נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך תאתרו נזילה לפני שנוצר נזק ממשי

כלי עבודה

במקרים רבים ההבנה שצריך לקרוא לאיש מקצוע בעקבות נזילה מגיעה בשלב מאוחר מדי, בו הנזילה כבר יצרה נזק משמעותי.

נזילה שלא טופלה בזמן יכולה לפגוע בעמידות המבנה, בחוזק הקירות, ובתשתיות החשמל בתוך הקירות.

יש לה אפילו סכנות בריאותיות כמו למשל הרעלים המופרשים מעובש על הקירות המסכנים את מערכת הנשימה.

בכדי להימנע מנזקים חמורים הנובעים מאיתור מאוחר והזנחה חשוב ללמוד כיצד לאתר את הנזילה לפני שהיא יוצרת נזקים חמורים ויקרים.

 

שימו לב לחשבון המים

אחד הדברים שהכי בולטים לעין הוא חשבון המים, אולי לא כולנו מסתובבים בבית ומחפשים רטיבות אבל מרבית האנשים יפתחו את חשבון המים שלהם וישימו לב לשינוי בסכום. אם חשבון המים שלכם קפץ בצורה מפתיעה, ולא זכור לכם שימוש חריג במים, יכול להיות שהתחילה אצלכם נזילה שעוד לא התחילה להופיע בנראות הבית. מצב זה הוא אידיאלי, מכיוון שהצלחתם לזהות חריגה היכולה להתבטא בנזילה לפני שנעשה נזק ממשי. במצב זה היעזרו בשעון המים שלכם לפני הזמנת איש מקצוע, סגרו את כל הברזים בבית ובחנו את שעון המים, אם שעון המים ממשיך להסתובב גם כאשר כל הברזים סגורים אתם כנראה סובלים מנזילה.

 

סימנים שלא ניתן להתעלם מהם

ישנם סימנים נוספים שיעזרו לכם להבין שאתם זקוקים לאתר נזילה, סימנים אלו אמנם מצביעים על תחילתו של נזק אך באיתור מוקדם תמנעו את החרפתם. נזילה יכולה להתבטא ברטיבות במקומות שונים בבית: ברצפה, מעל הפנלים, בקירות ועל משטחים שונים, כדאי להיות ערניים לרטיבות משונה המופיעה במקומות אלו, ניתן לאתר אותה למשל בהופעת נוזלים חוזרת במקומות ברצפה, בהתקלפות והתפוררות הצבע שעל הקירות והופעת סימני עובש כהים. בין אם זיהיתם נזילה בשימוש בשעון המים או באחד מהסממנים האלו הצעד הבא הוא זהה – העזרות באיש מקצוע מומחה.

 

חברה לאיתור נזילות. נקודה.

לא משנה מהיכן אתם, חשוב שתעזרו באיש מקצוע המתמחה באיתור נזילות, ישנם אנשים המתמחים בכך ברחבי הארץ ולגרים במרכז תוכלו ליצור קשר למשל עם חברה לאיתור נזילות בתל אביב. איש מקצוע אמין המתמחה בנזילות יבחן את ביתכם, יתשאל אתכם לגבי הנזילה ואיך גיליתם אותה, וינסה לבצע את האיתור בצורה שתסב הכי פחות נזק לביתכם. לאיש המקצוע כלים ומכשירים המיועדים לאיתור נזילות כמו למשל מצלמה תרמית המאתרת את הנזילה בשימוש בהבדלי הטמפרטורות בין המים לקירות הבית. איתור הנזילה בזמן הקצר ביותר ימנע את הנזק המשמעותי שיכול להיווצר מהזנחה או גילוי מאוחר וגם את הנזק הכספי שידרוש איש המקצוע מכיוון שככל שהתקלה תהיה בתחילת דרכה הטיפול בה יהיה פשוט יותר.

ערנות מוגברת והיעזרות באיש מקצוע מומחה הן מילות המפתח לטיפול בבעיה ומניעת נזק הרסני, היו ערניים לסימנים מקדימים ובדקו אותם באופן קבוע, בעת זיהוי נזילה אל תהססו לפנות לאיש מקצוע והקפידו להיעזר באיש מקצוע בעל ניסיון בתחום איתור הנזילות.

 

צינור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,

מתקן ספורט
תיקון הליכון בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה בה חדרי כושר נסגרים, נפתחים ונסגרים מחדש אנחנו כבר פחות יכולים להרשות לעצמנו להסתמך על חדרי הכושר שיהיו