נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניתוח נתונים באיתור ומניעת דליפות

ביובית

איתור נזילות ומניעת דליפות הפכו בשנים האחרונות לתחום מתוחכם למדי, העושה שימוש בציוד חדיש ומתקדם ובמיטב הטכנולוגיות הקיימות בשוק. על מנת לתפעל את הציוד הטכנולוגי כראוי ולפענח במדויק את הנתונים העולים בבדיקה, נדרשת מיומנות וניסיון של איש מקצוע– אינסטלטור מומחה

 

איתור נזילות ומניעת דליפות

דליפת ונזילות בצנרת, עלולים להוביל למגוון בעיות ונזקים שונים, העלולים לפגוע בתשתיות ובמבנה עצמו, כמו גם בבריאותם של הדיירים. הסימנים הראשונים לזיהוי בעיית הנזילות והדליפה בצנרת, דוגמת סימני עובש, כתמי רטיבות וקילופי צבע, אמנם נראים לעין במרבית המקרים, אך כאשר אנחנו ניגשים לאתר את מקור הבעיה, הסיפור הופך להיות מורכב יותר.

המורכבות של איתור מקור הנזילה נובעת מכך שמערכת הצנרת הביתית נמצאת מתחת לריצוף ולעיתים עוברת גם בקירות, באופן שאינו נראה לעין ומקשה על איתור מדויק של מקור הנזילה. יחד עם זאת, כיום ניתן למצוא מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאיתור מהיר ויעיל של הנזילה.

 

למה חשוב לאתר את מקור הנזילה בהקדם האפשרי?

לפני שנראה מהם הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים לאיתור נזילות ודליפות בצנרת, חשוב להבין כי עם גילוי הסימנים המעידים על קיומה של הנזילה בצנרת, עלינו לפעול בהקדם לאיתור מדויק של מקור הנזילה ותיקון בהתאם, אחרת, נזילה קלה עלולה להתפתח בקלות לנזקים משמעותיים, המצריכים פתרונות עוצמתיים ויעילים במיוחד, כמו שירותי ביובית.

 

הציוד הטכנולוגי המתקדם לאיתור ומניעת דליפות

כיום ניתן למצוא מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ומניעה של דליופת ובין הבולטים מביניהם ניתן למצוא את:

 

מצלמת סיב אופטי

מצלמת סיב אופטי היא מצלמה זעירה במיוחד, אותה ניתן להשחיל אל תוך הצנרת ולקבל צילום פנים צנרתי מקיף וניתוח תלת מימד פנורמי, באמצעותו ניתן לזהות כשלים ודליפות בצנרת.

 

החדרת גז

החדרת גז מסוג תרכובת חנקן למערכת הצנרת, מהווה אף היא שיטה יעילה ביותר לאיתור ומניעת דליפות, כאשר באמצעות זיהוי מיקום ריכוז הגז הנפלט מהצנרת, ניתן יהיה לזהות את מקור הדליפה.

 

ניתוח נתונים באיתור ומניעת דליפות

השימוש בכל אותם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור ומניעת דליפות מצריך מיומנות רבה, כאשר מלבד התפעול של אותם מכשירים, על האינסטלטור לגלות הבנה ויכולת ניתוח של ממצאי הבדיקה. כך, בסופה של בדיקה ולאחר איתור מקור הדליפה, האינסטלטור יפיק עבורכם דו"ח בדיקה מסודר, הכולל את כלל הממצאים ופירוט הליקויים.

 

כיצד בוחרים אינסטלטור מקצועי לאיתור ומניעת דליפות?

כפי שניתן להבין, בכדי למקסם את פוטנציאל הציוד הטכנולוגי המתקדם לאיתור ומניעת דליפות, עלינו לבחור באינסטלטור מקצועי ומנוסה בתחום, אותו נוכל לבחור על פי ההסמכה שהוא קיבל (ממכון התקנים, איגוד מאתרי הנזילות ומקומות נוספים), ניסיון ומוניטין, וכמובן, המלצות של לקוחות אחרים.

 

לסיכום

כפי שראינו, איתור ומניעת דליפות מתבצע כיום בעזרת מגוון מכשירים טכנולוגיים מתקדמים, המאפשרים איתור וגילוי מהיר של מקור הדליפה בצורה מהירה ומדויקת במיוחד. מלבד המיומנות הנדרשת לתפעול המכשירים המתקדמים הללו, על האינסטלטור לגלות הבנה ויכולת ניתוח של ממצאי הבדיקה, אותם תוכלו לקבל בדו"ח הבדיקה הסופי.

ביובית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
קרטונים
מה הם פתרונות אריזה?

פתרונות אריזה יכולים לפגוש אותנו בהרבה מאוד מקומות. בין אם מדובר על איזה של ציוד לשליחה מעבר לים, אריזת מוצרים

מנורה
חשמל מרוח – אנרגיה מרוח

כיום עם התפתחות המדע והטכנולוגיה, למד העולם לייצר אנרגיה וחשמל ממגוון של חומרים טבעיים ובלתי מתכלים כמו חשמל משמש, אנרגיית

רצפת בטון
מה צריך בשביל לנסר רצפת בטון

תהליכי ניסור בטון יכולים לשמש לצרכים רבים, שונים ומגוונים. ישנם מקרים בהם נעשה שימוש בתהליכים אלו עבור ניסור עמודי בטון,

במות הרמה
מה תפקידן של במות ההרמה

במות הרמה הן אחד הכלים הפופולריים והשימושיים עבור עבודות בגובה. הן משמשות למגוון רחב של עבודות – תיקונים, שיפוצים, גיזום,

מתקן ספורט
תיקון הליכון בתקופת הקורונה

בתקופת הקורונה בה חדרי כושר נסגרים, נפתחים ונסגרים מחדש אנחנו כבר פחות יכולים להרשות לעצמנו להסתמך על חדרי הכושר שיהיו