נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשר להעביר פריטים גדולים במשלוח?

משאית

בימים האחרונים חברי המערכת שלנו מקבלים הודעות רבות שנוגעות לבירורים בעניין משלוחים. הכתבה שפורסמה לפני כשבוע במהדורת חדשות מוכרת גרמה לאנשים רבים לתהות לגבי שירותי משלוחים שונים. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בכל פעם תשובה לשאלה נפוצה אחרת שהגיעה אל המערכת שלנו. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה והפעם נברר האם אפשר לבצע משלוח של פריטים גדולים? הישארו אתנו ותגלו את התשובה.

 

תכירו קודם כל את האנשים שבזכותם המדריך עלה לאתר

רגע לפני שנציג בפניכם את המידע המתבקש, חשוב שתדעו שבחרנו שלא לכתוב את המדריך הנוכחי לבדנו. שכן, אנו יודעים שיש אנשים שמבצעים משלוחים עם פריטים גדולים יותר משלנו. אם אתם מכירים אותנו, אתם וודאי יודעים שחשוב לנו לברר מידע נוסף פרט לזה שיש לנו בתחום. לכן, פנינו אליהם ושאלנו אותם את השאלה כדי שנוכל לאמת את המידע שיש ברשותנו. זו ההזדמנות להודות להם על המענה המהיר ומהימן. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לאתר והוא צפוי לעלות את המודעות בתחום.

 

האם אפשר להעביר פריטים גדולים במשלוח?

את השאלה הזו שאלנו את מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, אנו מעבירים ברוב המקרים מסמכים דרך רימון חברת שליחויות. לפעמים קורה שאנו מעבירים פריטים, אבל לא גדולים מידי. לפני חודש למשל העברנו צרור מפתחות ולפני כמה חודשים מסרנו דיסקים ותמונות, אך לא העברנו עד כה פריטים גדולים כמו למשל מדפסת ומכשירים חשמליים אחרים. אלו שסייעו בכתיבת המדריך אמרו שאפשר להעביר פריטים גדולים במשלוח, רק צריך לוודא מול חברת המשלוחים שהיא מוכנה לקבל אותם.

 

לכל חברת משלוחים יש רף

מסתבר שלכל חברת משלוחים יש רף מסוים של משקל. כך שאם אתם רוצים להעביר חבילה מסוימת, עליכם לבדוק כמה היא שוקלת ולאחר מכן, להיכנס אל האתר של החברה ולוודא שהמשקל אינו חורג ממה שמופיע שם. אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שהחברות שעמן הם עובדים מאפשרות לבצע משלוח של פריטים גדולים ששוקלים עד 25 קילו.

 

איך תוכלו לדעת אם ניתן להעביר פריטים גדולים בחברת המשלוחים שלכם?

כדי שתוכלו לדעת האם חברת המשלוחים שעובדת עמכם מאפשרת לבצע העברה של פריטים גדולים, עליכם להיכנס אל אתר החברה ולבדוק מהו המשקל המקסימלי שניתן להעביר דרכה. חשוב שתבצעו את הבדיקה הזו מראש כדי שתוכלו להיות בטוחים שהשליח שיגיע אליכם לא יצא מהמקום בידיים ריקות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאפשר להעביר פריטים לפי המשקל שלהם. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, עליכם פשוט לערוך שקילה של הפריטים שאתם רוצים להעביר ומיד לאחר מכן, לערוך בירור אל מול חברת המשלוחים הנבחרת. נאחל לכם שהמשלוח יתבצע במהירות וללא תקלות, נתראה במדריך הבא!

ציוד כבד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,

מתקן ספורט
תיקון הליכון בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה בה חדרי כושר נסגרים, נפתחים ונסגרים מחדש אנחנו כבר פחות יכולים להרשות לעצמנו להסתמך על חדרי הכושר שיהיו