נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך יודעים את המידה של נעלי צעד ראשון לתינוק כאשר קונים אונליין

נעלי צעד ראשון ראשית

אם אתם מעוניינים לרכוש מוצר כלשהוא אונליין, כל מוצר, אתם יכולים למצוא מדריכי קנייה בשפע באינטרנט. וככה גם רלוונטי כאשר מדברים על נעלי תינוקות, ציוד לתינוקות, נעלי צעדי ראשון לפעוטות ועוד. אם ככה, כיצד נדע מה המידה המדויקת לנעלי פעוטות?

אם אתם הורים טריים, אתם ודאי כבר נתקלתם בשלל חנויות אינטרנטיות שמציעות את מרכולתן. בין כל החנויות השונות, אתם תרצו לבחור בחנות המהימנה ביותר והמקצועית ביותר, זו שלעולם לא מפשלת וטועה. אבל יחד עם זאת, אי אפשר לסמוך אך ורק על החנות שממנה רוכשים ציוד פעוטות. אתם צריכים לדעת בעצמכם מה אתם רוכשים, במיוחד אם מדברים על מידות של נעליים לצעדים ראשונים.

 

מה המידות ההתחלתיות של נעלי צעד ראשון?

נעליים לצעד ראשון מגיעות החל ממידות של 18 ועד 23 (מידות אירופאיות). כאשר מידה 18 תתאים בדרך כלל לגילאי 9-15 חודשים, מידת נעליים 23 תתאים לגילאי שנתיים בממוצע. מבחינת המחיר, נעלי צעד ראשון לתינוק נמכרות החל ממחירים של עשרות שקלים בודדים. במקרים מסוימים, נעליים איכותיות מאוד יעלו גם יותר מ-100 ₪ בממוצע.

 

כיצד אדע בוודאות שאני רוכש נעלי תינוקות במידה נכונה?

אם אתם רוכשים ציוד תינוקות ובגדים באינטרנט, אתם צריכים לקחת בחשבון שלפעמים יש גם תקלות, עיכובים, אי אספקה של משלוחים ועוד. בסופו של דבר, הכי בטוח לשלם בחנות הפיזית, להעביר את האשראי ולקבל את המוצר במקום.

אם אין לכם את האפשרות לרכוש את המוצר בחנות הפיזית בקניון, תוכלו תמיד לרכוש באינטרנט מחנויות מהימנות. המלצה שלנו, תמיד יהיה עדיף לרכוש את הציוד מחנויות ישראליות אשר מספקות גם שירות של תמיכת לקוחות. ככה תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות ושיהיה לכם עם מי לדבר במקרה של תקלות במשלוח, או תקלות במידות.

 

רכישת נעלי צעד ראשון באינטרנט – כדאי או לא?

בין אם התינוק שלכם בגיל קטן או גדול יותר, יהיה חשוב גם להקפיד על האיכות של הנעליים שהוא נועל. בשורה התחתונה, הנעליים של התינוקות משפיעות על אופי וקצב ההתפתחות של הפעוטות. אם הנעליים מאוד איכותיות, היציבה ושיווי המשקל של הפעוט יהיו טובים יותר ומפותחים.

אבל יחד עם זאת, לא תמיד יהיה מומלץ "לשפוך" תקציב ענק על הנעליים לתינוק. בסופו של יום, אתם תצטרכו להחליף את הנעליים האלו כל חודשיים שלושה בממוצע. מדוע? מכיוון שכף רגלו של הילד גדלה בצורה מהירה למדי בגילאים האלו. בפועל, זה אומר שצריך להחליף נעל צעד ראשון כל 7-9 שבועות בממוצע.  וטיפ אחרון מאיתנו – תמיד תערכו השוואת מחירים בין נעליים מסוגים שונים. ככה תוכלו להוזיל את העלויות על הרכישה שלכם, בין אם באינטרנט או בחנות הפיזית בקניון וברחוב.

נעלי צעד ראשון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה