נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שמלות קיץ ליום יום: איך לבחור את השמלה הנכונה

שמלות קיץ

בחירה של שמלה לקיץ עשויה להיות עניין מורכב עבור נשים רבות. אם הגעתן אל המדריך הזה, כנראה שאתן מכירות מקרוב את הקושי שצץ לא פעם בעת הגעה אל חנויות בגדים בימי הקיץ החמים. יצאנו לבדוק איך אפשר לבחור את השמלה הנכונה בקלות וחזרנו עם כמה שלבים שכדאי ליישם, כדי שניתן יהיה לבחור את השמלה הטובה ביותר. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת.

 

רוצות לבחור את השמלה הנכונה? תיישמו את השלב ה – 1:  תבדקי איזה בדים מחמיאים לך

השלב הראשון מצריך היכרות עם הבדים שמחמיאים למבנה הגוף שלכן. כל אחת יודעת שיש סוגי בדים מסוימים שגורמים לה להיראות גדולה יותר או נמוכה יותר. עכשיו צריך רק לכתוב את שמות הבדים המחמיאים על דף מסודר, כדי שתוכלו תמיד להסתכל על הרשימה ולדעת במה כדאי לבחור וממה עדיף להימנע. רק לאחר שתרשמו את שמות הבדים המחמיאים, תוכלו לעבור אל השלב הבא שיקדם אתכן אל עבר השמלה הנכונה.

שמלות קיץ

רוצות לבחור את השמלה הנכונה? תיישמו את השלב ה – 2:  תבדקי איזה בדים נעימים לך

בשלב זה צריך לבדוק איזה בדים הם נעימים לך. זה לא סוד שיש שמלות שנתפרו עם בדים משומשים, בדים שגורמים לחשמל סטטי או גירוי ועוד. המגע של הבד עם הגוף צריך להיות נעים, במיוחד בימי הקיץ החמים. לכן, עליכן להוסיף לרשימה הקודמת את שמות הבדים שנעימים למגע.

 

רוצות לבחור את השמלה הנכונה? תיישמו את השלב ה – 3:  תבדקי אילו צבעים נכונים לך

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף שיאפשר לכן לבחור את השמלה הנכונה מבלי לומר מילה או שתיים על הצבעים הנכונים. אתן מן הסתם יודעות איזה צבע הוא המחמיא לכם ביותר ואילו צבעים צריכים להישאר על המדף. אנחנו לא צריכות לפרט פה יותר מידי, כי אתן בטח מבינות שעליכן לבחור את הצבעים שעושים לכן טוב.

שמלות קיץ

רוצות לבחור את השמלה הנכונה? תיישמו את השלב ה – 4: תמדדי לפחות 5 שמלות שעונות על הקריטריונים שלעיל

עכשיו יש לכן את 3 הקריטריונים החשובים לבחירה של שמלה נכונה. נציין אותם פה כדי שתוכלו לראות אותם באופן נגיש:

  • בד מחמיא
  • בד נעים
  • צבע נכון

אנו סוברות כי כעת יש ברשותכן רשימה מלאה שכוללת את הפירוט שנכון לכן בנוגע לקריטריונים אלה, כך שנותר לכן רק לקחת לתא המדידה 5 שמלות לפחות שעונות על הקריטריונים הללו ולבחור את השמלה הנכונה מבניהן.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את הדרך הנכונה לבחור בשמלה לקיץ. בשלב זה יש בידיכן את כל המידע הדרוש, כך שנותר לכן רק ליישם אותו ולצאת לדרך. נאחל בהזדמנות זו שתמיד תדעו לבחור את הבגד המתאים לכן בכל עונה.

שמלות קיץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה