נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדריך נעליים צעד ראשון – איך יודעים שהגיע הזמן להחליף נעל?

זוג מחזיקים נעליים

כל דבר בעיתו.

אין כל ספק כי תינוק אשר עושה את צעדיו הראשונים זהו אירוע משמח ומרגש עבור הוריו של התינוק. זהו צעד משמעותי בשלבי התפתחות התינוק. בנוסף אירוע זה הינו ציון דרך משמעותי עבור ההורים, רבים מההורים נוהגים לזכור את הגיל בו התחיל ללכת התינוק שלהם בפעם הראשונה מה שמחזק עוד יותר את העבודה .

 

נעליים צעד ראשון.

בחירת נעלי צעד ראשון לתינוק אינה בחירה פשוטה. אצל הורים רבים עולות שאלות נפוצות על הנושא לדוגמא: איך יודעים איזה נעל לקנות? אך גם לאחר רכישת הנעל ישנן שאלות רבות אשר עשויות להגיע בחלוף זמן מה, לדוגמא: איך יודעים מתי צריך להחליף נעל? במאמר הבא ניתן למצוא מדריך נעליים צעד ראשון על מנת לענות על חלק מהשאלות שכבר קיימות וכמובן גם על אלו אשר עתידות להגיע בהמשך.

 

איך יודעים שהגיע הזמן להחליף נעל?

כמו כל נעל, גם נעלי צעד ראשון לתינוק עשויה בשלב מסוים "לעשות את שלה" ויש צורך להחליף אותה. ישנם מספר סיבות לכך שחייבים להחליף את הנעל בשלב כזה או אחר והם:

 

מידה לא טובה, גדילת כף הרגל 

שלא כמו אצל מבוגרים, כף רגלם של ילדים קטנים ותינוקות עשויה לגדול בקצב מהיר הרבה יותר מאשר אצל מבוגרים. לכן הסיבה הראשונה שיש להחליף את הנעל הינה המידה, יתכן והנעל כבר קטנה עליו ולא תואמת את המידה שלו.

ניתן לדעת שהגיע הזמן להחליף את הנעל עקב מידה אם הנעל לא נכנסת בקלות לרגל כמו בעבר. דרך נוספת היא בעזרת בדיקה קצרה, נועלים לתינוק את הנעל ובודקים עד היכן מגיעה הבוהן, אם היא מגיעה עד קצה הנעל זה סימן להחליף.

 

שחיקה של הנעל 

נעל שחוקה היא לא בהכרח רק נעל קרועה מאוד או פגומה לחלוטין. השחיקה יכולה להיות גם במקומות אחרים פחות בולטים של הנעל כמו למשל: הסוליה, השרוכים או הרפידה. נעל שחוקה אינה בריאה לתינוק כיוון שנעל פגומה עלולה להזיק לגב ולברכיים במידה מסוימת.

ניתן לבצעה בדיקה מקיפה של כל חלקי הנעל מקרוב על מנת לראות אם אכן הנעל שחוקה יתר על המידה ואינה ראויה עוד לנעילה. במידה וישנם פגמים כמו קרעים וכדומה מומלץ מאוד להחליף את הנעל.

 

אם לסכם את העניין.

כל העניין סביב נושא נעלי צעד ראשון לתינוק מעורר שאלות רבות בקרב הורים, על חלקן ניתן למצוא תשובות במדריך נעליים צעד ראשון . שתי הסיבות העיקריות לשאלה איך יודעים שצריך להחליף נעל אשר נכתבו במדריך הן: קודם כל בגלל שחיקה של הנעל שאינה בריאה לתינוק, הסיבה השניה היא: מכיוון שהמידה אינה טובה יותר בעקבות גדילה של כף רגלו של התינוק.

 

הליכה ראשונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה