נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סיכות ביציקה אישית – הסבר על התהליך

מספר אחד

אתם רוצים ליצור גאוות יחידה בקבוצה שלכם, בחברה או בצוות? אם כך, ברור מדוע בדקתם איזה אפשרויות קיימות בתחום הזה, ואין ספק שהזמנת סיכות ביציקה אישית זו יכולה להיות בחירה טובה.

איך מיצרים את הסיכות הכי מוצלחות שיש ואיך תבטיחו שתצאו מרוצים? כל הפרטים על התהליך לפניכם.

איך עושים זאת?

כאשר רוצים להזמין סיכות צריך לשים לב לעיצוב הרצוי. למעשה, מדובר על סיכות שמוטבעות ממתכת ויכולים להיות להם אינספור ציפויים שונים הכוללים פיסול בתלת מימד, והכול בהתאם לדרישות הלקוח. הסיכות הללו עשויות ביציקת מתכת איכותית והעבודה עצמה מתבצעת תוך שימוש במכונות משוכללות ומהירות ביותר. חשוב גם לדעת שציפוי הסיכות עצמן היא אומנות לכל דבר ועניין והציפוי עצמו גם מעניק הגנה לסיכה, מה שיבטיח שהיא תחזיק מעמד להרבה יותר שנים. בנוסף, יש כמובן אפשרות להחליט, במסגרת תהליך העבודה, על גוון הסיכות, שכן ניתן לבחור סיכות בגוונים שונים כמו:

  1. זהב מבריק
  2. זהב מושחר
  3. כסף מבריק
  4. כסף מושחר
  5. ארד

 

אין ספק שלחלק סיכות מעוצבות ויפות לעובדים, ללקוחות או לתלמידים זו יכולה להיות בחירה נפלאה, ממש כפי שבצה"ל נהוג לעשות זאת וליצור בצורה כזאת גאוות יחידה.

 

כיצד לעצב סיכות מוצלחות ויפות?

הרבה פעמים כאשר מדברים על סיכות ביציקה אישית מדברים על עבודה שאינה פשוטה עבור הלקוח מבחינת בחירת העיצוב. יש מגוון רחב של אפשרויות, שכן למעשה השמיים הם הגבול. זה לא משנה אם אתם רוצים לשלב את הלוגו של בית הספר או של היחידה שלכם או שאולי תרצו לשלב כיתוב מיוחד על הסיבה. מה שבטוח זה שכדאי בהחלט להיעזר במומחים. מי שמעצב ומכין סיכות ביציקה אישית מזה שנים יוכל לשאול אתכם את כל השאלות החשובות כדי להבין מה בעצם דרוש לכם. למשל: כמה גדולה צריכה להיות הסיכה? איך היא צריכה להיראות, האם יש דגשים חשובים מבחינתכם? העבודה ביחד עם הלקוח היא זו שהופכת את התוצאה הסופית למושלמת ולכן אין ספק שגם אתם, כמו כל הלקוחות שמזמינים סיכות ביציקה אישית אצל הטובים ביותר, תצאו בוודאי מרוצים.

 

מה משפיע על מחיר הסיכות?

רוצים להזמין סיכות ביציקה אישית וחוששים מהמחיר? כדאי לדעת תחילה מהם הגורמים שיוכלו להשפיע על העלות. למשל: כמה סיכות אתם רוצים להזמין? שכן יש הבדל בין הזמנה של כמות גדולה של סיכות ובין הזמנה של מעט סיכות. בנוסף, גם השאלה לאיזו חברה אתם פונים וממי תרצו להזמין את הסיכות יכולה להשפיע על המחיר. לבסוף, כמובן שגם הגוון שתרצו להעניק לסיכות יכול להשפיע על המחיר, כי יש הבדל בין גוון של זהב מבריק ובין אופציות אחרות. מה שבטוח זה שהיום המחירים של סיכות כאלה ביציקה אישית אינם גבוהים ולכן חבל לוותר על אופציה מנצחת שכזו.

 

סמלים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות