נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קופת חולים מכבי שירותי בריאות- כל המידע והמסלולים למצטרפים SmartCut

רופאה

בשנים האחרונות אתם שומעים על עוד ועוד אנשים שבחרו לעבור לקופת החולים מכבי מקופות אחרות? תוהים האם גם לכם זה כדאי והאם יש מסלולים מיוחדים למצטרפים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

איך עוברים מקופת חולים אחת לשנייה?

עוד לפני שאתם נכנסים אל סמארט קאט השוואת מחירים ובודקים כמה תשלמו לקופת החולים מכבי אם תחליטו לעבור אליה, כדאי שתדעו: היום את המעבר הזה אפשר לעשות מאוד בקלות. זה אומר מבחינתכם שאתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית או ללכת אל סניף קופת החולים הקרוב אליכם, כי אם כבר קיבלתם את ההחלטה, אתם יכולים לעשות את זה בקליק! מדובר בסך הכול על תהליך הרשמה של כמה דקות בודדות, אז למה שלא תבדקו איזה הטבות קופת חולים מכבי מציעה לכל המצטרפים החדשים?

 

ביטוחי בריאות ברמה שלא הכרתם

תוהים למה כדאי לכם לעבור לקופת חולים מכבי ואיזה סוג של הטבות מחכות לכם? כדאי שתדעו: מחכה לכם כאן ביטוח בריאות מקיף ורחב ביותר. קופה זו מציעה לכל המצטרפים אליה, וגם ללקוחות הוותיקים שלה, שירותים מתקדמים מאוד ומקוונים, כך שמעכשיו תוכלו גם אתם ליהנות מרפואה ברמה אחרת לגמרי. בנוסף, אם חששתם לרגע שלא תוכלו לשמור על רצף מבחינת התיק הרפואי שלכם, הסירו דאגה מלבכם כי כמובן שכל התיק הרפואי שלכם מכל קופת חולים אחרת יעבור אל מכבי ביחד אתכם. אם אתם נוסעים לחו"ל לעיתים קרובות ומטיילים שם בארצות שונות, מכבי מציעה לכם גם לעשות מנת חיסונים ב23 ₪ בלבד ובנוסף, תוכלו ליהנות מהטבות והנחות בתחומים כמו: ניתוחים אסתטיים, הסרת משקפיים, הסרת שיער ועוד.

 

האם אפשר לעשות השוואת מחירים מהירה בין כמה קופות?

זה לא משנה לאיזו קופת חולים אתם שייכים היום, כי מה שבטוח זה שאם אתם חושבים לעבור לקופה אחרת, אתם צריכים לבדוק גם את הכדאיות הכלכלית. זה שקורה מסוימת מציעה לכם שירותים יותר נרחבים בתחום כזה או אחר זה טוב ויפה, אך בסופו של דבר מה שחשוב זה להבין כמה באמת תשלמו. לכן הגיע הזמן שתכירו אתר מוביל להשוואת מחירים, כמו לדוגמא: אתר סמארט קאט. זה לא משנה אם אתם חושבים על מחירים של קופות חולים וביטוחי בריאות, תקשורת, טלפונים או כל דבר דומה, כי בכל מקרה, למה לא להשוות מחירים בקלות ובמהירות? כך תוכלו לדעת לא רק שעשיתם דיל טוב, אלא גם תוכלו להיות בטוחים שאתם לא משלמים מחיר שהוא מעל הממוצע. בימינו להיות לקוח זה אומר שצריך לנהוג בצורה אחראית, וזה בא לידי ביטוי בכך שאתם יכולים לעשות השוואת מחירים. נסו זאת, כי מדובר על פעולה מהירה שאתר אינטרנט מתקדם ויעיל עושה עבורכם, אז למה לחשוב פעמיים?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לייף סטייל
מכונה
שיטות בתחום הדפסת חוברות

צריכים להדפיס חוברות? יש מגוון סוגים של חוברות למטרות שונות – חוברות לימוד, עלוני פרסומת, חוברות ממותגות או חוברות שהן

בילוי בחיק הטבע
איך ליהנות מבילוי בחיק הטבע

רוצים לקחת את הילדים ולהכיר להם דרך הרגליים את ארץ ישראל היפה? מעוניינים לעשות את האירוע שלכם בחיק הטבע אך חוששים מהחום הכבד?

איש עם קובע
כובעי ניו ארה במחיר הזול ברשת

מעוניינים לבצע רכישה של המותג הכובעים המוביל בעולם? ובכן,באמצעות אתר הצרכנות הגדול בישראל קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה של כובעי ניו ארה במחיר הזול ביותר ברשת.