נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היתרונות יונדאי היברידית מול המכוניות בשוק

repoter / Pixabay

חברת יודנאי משווקת בימים אלו את אחד מדגמי הרכב החדשנים של השנים האחרונות – יונאי איוונק. מה הופך את הדגם הזה לייחודי ובולט אל מול מכוניות אחרות בשוק הרכב?  במאמר זה נבצע סקירה מיוחדת לגבי הדגם ההיברידי אשר כובש את כבישי ישראל, בדומה למדינות נוספות בעולם.

יונדאי היברדית: הדור הבא של הרכבים

יודנאי היברדית נחשבת לאחד מדגמי הרכב הנמכרים בעולם, ולא בכדי. מדובר ברכב העתיד אשר משלב מנוע היברידי בלבד, ולכן מדובר ביתרון עצום על פני המכוניות האחרות בשוק אשר מונעות ע"י מנוע בנזין. בשונה ממכוניות אחרות היברידיות, יונדאי איווניק מעוצבת כרכב רגיל עם שימת דגש על חישוקים קלים, חיישני תאורה , ביחס לדגמי רכב דומים אשר מעוצבים בצורה שונה מרכבים אשר מבוססים על בנזין. חברת יונדאי העולמית השקיעה מאות מיליוני דולרים בדגם הזה, החל מרמת האבזור ועד יצירת מפרט טכני אשר נחשב לטוב ביותר בקטגוריה של רכבים היברידים. חשוב לציין בנקודה זו כי רכבים היברידים ובפרט של חברת יונדאי נחשבים לאקולוגים, וזאת בשל מערכת הנעה אשר מבוססת על חשמל בלבד. ע"פ ההערכות, צפויה יונדאי לשווק בשנים הקרובות דגמים נוספים אשר מבוססים על אותו מפרט טכני של יונדאי איווניק משפחתית, תוך שימת דגש על חווית נהיגה נעימה, שקטה והחשוב מכל – בטיחותי.

מערכות בטיחות מהמתקדמות בעולם

מערכות הבטיחות של יונדאי איווניק הינן מערכות חדשניות אשר מוגנות בפטנט עולמי, ולכן זכו בשלל פרסים וביקורות מהללות מצד מבקרי רכב. ביחס לדגמים היברידים ומכוניות אחרות בשוק, יונדאי איווניק נחשבת לרכב המשפחה הטוב ביותר בשל מערכות בטיחות אשר כוללות בין היתר בקרת יציבות אלקטרונית, בקרת סטייה מנתיב, 7 כריות אוויר, בלמים ABC +EBD+BAS וכן מצלמות אחוריות וקדמיות. במבחני ריסוק עברה היונדאי איוונק בהצלחה יתרה, וזכתה לדירוג של חמישה כוכבים, מה שמציב את חברת יונדאי בחוד החנית ביחס לחברות רכב מתחרות אשר קיבלו דירוג כוכבים נמוך יותר. חשוב לזכור כי בעת רכישה של רכב, ובייחוד כאשר מדובר ברכב משפחתי, אלמנט הבטיחות מהווה את אחד האלמנטים החשובים ביותר לצורך רכישה, ולכן במידה ותבחרו לרכוש את היונדאי ההיברידית תוכלו להיות בטוחים כי עשיתם עסקה משתלמת לא רק מבחינת המחיר אלא גם מבחינת היבט הבטיחות.

יונדאי

צריכת דלק חסכונית

צריכת הדלק של היונדאי ההיברידית היא כ 20 ק"מ לליטר, והיא מצוידת במיכל דלק בנפח 45 ליטר. לכן, מדובר ביתרון בולט של הדגם הזה ביחס לדגמים אחרים בשוק. יתרה מכך, חברת יונדאי מציעה אחראיות מקיפה של 7 שנים לעומת 3 שנים אצל יצרניות הרכב האחרות, ולכן מדובר ברכב מצוין ואמין אשר ישרת אתכם למשך שנים ארוכות וכמעט ללא צורך בביקור במוסך. לביצוע רכישה, היכנסו: https://big-lease.co.il.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לייף סטייל
מכונה
שיטות בתחום הדפסת חוברות

צריכים להדפיס חוברות? יש מגוון סוגים של חוברות למטרות שונות – חוברות לימוד, עלוני פרסומת, חוברות ממותגות או חוברות שהן

בילוי בחיק הטבע
איך ליהנות מבילוי בחיק הטבע

רוצים לקחת את הילדים ולהכיר להם דרך הרגליים את ארץ ישראל היפה? מעוניינים לעשות את האירוע שלכם בחיק הטבע אך חוששים מהחום הכבד?

איש עם קובע
כובעי ניו ארה במחיר הזול ברשת

מעוניינים לבצע רכישה של המותג הכובעים המוביל בעולם? ובכן,באמצעות אתר הצרכנות הגדול בישראל קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה של כובעי ניו ארה במחיר הזול ביותר ברשת.