נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להתאים משקפי שמש לפנים?

חוף ים

משקפי שמש הם בין פריטי האופנה היותר נפוצים במדינת ישראל, וזאת בין השאר- עקב האופי השמשי המאפיין את מדינתנו ברוב ימות השנה. מעבר לפן האופנתי- משקפי שמש מהווים גם פריט בטיחותי, והם מאפשרים לנו לשמור על העיניים שלנו מפני קרינת ה-UV. בימים שבהם השמש חזקה, אנשים שלא מסתובבים עם משקפי שמש- חשופים לנזק לעיניים, כמו גם אי נוחות משמעותית ומאמץ של שרירי הפנים עקב הסנוור. אז…אחרי שהבנו את הצורך בהם, איך מתאימים משקפי שמש למבנה הפנים שלנו?

 

סוגים של משקפי שמש

עולם האופנה של משקפי השמש הוא נרחב, וטומן בחובו אופציות רבות ואינסופיות, שלעתים עשויות לבלבל אותנו- בעת שאנו מתכוונים לרכוש. משקפי שמש לגברים או לנשים, לעתים מתאפיינים בצורה שונה לחלוטין, ולעתים כמעט ואין ביניהם הבדל, או שמוגדרים כ"יוניסקס" ומתאימים לשני המגדרים. ישנם עיצובים רבים ושונים של משקפי שמש, כשהנפוצים שבהם הם משקפיים עגולות- בהם העדשות מציירות שני עיגולים מושלמים, לרוב קטנים יחסית, משקפי טייסים- המציירות מעין שני משולשים עם פינות מעוגלות מאוד, משקפיים במבנה רחב- מאפיינות בד"כ משקפי נשים, ומורכבות מעדשות מלבניות המתפרשות לרוחב, וכמובן שישנם עוד המון תתי סוגים. בגדול, חשוב להבין- שהפקטור העיקרי בהתאמת משקפי השמש לפנים- הוא הצורה שלהם, ונתונים אחרים כמו צבע- הם משמעותיים, אבל הרבה פחות.

 

התאמת משקפי שמש למבנה הפנים

הפנים האנושיות מסווגות למספר מבנים עיקריים, ועל פיהם אנו יכולים להבין פחות או יותר- אילו משקפי שמש יוכלו להתאים לנו. סוגי מבני הפנים: פנים עגולות, פנים משולשות, פנים מרובעות, פנים בצורת לב, פנים אובליות, פנים בצורת יהלום ופנים מלבניות. לכל אחת מצורות הפנים- יש דגמים של משקפי שמש שיותר יתאימו לה. למשל- בפנים המתאפיינות בזוויות חדות יחסית, כמו הפנים המרובעות או המלבניות- מומלצים משקפיים שיעדנו את הזוויות, כמו משקפיים עם מסגרת עגולה או אליפטית. לגבי פנים עגולות, הנחשבות לצורת הפנים הנפוצה ביותר בעולם- מומלצים משקפיים שיחדדו מעט את מבנה הפנים, ויגרמו אשליה של פנים צרים וארוכים יותר. מומלץ להתאים משקפי שמש לפנים שלנו ע"פ ניסוי וטעיה, או ע"י התייעצות עם גורם מקצועי כמו מוכרים בחנות.

משקפי שמש מהווים את אחד מפריטי האופנה היותר נפוצים במדינתנו, גם עקב הצורך בהם בימי השמש הרבים, וגם עקב התדמית וסמל הסטטוס שהם מקנים לנו. מסתבר שהתאמת משקפי שמש מתבצעת ע"פ מבנה הפנים שלנו, ואנו יכולים לנתח אותו- ולהבין אילו דגמים יתאימו לנו בסבירות גבוהה. מבנה המסגרת של משקפי שמש- מהווה את הפקטור העיקרי בהתאמה של משקפי שמש לפנים שלנו, ונתונים אחרים כמו צבע העדשות- הם פחות משמעותיים. על מנת להתאים עבורנו משקפי שמש באופן הטוב ביותר- מומלץ להתייעץ עם מביני עניין, למשל מוכרים בחנות משקפי שמש.

דוגמנית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לייף סטייל
מכונה
שיטות בתחום הדפסת חוברות

צריכים להדפיס חוברות? יש מגוון סוגים של חוברות למטרות שונות – חוברות לימוד, עלוני פרסומת, חוברות ממותגות או חוברות שהן

בילוי בחיק הטבע
איך ליהנות מבילוי בחיק הטבע

רוצים לקחת את הילדים ולהכיר להם דרך הרגליים את ארץ ישראל היפה? מעוניינים לעשות את האירוע שלכם בחיק הטבע אך חוששים מהחום הכבד?

איש עם קובע
כובעי ניו ארה במחיר הזול ברשת

מעוניינים לבצע רכישה של המותג הכובעים המוביל בעולם? ובכן,באמצעות אתר הצרכנות הגדול בישראל קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה של כובעי ניו ארה במחיר הזול ביותר ברשת.