נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם עדיין אוטמים גגות רק עם זפת?

איטום גגות

כשזה נוגע לאיטום גגות – יש לבחור באנשי מקצוע רציניים כמו גם בחומרי גלם מומלצים, שכן בעיות באיטום הגג הן מקור לכאב ראש גדול. ישנה סברה מקובלת כי גגות אוטמים רק באמצעות זפת, אך לא כך הדבר. ישנם עוד מספר חומרים המהווים פתרון אטימה לגגות ותופסים אט אט את מקומה של הזפת בכל הקשור לאיטום גגות – זה הזמן להכיר אותם. 

 

מה זה בכלל איטום גגות?

איטום גגות היא פעולה נפוצה והכרחית הנעשית בכל גג של בית או בניין. מטרתה העיקרית היא מניעת דליפה של נוזלים, לרבות מי גשמים, אל תוך המבנה. במידה ואתם נכנסים לבית חדש, או לחלופין סובלים מנזילות מהגג, כדאי לבצע איטום של הגג במהרה. לפני שתבחרו איש מקצוע כדאי שתבדקו היכן ניתן למצוא את הטובים בתחום, אצל k-h-azrad.co.il תוכלו למצוא אנשי מקצוע מומלצים.

 

מתי כדאי לאטום את הגג?

ובכן, החודשים המומלצים ביותר לעבודות איטום גג הם חודשי הקיץ וזאת ממספר טעמים. ראשית, כפי שכבר הובהר הסיבה המרכזית לאיטום גג היא מניעת דליפה של נוזלים אל תוך המבנה. לכן, ביצוע עבודת איטום בקיץ יבטיח שכשהחורף יגיע הגג האטום כבר יחסום את מי הגשמים.

בנוסף, החורף בדרך כלל הוא הזמן בו מתגלות בעיות האיטום השונות. בהתאם, אנשים סובלים מדליפות בחודשי החורף וחייבים לבצע איטום באופן דחוף. לכן, בחודשי החורף ישנו ביקוש רב לאוטמי גגות וכך המחירים הולכים ועולים. מכאן שלא מומלץ לחכות עד החורף כדי לאטום את הגג.

 

ניתן לאטום גגות רק עם זפת?

התשובה הקצרה לשאלה הזאת היא בהחלט לא. בעבר, אכן זפת שימש כחומר איטום הגגות המרכזי. כיום, משיקולי אסתטיקה ומזג אוויר השימוש בזפת הולך ונזנח לטובת שימוש בחומרי איטום אחרים.

 

חומרים אקריליים לאיטום

חומר אקרילי לאיטום גגות מגיע בדרך כלל בצורה של משחה או בצורה המתאימה להתזה, כמו כן מדובר בחומר פלסטי. היתרונות הבולטים לשימוש בחומרים אקריליים לאיטום גגות נוגעים לתכונת ההידבקות המרשימה שלהם לבטון, מחירם הזול יחסית, צבעם הלבן והאסטטי והאופן המהיר בו הם מתייבשים. כל אלו הפכו אותו לחומר איטום נפוץ ומבוקש. החיסרון המובהק בשימוש בחומר אקרילי לאיטום נטוע בעובדה שהוא מתקשה להתמודד עם מים עומדים.

 

חומרים פוליאורטנים לאיטום

פוליאורטן הוא חומר די חדש בכל מה שקשור לאיטום גגות. בדומה לאקרילי גם הוא חומר שמגיע בצורה משחתית או כזו המתאימה להתזה אשר מגיע לרוב בצבע לבן. היתרון הבולט שלו טמון ביכולת ההידבקות השומרת על אטימות מקסימלית. חסרונות נוגע למחירו היקר, ביחס לשאר חומרי האיטום מדובר בחומר יקר למדי.

 

אז מה עדיף, זפת או חומרים אחרים?

ובכן, כשזה נוגע לאיטום גגות אין פתרון אחד שמתאים לכולם. המגמה בישראל נוטה לכיוון הפתרונות שאינם זפת, אך השימוש בזפת כפתרון איטום גגות עודנו קיים.

איטום גגות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,

מתקן ספורט
תיקון הליכון בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה בה חדרי כושר נסגרים, נפתחים ונסגרים מחדש אנחנו כבר פחות יכולים להרשות לעצמנו להסתמך על חדרי הכושר שיהיו