מדובר במותג בירה אהוב על רבים, והבירה ללא אלכוהול אשר הוא מייצר מצטיינת בטעם איכותי שגם מעריצי בירה מושבעים יסכימו ברצון לשתות.

בירה על הים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
כלב
אקאנה אוכל לכלבים

אימצתם לא מזמן כלב ואתם לא בטוחים איזה אוכל כדאי לתת לו? שמעתם על אינספור אפשרויות ואתם מתלבטים?