נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

המדריך השלם לטיפול בגורי כלבים

חייה

טיפול בגורי כלבים הוא לא עניין של מה בכך. שכן, גורי כלבים דורשים טיפול שונה מכלבים בוגרים. לא כל אחד מודע לעניין חשוב זה וזו בדיוק הסיבה שגרמה לנו לעצור את שטף הכתיבה שלנו בנושאים אחרים ולהתמקד דווקא בעניין זה. הישארו אתנו ותגלו במדריך הנוכחי את כל הפרטים שעליכם לדעת כדי שתוכלו לטפל בגורי כלבים.

 

רקע אודות האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את המדריך השלם לטיפול בגורי כלבים, חשוב לעצור ולהציג בפניכם את האנשים שאחראיים על השורות הבאות. מדובר באנשים שיודעים דבר או שניים על גורי כלבים. שכן, הם אלו שמתנדבים בגידול של גורי כלבים אבודים שנמצאו נטושים ברחובות. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו מיודעי דבר לסייע לנו במידע חיוני בנושא. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 4 גורמים שבזכותם מדריך חשוב זה רואה אור. זו ההזדמנות להודות להם על הליווי שהעניקו לנו.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על טיפול בגורי כלבים: יש אוכל מותאם עבורם

אחד הדברים שהפתיעו אותנו זו העובדה שבכל חנות בעלי חיים יש מדף נפרד ועליו ניתן למצוא אוכל שמותאם אך ורק לגורים. אם אתם מתכננים לגדל גור כלבים בקרוב או אם כבר יש אצלכם גור, אתם צריכים לדעת שעליכם לגשת אל המדף שבו יש מגוון רחב של אוכל לכלבים גורים בלבד. שכן, זהו האוכל המתאים ביותר עבורם שיאפשר להם להתפתח ולקבל את כל הוויטמינים והמינרלים ההכרחיים.

 

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על טיפול בגורי כלבים: אם יש לכם קושי – אתם צריכים לפנות לאילוף

גורי כלבים עשויים להוציא אתכם מדעתכם בעקבות התנהגות ילדותית. כן, מדובר בהתנהגות שתזכיר לכם ממש ילד קטן. הם יכולים לרוץ ברחבי הבית במהירות ולפגוע בדברים. הם יכולים גם ללעוס את הנעליים שלכם או את הספה האהובה שרכשתם לא מזמן. אם אתם חווים קושי שכזה עם הגור שלכם ואין לכם מושג מה לעשות, תדעו שאילוף יכול לסייע לכם ולהקל עליכם ועל הכלב שלכם.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת על טיפול בגורי כלבים: יש דבר כזה שנקרא גדר אילוף

יכול להיות ששמעתם על גדר אילוף אבל חשבתם שמדובר בפריט שמתאים אך ורק לכלבים שעוברים אילוף עם מאמן מוסמך. אז תדעו שאין זה נכון. גדר שכזו יכולה להירכש על ידי כל דורש והיא קיימת בחנויות בעלי חיים שונות. יש מגוון רחב של גדלים, כך שאתם יכולים לבחור את הגדר שמתאימה לגודל של הגור שלכם וגם לגודל הבית. הנה הגדלים הנפוצים ביותר:

  • קטן
  • בינוני
  • גדול

 

לסיום

עד כאן המדריך השלם לטיפול בגורי כלבים שאפשר לכם לדעת את כל הפרטים החשובים אודות טיפול בגורים אלו. נאחל לכם שתיישמו את ההליך ושיעבור בטוב.

כלבים

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים