נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פעילות ביתית לתקופת הקורונה – מה תעשו עם הילדים בחופש

משחק חשיבה

תקופת הקורונה הייתה מאתגרת עבור הורים, לבלות עם הילדים זמן ממושך בבית כשבתי הספר היו סגורים זה לא קל.

כעת הגיע החופש הגדול, אך הקורונה עדיין איתנו, והורים רבים מעדיפים להישאר בבית מאשר להסתובב בחוץ כאשר יש חשש להידבקות בנגיף.

כדאי לנסות למצוא פעילויות ביתיות כיפיות ומגוונות בשביל התקופה הזאת, כדי למנוע מהילדים ומכם "להשתגע".

ניתן כאן כמה אפשרויות שיעזרו לכם לעבור אותה בשלום.

 

עשה זאת בעצמך

יש מגוון פעילויות שתוכלו לעשות עם ילדיכם, שיעזרו גם לפתח את הדמיון והיצירתיות שלהם, ואינן כוללת מסך טלוויזיה, טלפון או מחשב.

 

הכינו פאזל בעצמכם

אפילו לא חייבים מספריים בשביל להכין פאזל בבית, כל עוד כבר יש לכם פאזל ישן בבית. כל מה שצריך זה טושים וצבעי גואש או פנדה. הדרך הפשוטה ביותר להכנת הפאזל היא פשוט להפוך את הפאזל הקיים לצדו השני ולייצר עליו. כמובן שצריך קודם להרכיב את הפאזל, לאחר מכן לצייר עליו ולצבוע אותו, והנה יש לכם פאזל מוכן!

 

הכינו סליים

סליים נהפך למוצר פופולרי ביותר בקרב ילדים, אז למה לא להכין אחד בעצמכם במקום לקנות? כל מה שצריך זה דבק, תמיסה לעדשות מגע וסודה לשתייה. מערבבים את כל אלה והתערובת מתחילה להיות סמיכה, וככל שממשיכים לשחק איתה ולערבב אותה היא נהפכת ליותר קשה, ולבסוף מקבלת את מרקם ה"סליים". בשביל לגוון ניתן גם להוסיף צבע מאכל או נצנצים.

 

סדנת שוקולד

אפייה ביחד עם הילדים זה דבר לא קל, יכול להיווצר בלאגן גדול, וייתכן שהתוצר לא יהיה מוצלח במיוחד. לכן, בשביל לעשות זאת עדיף לקחת סדנה מקצועית. הסדנה יכולה להגיע עד הבית, וניתן גם לאסוף מספר חברים של הילדים ולהפוך את זה לאירוע בעבורם. תכינו שם את מיטב סוגי השוקולד האהובים עליכם ועל ילדיכם. ישנן מספר חברות שהמספקות סדנאות כאלה – להזמנת סדנת שוקולד.

 

הכינו גלידה ביתית

הכנת גלידה יכולה בקלות להפוך לשיעור מדעים עבור הילדים, וגם לעייף אותם כהוגן. כל מה שצריך זה חלב, שמנת, סוכר ותמצית וניל, ומרכיבים שונים עבור טעמים שונים. אם תרצו גלידת שוקולד, הוסיפו שוקולית, אם תרצו גלידה בטעם תות, הוסיפו אבקת חלב תות.

יש שלל מתכונים שונים ומגוונים להכנת גלידה, וניתן לבחור איזה תרצו בהתאם למידת ההשקעה שתרצו. אבל אין ספק שגלידה זה דבר כיפי שישמח את הילדים מאוד.

 

למצוא אוצרות בזבל

הכינו ערימה של מוצרים ביתיים שלא נמצאים בשימוש, ואתם מוכנים לזרוק לזבל. תנו לילדים כמה דקות לעבור על המוצרים בערימה להמציא משהו חדש מהם. לאחר מכן תנו לכל אחד מהילדים להציג לכולם את ההמצאה ולפרסם אותה.

מקווים שיהיה חופש גדול מהנה ומוצלח, לכם ולילדיכם!

 

שוקולדים מעוצבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לייף סטייל
מכונה
שיטות בתחום הדפסת חוברות

צריכים להדפיס חוברות? יש מגוון סוגים של חוברות למטרות שונות – חוברות לימוד, עלוני פרסומת, חוברות ממותגות או חוברות שהן

בילוי בחיק הטבע
איך ליהנות מבילוי בחיק הטבע

רוצים לקחת את הילדים ולהכיר להם דרך הרגליים את ארץ ישראל היפה? מעוניינים לעשות את האירוע שלכם בחיק הטבע אך חוששים מהחום הכבד?

איש עם קובע
כובעי ניו ארה במחיר הזול ברשת

מעוניינים לבצע רכישה של המותג הכובעים המוביל בעולם? ובכן,באמצעות אתר הצרכנות הגדול בישראל קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה של כובעי ניו ארה במחיר הזול ביותר ברשת.