נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איפה אפשר לקנות משחת שיניים לכלבים?

היגיינת פה לכלבים

בשנים האחרונות גידול חיות המחמד עובר מהפכה מבורכת. אנשים הבינו שאם הם מגדלים בבית בעל חיים שאמור לחיות בטבע, הם צריכים לדאוג לכל הצרכים שלו. אנו לא מדברים רק על אוכל ומים אלא גם על חברה, משחקים, בריאות, ועוד. אחד מהתחומים החשובים ביותר בנוגע לבריאות של חיות המחמד הוא הפה והשיניים.

מדובר על איברים שאנו לוקחים הרבה פעמים כמובנים מאליהם, ולא ממש מייחסים להם חשיבות, אך הם קריטיים מאוד עבור חיות המחמד שלנו. כולנו יודעים כמה שכאב שיניים זה דבר מבאס, וכאב שיניים לבעל חיים שלא יודע לדבר ולהתלונן זה דבר עוד יותר קשה. כאב שיניים גם מקשה על חיות המחמד שלנו לאכול ופוגע בהן. אז מה עושים? המשיכו לקרוא ותגלו.

 

היגיינת פה לכלבים

כפי שוודאי הבנתם מההקדמה, חשוב מאוד להקפיד על שמירת היגיינת הפה של הכלב שלנו. מכיוון שהוא לא נמצא בטבע ולא אוכל את המזון הטבעי שלו, הכלב שלנו יכול בקלות להגיע למצב של פגיעה בשיניים. מצב כזה יכאיב מאוד לכלב וידרוש טיפולים לא נעימים. כמו ברוב הדברים בחיים, מניעה של הבעיה היא הטיפול הטוב ביותר, ולכן כדאי מאוד לצחצח לכלב שיניים במשחות ייעודיות שמתאימות לו או להשתמש במוצרים שמיועדים למטרה זו.

היגיינת פה לכלבים

משחת שיניים לכלבים

אם חשבתם לקחת את משחת השיניים שנמצאת על המדף אצלכם באמבטיה ולצחצח איתה שיניים לכלב שלכם, כדאי שתעצרו עכשיו. משחת שיניים אנושית לא מתאימה לשיניים של הכלבים והיא יכולה לגרום להם נזק ממשי. הסיבה לכך היא רמת החומציות, ששונה בין פה של בני אדם לפה  של כלבים. כלבים זקוקים למשחות שיניים ספציפיות שמיועדות לשמור על היגיינת הפה שלהם ושלא פוגעות בשיניים שלהם.

 

איפה אפשר להשיג משחת שיניים לכלבים?

קודם כל כדאי מאוד שתדעו שיש כמה סוגים של מוצרים שנועדו לסייע לנו לשמור על היגיינת הפה של הכלבים שלנו. יש כל מיני סוגים של משחות שיניים ומי פה, מברשות שיניים ייעודיות, ויש גם תכשירים מיוחדים שנועדו לשמור על השיניים של הכלב ולא דורשים צחצוח. בחנות החיות פט פלנט תוכלו למצוא בין השאר גם משחת שיניים לכלבים.

היגיינת פה לכלבים

איך נצחצח שיניים לכלב שלנו?

חשוב מאוד להרגיל את הכלב כבר מגיל צעיר מאוד, כאשר הוא עדיין רק גור, לעובדה שאנו מצחצחים לו שיניים. אפשר להיעזר במאלף מקצועי לצורך העניין, ואפשר להרגיל אותו באופן הדרגתי לטעם של משחת השיניים ולפעולת הצחצוח. גם אם לא עשיתם את זה בשלב מוקדם, חשוב מאוד לעשות את זה כאשר הכלב כבר בוגר, למרות שהתהליך יהיה מורכב יותר.

 

סיכום

חשוב מאוד לשמור על היגיינת הפה של הכלבים שלנו, ממש כמו שאנו מקפידים לצחצח שיניים ולשמור על היגיינת פה. צחצוח שיניים לכלבים היא פעולה חשובה שתמנע בעיות גדולות.

היגיינת פה לכלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים